אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האיחוד האירופי מציב אולטימטום לגוגל; דורש שינוי במדיניות כריית המידע האישי

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
אם חודרים לי לפרטיות בלי בושה, לכל הפחות שילמדו להכיר אותי
באם לשפוט על פי הפרסומות אצלי במחשב , אני עולה כאדם שעיקר תחומי העניין שלו הם קוסמטיקה, סכיני גילוח וחיתולים ("תינוקות שונים ישנים בתנוחות שונות..."). בהינתן וגוגל ודומותיה נכנסות לי לחיים, לכל הפחות ניתן לטרוח ולהתאים לי פרסומות במסגרת תחומי העניין שלי. גם נעליים יתאימו לצורך העניין.
אור | 18.10.12
2.
נלחמים בדחלילים במקום איפשה שצריך
הבעיה היא לא רק שיש כריית מידע. הבעיה מתחלקת לשתיים: 1) גוגל מרוויחה על כריית המידע הזה ולא משתפת אותנו. 2) כל חברת פרסום היום משתמשת במידע שקיים על המחשב ללא רשות. והשאלה היא עד כמה זה מותר למה חברת פרסומות צריכה לדעת מה הרגלי הגלישה שלי על סמך קבצי קוקיס והיסטוריית גלישה? זו היא החדירה האמיתית לפרטיות ופה צריך המחוקק להתרכז. זה שגוגל "מרכזת" את הנושא זו בעיה אחת, וזה שהיא מוכרת את זה למרבה במחיר זו הוספת חטא על פשע!
אני | 17.10.12
1.
גם על זה מגיע להם פרס נובל לשלום! דואגים לזכויות אדם בניגוד לאובמה.
אובמה מוצג ע"י הרפובליקנים כשמאל קיצוני. סוציאליסט. אבל ימין ושמאל זה עניין של גאוגרפיה. כל המפלגות הדמו נוצריות/שמרנים באירופה הן שמאל קיצוני לעומת אובמה. גם בכלכלה וגם בזכויות אדם. אובמה באירופה אולי לא היה משתלב במפלגות הימין הקיצוני - אבל כן היה בקצה של הימין המתון.
שאול | 17.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת