8. תחלופת עובדים צפויה היות ומטרות החברה משתנות. כמו שאמרו בעבר השינויים האלה צפויים ויכולים רק להועיל, ב2012 כבר יש מאות רכבים על הכביש ב2013 אלפים. וכן הלאה | 11.10.12 (ל"ת)
6. לדעתי עוד אי אפשר להכניס לו מילים לפה תנו לו זמן להתאקלם ואז דברו על פיטורים, כרגע לא ריאלי בכלל מיכאל | 11.10.12 (ל"ת)
5. הם עשו את ההשקעה הראשונית בלי שכל זאת הבעיה האמיתית בישראלים. כשהם חושבים לעשות "את המכה" בזכות רעיון כזה או אחר. בטר פלייס השקיעה מליונים במשכורת רבות ובמרכז קניות מופאר וזאת במקום להוזיל משמעותית את מחיר הרכב. אי אפשר למכור "אב טיפוס" במחיר זהה למכירי השוק. למה שאנשים יתפתו? תציג רכב זהה לרכב עם מנוע בנזין, תשכנע שהוא טוב יותר, חסכוני יותר, וזול הרבה יותר ותנסה להציף את השוק במכוניות. אם תצליחו להציף את השוק, כבר אף אחד לא יוכל להתעלם מזה ככה שישתלם למוסכים להתעניין ללמוד ולתת להם שירות ככה ישתלם לבנות מרכזי טעינה, להתקין עמודי טעינה וכו' תראו כמו אופניים חשמליים יש... המחיר הוא זול, הוא משתלם וכולם חוגגים. אם בטר פלייר לא יפעלו להוזיל את מחיר המכוניות בכ- 40 אחוז לפחות, אין להם שום סיכוי להצליח. אייל ג'ורג' | 11.10.12 (ל"ת)
4. אני מאחל לחברה הרבה הצלחה , אבל בלי הורדת מחירים משמעותית אני לא מבין מי יקנה את הרכב שלהם למה לקנות רכב חשמלי במחיר של רכב בנזין שנוסע מאה וקצת ק"מ? בגלל שהם מתפללים שמחיר הנפט יעלה? בקבוק | 11.10.12 (ל"ת)
2. ברמת המדינה אין כל יתרון למכונית החשמלית. רק מכונית היברידית חוסכת אנרגיה כי היא מיצרת אותה Guss | 10.10.12 (ל"ת)
בבטר פלייס חוששים: פיטורים בתחילת 2013
9 תגובות לכתיבת תגובה