אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משה קפלינסקי: "בטר פלייס לא שוקלת הורדת מחירים"

40 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

39.
משה, בשבילך
משה קפלינסקי, כאחת שמגיעה לא מעט למשרדים בראש העין, הרשה לי לכתוב לך כמה מילים: איפה היית אתה וכל שאר הקודקודים בחברה? איך לא ראיתם את הגיוסים המטורפים שהיו בחברה? מי אישר את המבנה הארגוני העצום הזה? ידוע לך מן הסתם שרוב רובם של העובדים יושבים על משכורות די גבוהות. החברה הזו היא פשוט משרפה של כסף!! בחיסכון של קיצוץ העובדים כדאי היה לממן את החדירה לשוק ולמכור רכבים בהתחלה גם טיפה בהפסד.
שירה | 12.10.12
38.
נושא בטר פלייס נמאס.
עד כמה אפשר לברבר על נושא טפל כל כך.כשלון ידוע מראש .נסיון להמציא מחדש את הגלגל.כיום עם כל האלקטרוניקה המצבר של הטלפונים הניידים עדין דורשים מלוי בכל כמה שעות עבודה.לסחוב משקל של 4 איש בתור משקל מת הינו הטיפשות מראשיתה.ולבסוף במדינה כמו ישראל הרי לא תתכן בשום אופן טעינה מבית במחיר החשמל הביתי ?היכן רוחי המדינה. ורק אנו משלמי המיסים נושאים את הפסדי השגיאות של הטייקונים .
עדי | 12.10.12
34.
מחיר הרכב
איך יתכן שרכב ללא מנוע (עם מנוע חשמלי) ללא מערכת דלק, ללא גיר ללא כל הנלוים למנוע, עולה כמו רכב רגיל? ובנוסף הבטריה עולה עוד כ - 70000 ש"ח והיא לא של רוכש הרכב. איך יתכן שהרכב החשמלי משלם 8% מיסים, והרכב הרגיל משלם 80% מיסוי, ובכל זאת שני הרכבים עולים אותו המחיר? רצוי שבבטרפלייס יבדקו אם הם רוצים להרויח על מכירת הרכב, או על חיוב ורווחים בגין שימוש במצברים. כל זמן שמחיר הרכב יהיה כפי שהוא עכשיו, אין שום סיכוי שבטרפלייס תיכנס ותחדור לתחום מכירת רכבים. ושלא יתפלאו אם בעוד שנה או פחות או קצת יותר יסגר כל המיזם הזה.
בן ארי | 10.10.12
30.
קפלינסקי תתעורר....
היית קצין ומפקד מעולה. היית יכול להיות רמטכ"ל מצויין. מה לך ולמכירת מכוניות? משה אתה לא מבין שעובדים עליך? בטר פלייס נגמרה... אין חזון כי אין סוללה, אף פעם לא היתה. מי ישקיע בכם כסף? מי יאמין לכם? ברח משה , ברח מהר. עכשיו ידביקו את הכשלון אליך. קבל עצה בחינם, סתום את הפה ואל תיצטרף למצגי השווא- משקיעים הפסידו אצלכם 2 מיליארד שקל ואתה בתור מנכ"ל תיתבע אישית . אתה יודע קפלינסקי למה הדג נמצא על הצלחת ולא במים? כי הוא פתח את הפה... סגור את הפה , ידיד יקר אל תהיה השכפ"ץ של עידן עופר, ראית באיזו קלות נזרק אגסי עם החזון . ביום הדין עופר לא יספור גם אותך
לירן | 10.10.12
24.
לא התייחס לטכנולוגיה מתחרה של Ultra Fast Charging , טעינה ב 10 דקות. הסוללה בכל צורה שבא ליצרן
ורק השקע הוא תקני. הונדה מתחילה למכור ג'אז חשמלית ( Honda Fit EV ) עם סוללות ליתיום טיטנייט. מסוגלת להיטען ב 15 דקות. אגב הסוללות האלה מסוגלות אפילו להיטען ב 6 דקות ונמצאות בניסוי של אוטובוס חשמלי של Proterra ומכונית ספורט Lightning GT . אמנם מחירן גבוה יותר אבל אין צורך לקנות סוללה נוספת אחרי 5-8 שנים כי הם מחזיקות אלפים של מחזורי טעינה פריקה. הסיבה שזה מה שיוביל בעולם הרכב החשמלי זה שמחיר פריסת התשתית נמוך פי 10 לפחות אם לא פי 100.
מתעניין | 10.10.12
23.
עיסקי תווך זה בטר פלייס
כל המודל שלהם זה תווך בחשמל השקיעו 750 מליון דולר עם הכנסות של 1.5 מליון שקל בחודש וגם זה הרוב ממכירת מכוניות ולא ממחירת חשמל עם אתם באמת רוצים להצליך תמכרו את הרכב עם 0% רווח במחיר עלות ללא סוללה זה בערך 10 אלף דולר כולל מס(אין מס על הסוללה ) ואז תמכרו כמו משוגעים לפחות 300 י"ח ביום ותדאגו שמחיר נסיעה יהיה 50% ממחיר נסיעה בבנזין ואז אני לא רואה למה משהו לא יקנה רכב כזה (לפחות רכב שני במשפחה )
רון | 10.10.12
22.
