13. בטר פלייס בדיוק מסיימת את שלב ההשקעות ומתחילה רווחים ברגע שתסתיים פריסת התשתית יהיו עוד אלפי מכוניות על הכבישים ירין | 10.10.12 (ל"ת)
12. ל-11: תלמד מעט מי זאת "החברה לישראל" בראשות עידן עופר ואז תבין... ל-11: תלמד מעט מי זאת "החברה לישראל" בראשות עידן עופר ואז תבין... החברה לישראל חלבה ועדיין חולבת את מדינת ישרא. ידוע לך מי הוא בעל המניות הגדול ביותר בבטר פלייס? עכשיו תלמד כמה זה 1+1.. קפיש? | 10.10.12 (ל"ת)
11. @ מס. 1 - יגאל יגאל שלום, כמוני תשמח ללמוד ובכך לחסוך למדינה הרבה כסף, שחברת בטר פלייס, במיוחד בטר פלייס ישראל לא קיבל ולו אגורה שחוקה אחת ממדינת ישראל. דיויד | 10.10.12 (ל"ת)
10. הוא יזם רעיון מאוד פשוט שמתבסס על העובדה שהציבור הוא לא יותר מבשר עם עיניים! בא ליזמים גדולים בטענה להעביר את התלות מדלק לתלות בחשמל, הטכנולוגיה של בטר פלייס עוכבה בטעות כדי שהטווח נסיעה הקצר יחייב אנשים תוך כדי נסיעה להיכנס במקום לתחנות דלק לתדלק להיכנס ולהחליף את המצברים המיותרים (זה גם העלה עלויות של במקום "לתדלק" בבית לבנות בכל הארץ תשתית חלופת מצברים) מה שהעלה את עלויות הרכב העוברות לצרכנים! הוא פשוט זלזל באינטיליגנציה של כולם וכמובן החסרי בינה היחידים ליפול בתרמית היו פוליטיקאים (מה שכבר לפי סלקציה של חכמה צריך להדליק נורה אדומה). יש בכל העולם מיזמים חשמליים שאנשים יכולים להטעין את רכבם בבית או בעבודה וטווח הנסיעה גדול יותר! בטרפלייס משווקים מוצר נחות ע"מ ליצר כסף מהציבור s | 10.10.12 (ל"ת)
8. אוירה מחשמלת בבטר פלייס אבל סך הכל אני מאמין שיהיה בסדר, יחד עם חבלי הלידה התכנוניים יש גם חבלי לידה ניהוליים ככה זה בכל פרוייקט בסדר גודל ובחשיבות כזו | 09.10.12 (ל"ת)
7. לא קונים מכונית חשמלית במדינה ללא טעינה חופשית ישראל תהיה המדינה האחרונה ליהנות מרכב חשמלי | 09.10.12 (ל"ת)
6. ל2: תתבייש לך - במקום ליזום שינויים בעולם, אתה רוצה להמשיך לנפח את בלון הייטק כמה אפשר לתכנת תגיד לי? מי צריך כל כך הרבה "הייטק" כשרמת החיים יורדת משנה לשנה... פעם אנשים היו עובדים בעבודות אמיתיות. היום אנשים רודפים אחדי נייר (כסף) ומשקיעים בעולמות וירטואליים, במקום לרדוף אחדי איכות חיים = אוכל, בריאות,תחבורה וזמן פנוי. אלכס | 09.10.12 (ל"ת)
5. איזה כיף לו עכשיו יוכל להרשות לעצמו לרכוש חשמלית אמיתית ולא איזושהיא מוטציה שנועדה לחלוב את לקוחותיה בשם החופש המזוייף מנפט. ג'קלין | 09.10.12 (ל"ת)
4. לקח אחריות לכשלון כמו גבר הלוואי והפוליטיקאים שלנו היו לומדים ממנו. הוא עשה נזקים עסקיים של מאות מליונים. הפוליטקאים עושים נזקים במיליארדי ש"ח ויש להם חוצפה לחזור ולבקש להכנס לכנסת ולממשלה. משה | 09.10.12 (ל"ת)
3. האם כת המעריצים הידועה גם בשם "מחלקת יחסי הציבור של בטר פלייס" מתחילה לפקפק במוצר שלהם? כי עד עכשיו השקפת העולם שלהם היא כזאת: נראה להם שכולם נגדם, כי כולם טוקבקיסטים של חברות הנפט הרעות ששמות רגליים לבטר פלייס מרוב פחד. אבל מחוץ לטוקבקים חצי עם ישראל מת לקנות את האוטו. מבחינתם כל המהנדסים שאמרו עוד ב 2007 שהחלפת סוללות זה לא פתרון ישים ועדיף לרדת מזה- הם סתם קטני אמונה ואנשים בינוניים שיאכלו את הכובע למראה המהפיכה, שהיא כמובן מיליוני פלואנסים מחליפות סוללות ברחבי העולם כולו. מעניין אם בשלב זה האמונה העיוורת נסדקה קצת. אחד שחושב | 09.10.12 (ל"ת)
2. גם בלון מלא אוויר מתפוצץ לבסוף אפילו אם ניפחו אותו בהרבה הרבה כסף זה עדיין עסקי אוויר. טכנולוגיה אין כאן. יתרון תחרותי על מחיר אין כאן (אחרת השוק היה מגיב מהר יותר). פתרון לטווח ארוך אין פה (מתפרשים על חצי עד שליש מטווח הנסיעה של רכב נורמלי*). תשתית יקרה. אתה מחוייב לחוזה עם ספק יחיד (מונופול). ומבחר הזדמנויות מוגבל ביותר (רכב אחד ויחיד, כבד, לא אמין ויקר). תסבירו לי איך זה אמור לעבוד כל העסק הזה עם 750 מיליון דולר שהושקעו שבטח היו יכולים לממן 20 חברות הייטק קטנות, כל אחת עם 20-30 עובדים, למשך 5 שנים כאשר מספר מהם כבר היה עושה אקסיט עם פי 5-7 על ההשקעה שלו... טמטום חוצה גבולות, זה מה שיש פה. אא | 09.10.12 (ל"ת)
1. לדרוש מבטר פלייס ומשי אגסי את המיליונים שהמדינה השקיעה בהם לשוא ראוי שמבקר המדינה יבדוק את כל תהליך הקמת המיזם הכושל הזה כולל ידם של פוליטיקאים שדחפו ועזרו לממנו יגאל | 09.10.12 (ל"ת)
אחרי ההדחה: שי אגסי עוזב גם את תפקידו כדירקטור בבטר פלייס
13 תגובות לכתיבת תגובה