אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נחשף ב"כלכליסט": רשת יינות ביתן בדרך להפוך לשלישית בגודלה

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
אני לא מבין את המהלך...
יינות ביתן זה מותג בפני עצמו, כבר די מוכר. למה הם צריכים להשתלט על רשת אחרת, ובעצם לשלם פרמיה על מותג אחר? הם מתכוונים מעכשיו לתחזק שני מותגים או להעלים את כמעט חינם? אם זה רק בשביל הסניפים לא ברור למה לשלם את הפרמיה על המותג והמוניטין. ברור לי למה הם מתעניינים דווקא בכמעט חינם, זה בגלל שיינות ביתן פרוסה בעיקר מאזור השרון דרומה, וצפונית לחדרה אין לה סניפים כלל, בעוד כמעט חינם פרוסה הייטב בצפון. יחד עם זאת, לא ברורה לי המוטיבציה לשלם פרמיה על רשת קיימת, במקום להתפרס עקב לצד אגודל לכוון הצפון, הרי ריבוע הכחול בצרות והוא מחפש להפטר מסניפים, ניתן היה להשתלט על כמה סניפים שלו בצפון. על כל פנים בהצלחה לכל רשת שיווק חדשה שתצטרף, שיהיה פה איזון ביניהן. והכי חשוב שמכולות פרטיות יחזרו לעבוד באופן ריווחי. כי זה כסף שהולך למפשחות כמוני כמוכם. אני משתדל לרכוש 30% מהמחזור רכישות החודשי שלי מסופרמרקטים פרטיים. זו התרומה שלי, ולו כולנו נפעל כך, הצדק החברתי יעשה מאיליו.
א.ש | 10.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת