אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"המודל של בטר פלייס לא הגיוני הן ברמה ההנדסית והן ברמה הפיננסית"

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
המודל של אגסי ממש לא מצריך רכישת 3 מצברים במקום אחד. על כל 2500 לקוחות רוכשים רק 12 מצברים
נוספים. המצברים האלה נמצאים בתחנת ההחלפה. כל 5 דקות מגיע נהג ומוציאים ממנו סוללה ריקה שמיד נכנסת לתהליך טעינה. לאחר שעה היא מוכנה, ונמסרת לנהג אחר. 12 סוללות זה מספיק לתהליך כזה. אגסי חישב שתחנה תשרת 2500 רכבים, בעיקר כי הם טוענים בבית ובעבודה ולא נזקקים לה בכלל בשגרה.
תומר | 09.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת