אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שי אגסי עובר לינץ', והכישלון שוב נותר יתום

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
טובה לישראלים ולתושבי המרכז בפרט..אלה המרחיקים ישארו בבנזין
הכל עניין של שדרוג סוללות ושדרוג סוללות מוצב בבקטגוריית שיא ההי טק לכשישודרגו באחת אזי כולם יגידו כמה נכון היה לעשות כן ולגבות את אגאסי רק שאנו כחברה צרת עין בפרט לצעיר שהצליח מאוד מבלי אקדמיה רבה..לנו קשה העובדה ולכן תמיד יקומו שמחים לאיד ודוחפים לאיד..אילו מדינת ישראל לקחה עליה את אגאסי וחזונו אנו בטח היינו נשכרים מכל אלא שבדרך ניצבים טייקוניי ענק מסכלי הטבות מוזרים מערבה מכאן אף יותר כאלה שעניין הבעירה הפנמית בוער עמוק בלבם..לא לא הם לא יתנו שחלילה כל תשתית הבנזין תאבד את ההגמוניה לה זוכה כבר 120 שנות בנזין וכל רצונם להשאיר דברים במקומם המוכר הידוע והבטוח להם בטוחני כי ממון שהושקע במיגור הרעיון הנו פי 100 מההשקעה ברעיון עצמו רק ש.היכן המדינה בכל זה היכן נתנייהו שבטח בעד בתוככי לבו היכן הטייקונים שבעד אך לא על גבם ויבואניי רכב למינייהם בעולם וחברות ייצור רכבים וחברות דלק ועוד ועוד ועוד ועוד כאלה אשר אינם מוכנים שגם לדוגמא לא יקרה הדבר ועובדה כשהחלה ההשקה והחזון יצא לדרך לא קם אחד רציני אשר הרים קול שחלילה הקונצנזוס האלפיסטי מליונרי יקום עליו עוד מועד לחזון ולא חזון למועד..ואגאסי שלכל הפחות ייצא כשכיסו מפוצה כראוי וכמגיע לבעל חזון שסוכל ביודעין רבתי לבי לבי על עולם כה רדוף בצע ותאוות ממון אשר להם יכולות רק נשים נחשקות ובאמת הסטורית תמיד הוכח שחזונות ואמפריות נפלו רק ב"דרך נשים" הלנה קליאופטרה רבקה שרה וארוכה הרשימה..מגדלנה..מריה הקדושה- כולן שינו את העולם טוב חברים..אפשר לכבות את האורות לקפל ציוד וללכת הבייתה ואגאסי ..הלוואי ויאומץ על ידי טייקון כבד אשר מעז ללכת נגד זרם כה גועש ומסוכן.. ת. משמע
ירון .י | 06.10.12
19.
תגובה ל-6
כל פעם מחדש אני רואה את אותו טיעון מוזר, כל פעם אני עונה עליו, אבל כנראה שלבורות אין סוף. חשמל לא מייצרים מדלק. רק במקרי קיצון משתמשים בסולר, שמהווה אולי 4-3% מהייצור העולמי. מייצרים חשמל מפחם - מזהם מאוד אבל די זול, מגז (זה הכיוון הנוכחי בישראל) - פחות מזהם, ועדיין זול, מכורים גרעיניים (צרפת, יפן - שסוגרת אותם עכשיו, גרמניה - שסוגרת אותם עכשיו, ארה"ב), מתחנות הידרואלקטריות, מרוח (צפון אירופה וארה"ב חזקות בתחום זה), מהשמש (גרמניה, ספרד ואיטליה חזקות בתחום) הפיתרון של מכוניות חשמליות מייתר את השימוש בנפט כמעט לחלוטין (עדיין יש מטוסים, אוניות, חימום במדינות קרות, ושימוש בתוצרי נפט בכל מיני תעשיות).
 | 06.10.12
18.
הדגים לא אהבו את הפיתיון....ולא נתפסו בחכה. זה כל הסיפור.
מהות המיזם היה: 1) לקנות מכונית חשמלית מרנו עליה יוטל מיסוי נמוך ולמכור אותה לציבור במחיר של מכונית עם מיסוי מלא, תוך "מיתוג" הרככב "כמכונית החשמלית של שי אגסי". 2) לקנות חשמל מחברת חשמל במחיר X למכור אותו ללקוחות במחיר 5X - תוך שימוש במונחים המפוצצים "טעינה מנוהלת", "חבילת קילומטרים". 3) להפעיל את קומנדו שקשוקה במשרד האנרגיה כך שתאסר טעינה ביתית של מכוניות חשמליות. כל שנותר היה להסתער של השוק השבוי ולספור את הכסף כל הדרך לבנק-אבל אבוי, הדגים לא אהבו את הפיתיון והחכה נשארה ריקה. ואם תשאלו-ומה עם השחרור מהנפט הערבי? האויר הנקי? המחיר הזול? וכי לא אכפת לכם מכל אלו? אז תענו...אכפת וחצי-ועל כל אלו רכב המונע בגז נותן פיתרון הזול ונוח בהרבה מהפיתרון של בטר פלייס... מה שמוכיח-שגם שקשוקה היא כבר לא מה שהיתה פעם...
מה פתאום לינץ'? | 05.10.12
16.
כמו כל הישראלים חזון עם אופק ענק רק שהמשקיעים רוצים לספור את הרווחים תוך זמן קצר
מי שאין לו את הסבלנות שלא יכנס לפרוייקט מסוג זה.הרי זה היה ידוע שזה יקח כמה שנים עמ לראות שהחזון רוקם עור וגידים והיה ברור שפרוייקט שדורש השקעה עצומה בתשתית ידרוש השקעות עתק לפחות 10 שנים.אז מה חשבו החברה בחברה לישראל שזה עוד איזה עסקה מול המדינה שרואים מיד רווחים? ברור שהתשובה היא שלילית.לסיכומו של עיניין אני לא מתפלא על שתיקת כל הכבשים.למרות הכל החזון יצליח עם או בלי הבעלים הנוכחי. בקרוב חבית נפט 200 דלר.
ויצמן שירי | 05.10.12
13.
ממתין להתפתחות
כרגע לא חכם לקנות את המכונית שלהם. יש לחכות ולראות אם ישרדו (אחרת ניתקע עם חבילת מתכת שלא שווה דבר). כמו כן, יש סבירות שהמחיר ירד. בינתיים העסקה לא כדאית. אם וכאשר הבנזין יגיע לעשרה-אחד עשר שקל, אז זה יהיה כדאי. אבל יכול להיות שבטר פלייס לא תשרוד עד אז. אני יודע שאם כולם יגידו כמוני, אז הם יפשטו את הרגל, אבל אין מה לעשות, זו האמת.
מחכה | 05.10.12
8.
קשה לי להזיל דמעה עבור אדם עשיר אשר הכין תוכנית עיסקית מופלאה שכל תכליתה לעבר אותי
כבר מעברים אותי הטייקונים של ביבי כבר מעבר אותי מס הכנסה כבר מעבר אותי מעמ כבר מעברים אותי המונופולים החזיריים בתחומי הבנקאות והמזון. ריבוי עוברים מסכן את חיי היולדת
ישראל המעוברת | 05.10.12
7.
