27. אגסי, כל הכבוד לך אגסי, לא מכיר אותך ואיך שאתה מתנהל, דבר אחד אי אפשר לקחת ממך-בלעדייך כל זה לא היה קורה. העמדת פרויקט בסדר גודל בינלאומי שבודדים יכולים לעשות זאת. על העשייה שלך עוד ידובר כמה דורות קדימה. עלה והצלח. מגיע לך קצת יותר פירגון. ר. ד | 04.10.12 (ל"ת)
25. הלביא נפל שנית המכונית החשמלית הישראלית היא כמו מטוס הלביא לא מבינים קוראה דרומית לפני 12 שנה החלו על יצור מקררים ומזגנים כפרוייקט לאומי אחר כך יונדאי תראו למה הם הגיעו נהגתי על הרכב החשמלי של בייטר פלייס זה חלום של אוטו שיתגשם בישראל עים מוח ישראלי אף רכב חשמלי של כל החברות בעולם לא מגיע לרמה הזאת אים יבוטל הפרויקט הוא ימכר לקוראה הדרומית והם יעשו מליארדים דולריםי נח וולקוביץ | 04.10.12 (ל"ת)
24. ככה זה שבוחרים רק מקורבים לתפקידים בכירים מנהל הפיתוח, האיש הטכנולוגי, הוא בהכשרתו ... רופא! | 04.10.12 (ל"ת)
21. מדינה שלא יודעת לפרגן!!!! אני לא יודעת על סמך כתבת את הכתבה המלאת בולשיט הזאת!!!!! כנראה שאתה ממורמר שזה לא אתה היית יוזם של המיזם. כתבה שפלה שלא מתארת אפילו קמצוץ מהאמת . עכשיו אני מבינה שאומרים " לא להאמין לכל מה שרושמים" . izzet | 03.10.12 (ל"ת)
19. למה ללכת נגד הטכנולוגיה? ככל שהטכנולוגיה מתפתחת, ככה מהירות הטעינה גדולה יותר. נכון, אולי רעיון התשלום החודשי למימון הבטריה היא אופציה מעניינת מבחינת מימון המכונית, אבל החלפת הבטריות היא פשוט רעיון מטומטם. כבר היום ניתן לטעון מספיק חשמל בשביל לסוע 250 ק"מ ב 25 דקות בעזרת טכנולוגית ה supercharger של טסלה. אמנם המכוניות שלהם עולות 50 אלף דולר, מה שלא ריאלי בארץ בשום קנה מידה, יהיה אולי אפשר לפתור בעזרת פיתרון יצירתי כמו של שי אגסי. אבל עדיין, אם אני הייתי אתם, הייתי משקיע בטסלה ולא ב better place. izzet | 03.10.12 (ל"ת)
18. גאון? העתיד? לא כל כך מהר החלפת בטריות למכוניות תשאירו למכוניות צעצוע. תשלום חודשי על שימוש זה טיפשי ולא גאוני. תראו את טסלה. מכונית חשמלית עם טווח של 480 ק״מ ותחנות טעינה מהירה בחינם. זה חזון אמיתי ולא לשעבד אנשים למשפחת עופר. טסלה היו שם לפניו ועם תור למכונית של שנה וקצת הם יהיו בסביבה עוד הרבה אחריו. אני | 03.10.12 (ל"ת)
17. הכותב אדם קטן שלא יגיע לקרסוליו של אגסי רומז כאילו הוא יודע הכל אך לא נותן אסמכתא אחת לגיבוב המילים שכתב. עלוב. isi | 03.10.12 (ל"ת)
16. יש לי חזון: להפוך את כל אנשי העולם ליפים וחכמים! האם זה ישים? נחמד לדעת שיש לאגסי חזון. גם לי יש חזון. להרבה אנשים יש חזון. לחלקנו אפילו יש מעוף. השאלה שרודפת את המיזם מיום היוולדו אינה האם יש לאגסי חזון, אלא האם ניתן להוציאו אל הפועל. מסתבר שלא כל כך פשוט... אולי אפילו בלתי אפשרי, או שמא נדייק ונאמר "לא כלכלי". אגסי נהנה להצטייר כאיש העולם הגדול אבל בעולם שלנו המדד הינו הצלחה, ובמדד ההצלחה אגסי ניכשל. עכשיו נישאר חוב אדיר שיש לכסות. במקרה הזה כנראה תינתן תספורת נוספת על חשבון משלם המיסים. מגוחך. | 03.10.12 (ל"ת)
14. הרעיון שלו עדיין מבריק ואת זה לא תוכל לקחת ממנו בין אם שי אגסי שם או לא, בטר פלייס תגיע רחוק, זה בטוח גיל | 03.10.12 (ל"ת)
13. בנאדם הולך עם החלום שלו למה חטא??? זה לא יהירות זה דבקות במטרה, חבל שאין עוד אנשים כאלה ..... גיא | 03.10.12 (ל"ת)
12. החזון של אגסי לא מצליח לתפוס גובה הסרבול בשיווק המכונית, מגבלת טווח הנסיעה והמחיר הגבוה, מהווים מכשלה למכונית החשמלית להמריא. אין המראה אתה מקורקע. izzet | 03.10.12 (ל"ת)
6. גם על קנדי אמרו אותו הדבר כשהוא הכריז על פרוייקט הנחתת אדם על הירח התרומה של אותו פרוייקט לאנושות היא כיום בלתי נתפסת. ההיסטוריה תשפוט את שי אגסי ואני בטוח שהוא יזכה למקום של כבוד. בועז | 03.10.12 (ל"ת)
4. דחיקת האקדמיה היוהרה של אגסי התבטאה גם בזלזול כלפי האקדמיה. לא היה שום שיתוף פעולה רציני בין בטר פלאס לבין האקדמיה ומוסדות המחקר. זוהי יוהרה מהסוג המסוכן ביותר לקדם נושא שאין בו שום ידע ללא הסתמכות על מחקר ידע ואקדמיהוו נפתלי | 03.10.12 (ל"ת)
3. העיה,זה פשוט עסקה לא טובה.אני בטוח שאפשר לשפר את המודל העסקי. אני אישית,אקנה מכונית חשמלית אם תהיה לי כדאיות כלכלית אחי | 03.10.12 (ל"ת)
2. מה קשור חטא ההיבריס ? ? ? אני חייב שתסביר את זה לאדם היה חזון והוא הלך אית ובגלל שבני האדם מקובעים הם לא קונים את המכונית ... זה בני האדם האשמים הרעיון של אגסי מבריק ואם היה לי את הכסף לקנות הייתי קונה מבטר פלייס זה שאנשים לא קונים זה כי הם פחדנים . אסי | 03.10.12 (ל"ת)
בטר פלייס: שוב אותו חטא עתיק
27 תגובות לכתיבת תגובה