היום יש פלפון במאה שקל הכל כלול אם לפני 5 או 6 שנים
הייתי אומר לכם שיש דבר כזה הייתם צוחקים עלי אז אם היום אפשר כן במאה ש"ח אז אפשר והיום ליסוע על 10 אגורות לכל קילומטר ולא לחכות לעוד 10 שנים ועוד מאה חוקים של שר כזה או אחר הבעיה של בטר פלס שהם רוצים להיתעשר ומייד זה לא הולך כך צריך להרוויח כן לא להיתעשר יחי ההבדל הקטן
חיים | 10.10.12
20.
נאום מעורר תמיהה
...כעת אנו לומדים את הלקוחות...??? ואני לתומי חשבתי שכאשר מתחילים פרויקט הדבר הראשון הוא לאסוף את דרישות, צרכים, אילוצים, פרופילים, העדפות וכו' של הלקוחות ולפי זה מפתחים מוצר שכמובן מבוסס על תכנית עסקית. אז רק עכשיו לומדים את הלקוחות???
וורסט פלייס אבר | 10.10.12
19.
נו ומה אתם חושבים שהמידנה תיתן לכם לסוע בחשמל במחיר רגיל בלי מס בלו וכו
תהיו רגע רציניים: הסוללה הזו עולה המון כסף הרכב הוא רכב גם כן עולה יקר. בנוסף המדינה רוצה את המיסים שלה בצדק ולא מעניין אותם גם אם תסעו על אויר. שורה תחתונה איך שלא תהפכו את הסיפור פרויקט זה מתאים אך ורק לאנשים שבאמת דואגים לסביבה בכל מחיר שזה לצערי 1% אולי מתושבי מדינת ישראל. ולכן רבותי "בטר פלייס" מועדה לכישלון אולי שהדלק יהיה 15 שקל לליטר (אגב אני לא יתפלה במדינה הזו אם זה יקרה) אז הם יוכלו להיכנס למשחק.
קובי | 10.10.12
16.
אם כך תמשיכו להיכשל!
מה שנדרש זו יכולת הטענה פשוטה ורכבים חשמליים בגודל בינוני עד קטן. הפלואנוס לא מתאימה לעיר עקב גודלה הפיזי ולא חסכונית יותר מרכב קטן. בכבישים מהירים מרבית המכוניות חסכוניות יחסית בלי לעצור לתדלוק בתדירות גבוהה. תחליפו מכונית, הורידו את המחיר ועברו למודל אחר מהסוללה. מה תעשה בטר פלייס ברגע שיפתחו סוללות קטנות יותר?
 | 10.10.12
14.
איזה סיפורים הוא מספר...
עוד אחד שמשמיע סיפורים אלף לילה ולילה - אנחנו רוצים ללמד... זו השיטה הטובה ביותר ... המיקוד שלי הוא... יאללה , בלי הרבה דיבורים - תוריד את מחיר הרכב ל- 60K ותביא חבילה אטרקטיבית ש ב א מ ת !!! תהיה זולה ממחיר בנזין (היום ידידי... לא בעוד אולי 20 שנה) ואז אנשים יקנו. מה חשבתם ?? שאנשים זה מריונטות ??
עופר | 10.10.12
12.
הביאו ליצן תורן חדש לעסק המפוקפק הזה
יכול להיות ששי אגסי גאון ויכול להיות שאוון תורנלי הוא מנהל מוכשר - אבל לזה אין כל קשר לכך שמדובר במוצר רע. מה בדיוק כל כך טוב במכונית החשמלית? הרי שבשביל לטעון אותה יש צורך בחשמל וחשמל מייצרים על ידי שריפת פחם ומזוט. כמו כן, סוללות הענק של הרכב הזה יזהמו את הסביבה - איפה בדיוק ה"בטר פלייס" בסיפור הזה. נמאס כבר לשמוע מהחברה הזאת והמוצר הדפוק שלה. שימכרו את המכונית לסינים, לאוסטרלים (ואולי גם לסעודיה וכווית - חה חה חה) ושיעזבו אותנו בשקט.
שכל ישר | 10.10.12
11.
אם לא תהיה אפשרות לחבר את המכונית לשקע חשמלי רגיל בבית זה לא יצליח בישראל
הכל טוב ויפה. אכן, שי אגסי הלך עם החלום והחזון שלו רחוק מאוד קדימה. רק דבר אחד הוא לא לקח בחשבון - הישראלי הממוצע (ואני מניח שהוא היה רוצה למכור מכונית לכל "ישראלי ממוצע") לא יסכים שיקימו לו בבית עמדת טעינה מיוחדת.... תנסו "להיכנס לראש" של הישראלי הממוצע שאינו אוהב להיות פראייר... התוכנית העסקית של בטר פלייס שלפיה הצרכן משלם לה עבור החשמל בעמדת הטעינה יכול לעבוד אולי בשבדיה... אבל לא בישראל....
שאול | 10.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת