8. שקל וחצי פורנו חיסכון בדלק אם עושים חשבון שמחזיקים את הרכב 3 שנים מוציאים את זה ב אחזקה ותיקונים של היברידי רצה לקבל ירושה קיבל קבורה | 18.10.19 (ל"ת)
7. היברידית מול דיזל מניסיון יש לי פריוס ורכב דיזל , בצורת הנסיעה הישראלית כלומר הרבה פקקים או עומס ההירידי הרבה יותר חסכוני מהדיזל. לגבי עלויות תחזוקה רכב דיזל אינו זול לאחזקה מכלולים יקרים כך שלא בטוח שדיזל זה פיתרון טוב בישראל על כביש בין עירוני הפער בחיסכון בין דיזל להיברידי מצטמצם אבי | 14.10.12 (ל"ת)
6. עזבו אתכם מההיברדית של טויוטה וחכו להיברידית של קיה, אם כבר קונים אז לפחות לקנות דגם איכותי של מותג מוביל איציק | 11.10.12 (ל"ת)
5. ל1, משרד האוצר הרג במתכוון את הנעת הדיזל אתה צודק שמנועי דיזל כמו בפוקוס החדשה, אינם נופלים ואפילו עולים ביעילותם על הברידיות כמו הפריוס. אבל את משרד האוצר זה לא מעניין, בגלל שמכונית חסכונית פוגעת בהכנסות מיסוי על הדלק. גם בהיבט הסביבתי, להנעת דיזל מודרנית יש יתרון גדול על הברידיות ואפילו על הנעה חשמלית בלבד. אבל בישראל כמו בישראל, שוק הרכב מעוות ועם התקנות והחוקים החדשים הצרכן הישראלי מובל לאופצויות רכישה גרועות. א | 11.10.12 (ל"ת)
3. המכונית ההברידית היא לא מכונית היברידית במכוניות ההברידיות "האמיתיות" (כמו שברולט וולט) שמגיעות רק עכשיו לשוק, המנוע החשמלי מחובר לגלגלים ובנוסף יש להן מנוע עזר על בנזין שתפקידו להטעין את המצברים במקרה והמכונית נמצאת במקום שאין בו נקודות טעינה. במכוניות שמכונות היום "הברידיות" מנוע העיקרי הוא מנוע הבנזין שמחובר לגלגלים בנוסף יש מנוע עזר חשמלי בעיקר לנסיעות עירונית. המכוניות האלה (עם מנוע בנזין מחובר לגלגלים) הולכות להעלם בשנה שנתיים הקרובות. מנוע חשמלי | 10.10.12 (ל"ת)
2. פריוס פלאג אין? האם היא בעלת טעינה מנוהלת או טעינה ביתית רגילה (שלכאורה אסורה לפי חוק)? גיא | 10.10.12 (ל"ת)
1. למה ? למה ? למה להתעסק עם בלאגן, ומכלולים מסובכים כשיש את הפורד פוקוס דיזל, אקונטיק (לא בארץ, כמובן), שעושה את אותו מרחק לליטר ? | 10.10.12 (ל"ת)
ההיברידית הזולה בישראל תעלה 115 אלף שקל
8 תגובות לכתיבת תגובה