אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בטר פלייס: שוב אותו חטא עתיק

27 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

25.
הלביא נפל שנית
המכונית החשמלית הישראלית היא כמו מטוס הלביא לא מבינים קוראה דרומית לפני 12 שנה החלו על יצור מקררים ומזגנים כפרוייקט לאומי אחר כך יונדאי תראו למה הם הגיעו נהגתי על הרכב החשמלי של בייטר פלייס זה חלום של אוטו שיתגשם בישראל עים מוח ישראלי אף רכב חשמלי של כל החברות בעולם לא מגיע לרמה הזאת אים יבוטל הפרויקט הוא ימכר לקוראה הדרומית והם יעשו מליארדים דולריםי
נח וולקוביץ | 04.10.12
19.
למה ללכת נגד הטכנולוגיה?
ככל שהטכנולוגיה מתפתחת, ככה מהירות הטעינה גדולה יותר. נכון, אולי רעיון התשלום החודשי למימון הבטריה היא אופציה מעניינת מבחינת מימון המכונית, אבל החלפת הבטריות היא פשוט רעיון מטומטם. כבר היום ניתן לטעון מספיק חשמל בשביל לסוע 250 ק"מ ב 25 דקות בעזרת טכנולוגית ה supercharger של טסלה. אמנם המכוניות שלהם עולות 50 אלף דולר, מה שלא ריאלי בארץ בשום קנה מידה, יהיה אולי אפשר לפתור בעזרת פיתרון יצירתי כמו של שי אגסי. אבל עדיין, אם אני הייתי אתם, הייתי משקיע בטסלה ולא ב better place.
izzet | 03.10.12
18.
גאון? העתיד? לא כל כך מהר
החלפת בטריות למכוניות תשאירו למכוניות צעצוע. תשלום חודשי על שימוש זה טיפשי ולא גאוני. תראו את טסלה. מכונית חשמלית עם טווח של 480 ק״מ ותחנות טעינה מהירה בחינם. זה חזון אמיתי ולא לשעבד אנשים למשפחת עופר. טסלה היו שם לפניו ועם תור למכונית של שנה וקצת הם יהיו בסביבה עוד הרבה אחריו.
אני | 03.10.12
16.
יש לי חזון: להפוך את כל אנשי העולם ליפים וחכמים! האם זה ישים?
נחמד לדעת שיש לאגסי חזון. גם לי יש חזון. להרבה אנשים יש חזון. לחלקנו אפילו יש מעוף. השאלה שרודפת את המיזם מיום היוולדו אינה האם יש לאגסי חזון, אלא האם ניתן להוציאו אל הפועל. מסתבר שלא כל כך פשוט... אולי אפילו בלתי אפשרי, או שמא נדייק ונאמר "לא כלכלי". אגסי נהנה להצטייר כאיש העולם הגדול אבל בעולם שלנו המדד הינו הצלחה, ובמדד ההצלחה אגסי ניכשל. עכשיו נישאר חוב אדיר שיש לכסות. במקרה הזה כנראה תינתן תספורת נוספת על חשבון משלם המיסים. מגוחך.
 | 03.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת