19. ציונות זה שם המשחק המכונית החשמלית היא עובדה מוגמרת כל העולם יסע בחשמלית על בסיס נקודות הטענה של שי זה לא חייב להיות השנה ולא בשנה הבאה אבל זה קרוב ואז כל ילד בעולם יגיד ששי אגסי מישראל המציא את החשמלית. אם זה לא ציונות תגידו לי אתם מהזאת ציונות יוסף | 06.10.12 (ל"ת)
18. כמו שחשבתי, מהלך פחות דרמטי ממה שעשו ממנו בעולם העיסקי של היום לבעלי מניות יש השפעה על החברה וכל עוד הוא נשאר שם אז אין כזה הבדל. כולם סומכים עליו יודעים שהוא מכיר הכי טבו את המערכת. יואב | 03.10.12 (ל"ת)
16. זה מהלך טבעי יוזם הרעיון לא אמור להיות זה שעושה את כל התפקידים לאורך כל הדרך, אנשים נוספים בתפקידי מפתח זה שינוי טבעי שרון | 03.10.12 (ל"ת)
15. לדעתי רענון בהנהלה דווקא יעשה לחברה טוב לפעמים מנהלים מסתכלים על דברים מזווית שונה, בטר פלייס נכנסת עכשיו לשלב מאוד משמעותי וכנראה שמצאו משהו עם יותר נסיון כדי למנכל בתקופה הזאת מולי | 03.10.12 (ל"ת)
12. גם אותי העיפו מהחברה שבניתי ... שי היקר , קח את זה בקלות, גם לי עשו את אותו תרגיל ... תראה מה קרה בסוף. תנוח , תבלה , ותמתין לרגע שיקראו לך חזרה להנהיג את החברה שאתה הקמתה סטיב גובס סטיב ג׳ובס | 03.10.12 (ל"ת)
11. יזם לא אמור למכור מכוניות לנצח ..... זה טבעי והגיוני שיהיו שיוניים בחברה אחרי כמה שנים של פיתוח ..... קובי | 03.10.12 (ל"ת)
9. הפסד לבטר פלייס איש עוצמתי שדחף בכל הכח והביא עד הלום ולו ניפצו את החלום זה ממש עילבון כשתבינו מה גודלו של ההפסד יהיה מאוחר כי המוצלח שאותו הרחקתם יהיה כה רחוק ובחזון אחר עם הצלחות שלומי | 02.10.12 (ל"ת)
8. וואוו זה באמת הפסד כביר לבטר פלייס אגסי זה עוצמה אמיתית כמו הסוללה וכשאותו מרחיקים זה כאילו יש חזון אך אין אנרגיה ...................…………………………………………………………………………… אגסי באמת מאמין במוצר וכשמאמינים ונחושים מצליחים למרות קשיים לא מעטים ………………………………………………………………………………………… ״אגסי״. עוצמה,חזון,סובלנות,אמונה,נחישות ויש בטוח עוד לא מעט תכונות שלא הדגשתי .......................................................................................................................... הנהלה שמוותרת על עוצמה וזה באמת בומרנג לבטר פלייס וחבל Shlomi | 02.10.12 (ל"ת)
7. יש לי חזון - חופש טעינה, חופש טעינה ו... חופש טעינה. .....כלכלה חופשית עכשיו. לא לקנות בטר פלייס !!! אם אין כלכלה חופשית, אם אסור לייבא מכוניות חשמליות מתחרות... אם אסור לטעון משקע ביתי.... אם אסורה תחרות חופשית ברכב חשמלי.... אז לא לקנות בטר פלייס. ראו הוזהרתם. השנים הקרובות גורליות לישראלי הפשוט!!! כבילה דרקונית בסגנון "אגרת הטלויזיה" או חופש צרכני לקנות רכב וחשמל זול (ההיפך מבטר פלייס) רונן | 02.10.12 (ל"ת)
3. גם לי יש חזון. סוללות ליתיום טיטנייט יחליפו את מודל "תחנות ההחלפה". טעינה מהירה ב 6 דקות. מתאים לכל הרכבים בעולם. תשתית זולה בהרבה לפריסה בכל העולם. כל יצרן מעצב מצבר שונה ורק השקע של הכבל זהה. פורסים עמוד טעינה כל 5 קילומטר ולא כל 40 קילומטר שמכריחים את הנהג לתכנן כל נסיעה ולפחד שלא יצליח להגיע. אפשר לסחוט את הבטריה ממש עד הסוף, ולא להכנס באמצע כי התחנת החלפה הבאה רחוקה מדי. מהנדס | 02.10.12 (ל"ת)
2. חזון לא מספיק איפה התכנית העיסקית שתתאים גם לחברה אבל גם ללקוחות? איך יחזירו חצי מיליארד $ בשנים הקרובות? צריכים רווח של לפחות 50 מיליון $ בשנה. כלומר הכנסות של 500 מיליון $. האם יש תכנית עיסקית לכך? אבי | 02.10.12 (ל"ת)
שי אגסי נפרד מבטר פלייס: "אמשיך ללוות את החברה כבעל מניות אבל לא כמנכ"ל"
19 תגובות לכתיבת תגובה