בטר פלייס - כשלון כמשל
גם אם פיטוריו של אגסי מעידים לכאורה על כשלונו של החזון הרי זו רק מראית עין. החזון נכון! הנעת רכב שאינה מבוססת נפט ומוצריו (גם שאר דלקים פחמימניים: גז, אתנול) הינה נכונה, זה יתרום לאיכות הסביבה, בריאות הציבור (הקטנת חשיפה למזהמים) יצמצם את כמות הכסף הזורם לטרור וישפר את בטחון המדינה וכמובן את מאזן התשלומים. המדינה צריכה לדאוג בראש ובראשונה לדייוורסיפיקציה של מקורות חשמל, בראש ובראשונה סולארי (שמש יש לנו בשפע כל השנה) מחיר הנפט והגז לא עתיד לרדת על אף התגליות האחרונות. קשורים לכך האינטרסים הכלכליים של טייקונים והמדינה (המפיקה רווחי מס) . האסונות הסביבתיים שעוד צפוייים לנו כתוצאה מניהול חלמאי יעלו את המחיר ביחס למה שמשלמים האירופאים והאמריקאים. לבטר פלייס מהיום הראשון היו הרבה אוייבים שיפסידו אם החזון הנכון יינצח: חברות הדור הישן והקונגלומרטים העושים מליונים ומליארדים על כל רכב ומוצריו. בנימה אישית, כל הכבוד אגסי, חלוצים דרכם תמיד קשה. גם בפיטוריו הרי הוא מנצח כי הזרע נזרע ואנו עוד ננצח. וזה גם לא רחוק!
אמיר | 05.10.12
6.
תקשורת יקרה יש עתיד לרכב חשמלי הפועל על סוללה?
תמיד תמהתי על ההתלהמות התקשורתית בפתרון הטכנולוגי המוצע ע"י אגסי. מעגל האנרגיה הכללי של ישראל לא ירוויח מכך. כי אין הדבר משנה אם הדלק היקר נצרך בנקודת הטעינה או חברת החשמל או בתחנות הדלק. אין ספק שישנם משתמשים מרוצים מההסדר המוצע אך זה איננו פתרון ל"המון" אגסי איש מוכשר ביותר שנישא על גלי אהדה תקשורתיים ונפילתו באה כמו שהתקשורת יודעת להפיל-וחבל!!! כל סביבתו של אגסי גם היא לא תוכל להרים פרוייקט שכזה כי אין לו קיום בסביבה השלטת כיום. ומוטב לכולם לחפש את הפתרון האחר.כי אחרת גם הם ייפלו.-ויש פתרון!!!
דודו | 05.10.12
3.
שכחו למי שייך כל העושר הזה .....קמצן
כהכרותיי כנותן שרות לשי אגסי הינו קמוץ יד וטיפים בעיניו הם מילה גסה ... אנשים שכחו מעיין קיבלו את העושר והזכות להחזירו חזרה לציבור ביד רחבה ומפנקת , אנשים קיבלו כוחות מיוחדים על מנת לחלוק אותם עם הנזקקים להם כגון רופאים עו"ד וכד רק שאלה שכחו מהיכן כוחם .. הנותן כוחות מעמידם לניסיון "דנקר" שי אגסי" ועוד כמה כאלה פישמן נותן להם סימני דרך רק שהם הפכו עיוורים מאור הבוהק של הזהב המצוי במרתפם עד ליום שכל הניסיונות של ה"הוא" תמו ונותן להם פגיעה קשה בממונם שכל כולו עשוי מאגו אגוצנטרי ..........תתעוררו והטיבו עם האנשים
אופיר | 05.10.12
2.
להפיל הכל על אגסי זו שגיאה, ואמרתי את זה כבר ביום הראשון, רק שדאגתם לצנזר
אז אגיד שוב - זה כישלון שמשלב 3 בעיות טכנית עיקריות, ובעייה רגשית: 1. טווח נסיעה קצר מידי 2. שיטת חיוב שדומה לחוזים עם חברות הסלולר 3. מניעת טעינה משקע ביתי רגיל 4. ה"פטרונים" שהם החברה לישראל, ומשפחת עופר - שהאנטגוניזם כלפיהם וכלפי שקשוקותיהם משפיע על ישראלים רבים. בנוסף לכל אלו - מכונית שעלות ייצורה נמוך ביחס למכוניות עם מנוע בנזין או דיזל, ושמקבלת הנחת מס משמעותית - נמכרת, ללא מחיר הסוללה, במחיר דומה למכונית רגילה. אנשים לא אוהבים להרגיש שמרמים אותם, וגונבים מהם מחיר גבוה מידי.
 | 05.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת