אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בטר פלייס פותחת שתי תחנות נוספות

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
הדבר הכי לא כלכלי שקרה בסטרטאפ ישראלי אי פעם - אנטי המצאתי
המצבר שוקל 300 קילו ל 160 ק״מ. דלק ל 160 ק״מ שוקל 6-7 ק״ג לאותו רכב (פלואנס) בנוסף הוא לוקח את כל תא המטען - שהופך את הפלואנס לרכב לזוג צעיר, ומבטל כל אפשרות לעשות את אותו הדבר לרכב קטן. יוצא שמחיר הנסיעה יקר יותר, והנוחות פחותה (נוסע ברכב כבד בלי תא מטען - אין מקום למטען של משפחה נורמלית שנוסעת לטיול). בנוסף - הבלאי צפוי להיות ענק כי המרכב לא בנוי למשקל כזה. זה הכל כי אגסי הצהיר ״אני מתכוון להשתמש בטכנולוגיה קיימת, אין זמן לפתח טכנולוגיה חדשה״ בניגוד גמור לרוח ההמצאה הישראלית - שזה מה שעובד אצלנו.
חשבונאי | 20.10.12
5.
מנוע חשמלי הרבה יותר זול ממנוע בעירה פנימי באופן משמעותי
אפשר לעשות את החשבון לבד. בסוללה טיפוסית של מכונית חשמלית (18 קילו וואט שעה) ניתן לנסוע כ-150 קילומטר. מחיר קילווואט ברשת החשמל הישראלית כ-0.5 שקל. יוצא שלטעון סוללה שלמה עולה כ-9 שקלים בלבד. לעומת זאת במכונית בעירה פנימית רגילה ליטר אחד שניתן לנסוע בו בין 10 ל18 קילומטר עולה קרוב מאוד למחיר הזה (שקל אחד פחות).
אברי | 18.10.12
2.
אוקיי, ועכשיו מנקודת מבט פרקטית:
רכב חשמלי: באמת יעיל יותר ממנוע בעירה פנימית מבוסס דלק? נכון, מנוע רגיל מספק משהו כמו 12.5% מכל האנרגיה שמיוצרת בבעירה לנסיעה עצמה, וכל השאר מתבזבז בחיכוך, חום, רעש, ופעולות מכניות מיותרות. אבל מנוע חשמלי? לטעון מצבר, שמבזבז אולי 50% מכל החשמל שנכנס לתוכו בדליפה וקא"מ? מצבר ארצישראלי מצוי, עם אורך חיים של שנתיים, במקרה הטוב? מישהו עשה את החשבון? אם נניח בצד סוגיות כמו זיהום ורעש, רכב חשמלי באמת עולה לאזרח הקטן פחות ?
סייף אל יאהוד | 18.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת