אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ההיברידית הזולה בישראל תעלה 115 אלף שקל

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
היברידית מול דיזל
מניסיון יש לי פריוס ורכב דיזל , בצורת הנסיעה הישראלית כלומר הרבה פקקים או עומס ההירידי הרבה יותר חסכוני מהדיזל. לגבי עלויות תחזוקה רכב דיזל אינו זול לאחזקה מכלולים יקרים כך שלא בטוח שדיזל זה פיתרון טוב בישראל על כביש בין עירוני הפער בחיסכון בין דיזל להיברידי מצטמצם
אבי | 14.10.12
5.
ל1, משרד האוצר הרג במתכוון את הנעת הדיזל
אתה צודק שמנועי דיזל כמו בפוקוס החדשה, אינם נופלים ואפילו עולים ביעילותם על הברידיות כמו הפריוס. אבל את משרד האוצר זה לא מעניין, בגלל שמכונית חסכונית פוגעת בהכנסות מיסוי על הדלק. גם בהיבט הסביבתי, להנעת דיזל מודרנית יש יתרון גדול על הברידיות ואפילו על הנעה חשמלית בלבד. אבל בישראל כמו בישראל, שוק הרכב מעוות ועם התקנות והחוקים החדשים הצרכן הישראלי מובל לאופצויות רכישה גרועות.
א | 11.10.12
3.
המכונית ההברידית היא לא מכונית היברידית
במכוניות ההברידיות "האמיתיות" (כמו שברולט וולט) שמגיעות רק עכשיו לשוק, המנוע החשמלי מחובר לגלגלים ובנוסף יש להן מנוע עזר על בנזין שתפקידו להטעין את המצברים במקרה והמכונית נמצאת במקום שאין בו נקודות טעינה. במכוניות שמכונות היום "הברידיות" מנוע העיקרי הוא מנוע הבנזין שמחובר לגלגלים בנוסף יש מנוע עזר חשמלי בעיקר לנסיעות עירונית. המכוניות האלה (עם מנוע בנזין מחובר לגלגלים) הולכות להעלם בשנה שנתיים הקרובות.
מנוע חשמלי | 10.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת