אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שי אגסי נפרד מבטר פלייס: "אמשיך ללוות את החברה כבעל מניות אבל לא כמנכ"ל"

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
וואוו זה באמת הפסד כביר לבטר פלייס
אגסי זה עוצמה אמיתית כמו הסוללה וכשאותו מרחיקים זה כאילו יש חזון אך אין אנרגיה ...................…………………………………………………………………………… אגסי באמת מאמין במוצר וכשמאמינים ונחושים מצליחים למרות קשיים לא מעטים ………………………………………………………………………………………… ״אגסי״. עוצמה,חזון,סובלנות,אמונה,נחישות ויש בטוח עוד לא מעט תכונות שלא הדגשתי .......................................................................................................................... הנהלה שמוותרת על עוצמה וזה באמת בומרנג לבטר פלייס וחבל
Shlomi | 02.10.12
7.
יש לי חזון - חופש טעינה, חופש טעינה ו... חופש טעינה. .....כלכלה חופשית עכשיו.
לא לקנות בטר פלייס !!! אם אין כלכלה חופשית, אם אסור לייבא מכוניות חשמליות מתחרות... אם אסור לטעון משקע ביתי.... אם אסורה תחרות חופשית ברכב חשמלי.... אז לא לקנות בטר פלייס. ראו הוזהרתם. השנים הקרובות גורליות לישראלי הפשוט!!! כבילה דרקונית בסגנון "אגרת הטלויזיה" או חופש צרכני לקנות רכב וחשמל זול (ההיפך מבטר פלייס)
רונן | 02.10.12
3.
גם לי יש חזון. סוללות ליתיום טיטנייט יחליפו את מודל "תחנות ההחלפה". טעינה מהירה ב 6 דקות.
מתאים לכל הרכבים בעולם. תשתית זולה בהרבה לפריסה בכל העולם. כל יצרן מעצב מצבר שונה ורק השקע של הכבל זהה. פורסים עמוד טעינה כל 5 קילומטר ולא כל 40 קילומטר שמכריחים את הנהג לתכנן כל נסיעה ולפחד שלא יצליח להגיע. אפשר לסחוט את הבטריה ממש עד הסוף, ולא להכנס באמצע כי התחנת החלפה הבאה רחוקה מדי.
מהנדס | 02.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת