9. ווסרפוגל צודק אבל הוא שכח שהבעיה בישראל זה היבואן- קרסו ולא רכבי רנו המצויינים. ציפי | 13.10.12 (ל"ת)
8. בלי קשר לבטר פלייס אני לא מצליח להתחבר לצרפתיות האלו ובמיוחד לרנו. עד שקיה או קוריאינית אחרת לא תצא עם מכונית חשמלית אני לא מוכן להתפשר. מבחינתי מה שחשוב זה מינימום תקלות ברכב ובמקרה הנוכחי (בשיתוף פעולה עם בטר פלייס) כבר התגלו לקויים רבים. שחר | 12.10.12 (ל"ת)
7. פגשתיאותו לפני כשנה בתערוכה בלונדון הוא בחור עם ראש מבריק, שברוך ה' הולך מחיל אל חיל כדאי להקשיב לאדם כזה! גון | 11.10.12 (ל"ת)
6. האיש אולי סגן נשיא אך לא הבין שעל כל 100 רכבים יש אולי סוללה אחת מחוץ לשימוש. אחת, לא 200 דן | 11.10.12 (ל"ת)
4. המודל של אגסי ממש לא מצריך רכישת 3 מצברים במקום אחד. על כל 2500 לקוחות רוכשים רק 12 מצברים נוספים. המצברים האלה נמצאים בתחנת ההחלפה. כל 5 דקות מגיע נהג ומוציאים ממנו סוללה ריקה שמיד נכנסת לתהליך טעינה. לאחר שעה היא מוכנה, ונמסרת לנהג אחר. 12 סוללות זה מספיק לתהליך כזה. אגסי חישב שתחנה תשרת 2500 רכבים, בעיקר כי הם טוענים בבית ובעבודה ולא נזקקים לה בכלל בשגרה. תומר | 09.10.12 (ל"ת)
"המודל של בטר פלייס לא הגיוני הן ברמה ההנדסית והן ברמה הפיננסית"
9 תגובות לכתיבת תגובה