אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הערכות: במשרד להגנת הסביבה רוצים עוד הקלות מס למכוניות קטנות

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
דכאון
שלטון שכל תכליתו לקיים את עצמו. ולהחזיק את האזרחים עם ראשם מתחת למים שבקושי ינשמו. איזה עתיד המדינה מציעה לדור הצעיר. ? כל תכליתו של השלטון לשמר את עמדות הכוח שלו , לגבות מס ולחלקו לקבוצות לחץ. היכן השלטון שילחם בנמלים, רשות שדות התעופה, חברת חשמל , משרד הביטחון. בפועל יש 40% אבטלה - 34% ממנה מקבלים שכר. כך למשל מדוע יש צורך בעירית גבעתיים. מדוע לא לאחד עם רמת - גן. ? התשובה פשוטה - מה יעשו עם 500 עובדים? בענין הרכבים כל ארופה נוסעת בדיזל ידני ברכבים קטנים. כאן מה שמענין הוא שיגבו מיסים על הרכב , על השימוש בו ועל הדלק. מי נותן דין על תספורת האג"ח. אין טעם לחסוך לפנסיה. מכניסים את הציבור לויברציות ביטחון , כדי לא להתמודד עם הבעיות הכלכליות, חוסר חינוך למצוינות ועשיה , ואיכות החיים. אין מחשבה לטווח ארוך. אין רצון לבנות מערכת להסעת המונים שהיתה מבטלת עלויות ניכרות של הוצאות וזמן עבודה. . שר שלא גוזר סרט בקדנציה שלו - אין לו כל מוטיבציה לקדם ענינים. המדינה הולכת לאבדון. ישארו מי שאין להם ברירה. והבעיה שאין אלטרנטיבה לשרה.
יצחק | 18.10.12
5.
ל- 1 למדינה אין שום אינטרס לעשות את הדברים שציינת.. מכוניות הינן רק מסחטת כסף נוספת:
א. הפחתה בזיהום לא מעניינת את הממשלה לחלוטין. זה נחמד בשביל מס שפתיים ותו לא. ב. אין לממשלה שום אינטרס לעודד רכבים שהם זולים - פחות מס למדינה ג. האוכלוסיות החלשות היחידות שמענינות את הממשלה הם החרדים והם ממש לא קונים מכוניות קטנות משום שאין בהן מספיק מקום לכל הילדים שהם עושים כדי להתפרנס מקיצבת ילדים שגם אותה אנו - בעלי הרכבים - מממנים.. ד. ראה תשובה ב הממשלה הזו עושה הכל להפחית מס מהעשירים ולהוסיף מיסים על מעמד הביינים. לצערי הם לא ישנו את גישתם.. לא הממשלה הזו לפחות...
yoyo | 18.10.12
3.
אנשי האוצר פשוט מגוחכים
נתנו הטבה כדי לעודדרכישת רכבים קטנים ולא מזהמים. מתן ההטבה הצליח ואכן רבים רוכשים רכבים כאלו. עכשיו בא האוצר ואומר "בעצם לא התכוונו שבאמת תקנו מכוניות לא מזהמות, רק לעשות כאילו". עכשיו, זה רק אומר שהכוונות שלהם לא היו, איך לומר, אמיתיות וכנות, שלא איכפת להם ממטרות אחרות חוץ מהמספרים של התקציב הקרוב וזה אומר עוד דבר חשוב: שגם לחשוב ולתכנן הם לא ממש יודעים: הם הרי הסכימו לתת הטבה לקבוצת רכבים שנמכרה במספרים זניחים, מתוך מחשבה שההטבה לא תשנה את הרגלי הקניה. או מתוך התעלמות מהאפשרות שהמספרים ישתנו. עצוב ומפחיד
דודי | 18.10.12
2.
ארדן - די להטבות ל "מחוברים"
מי יקנה רכב חשמלי ? רק "מחוברים" למיניהם שמקבלים דרך ליסינג. כמובן שהאוצר לא מעוניין לתת הטבות לרכבים קטנים - מבחינת האוצר יש כבר יותר מידי כאלה וזה עולה לו ביוקר. אם כול עם ישראל היה עובר לטוסטוסים - היו מחפסים להטיל מיסוי מטורף גם על טוסטוסים.
ארז | 17.10.12
1.
צדק חלוקתי
חייבים להוריד את המס על רכבים קטנים. יועיל מכמה סיבות: א) יעודד הפחתה בזיהום. ב) יעודד רכישת רכבים קטנים הזולים משמעותית ברכישה ובאחזקה. ג) יעזור לאוכלוסיות חלשות יותר המתלבטות ברכישת רכב. ד) יחסוך דלק לרוכשים רכבים קטנים. ניתן לממן את המיסוי על רכבים קטנים בהגדלת מיסוי על רכבים מזהמים ובעיקר מכוניות יוקרה וג'יפים.
רו"ח בסביבה | 17.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת