אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כך אוספת שופרסל מודיעין על המתחרים

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
למה שיהיה קשר בין עלות המוצר לסופר, לבין עלות המוצר לצרכן?
הרי בתור מוכר בסופר, אני פשוט צריך להיות אטרקטיבי יותר מהמתחרים במה שהצרכנים משווים. במה שהם לא משווים, אני צריך פשוט לגרום להם לחשוב שהמוצר שהם קונים הוא בעצם ממש משתלם, ולכן אין להם טעם להשוות את מחירו גם בעתיד. אני פשוט שם את המוצר היקר בקטגוריה במחיר לא הוגן, שם גם מוצר גרוע במחיר לא הוגן. ואז כשהלקוח כבר ראה את שני אלה- כל מה שצריך זה להביא אחד שייראה ללקוח שהוא בעצם מותג על עולה (או משהו בסגנון), והוא פשוט יותר זול מהמותג היקר בקטגוריה. הלקוח חושב שהוא עשה בחירה טובה, בדיוק כמו הלקוח לפניו שעשה בדיוק את אותה בחירה. וכך כל עם הקופים ימשיך לא להשוות את המוצר הזה כי אצל אחרים יש רק מוצר דומה, ולא זהה. עלות המוצר לסופר, היא אפילו לא קו תחתון מבחינת קביעת המחיר. סופרים מוכרים חלק מהמוצרים שלהם גם במחיר יותר זול ממה שהם קונים אותם. חלק אחר יותר מפי 3 יותר ממה שקונים אותם. הכל פונקציה של הערך שהלקוחות מרגישים שהם מקבלים ממנו, וכמובן איזה אלטרנטיבות יש להם.
דביל | 21.10.12
20.
לחייבו אותם לפרסם מחירים של כל המוצרים בכל הסניפים. רק כך ניצור תחרות אמיתית!!!!!!
הם משתמשים באי הידיעה של הצרכן לעלות כל הסל, מפתים את הצרכן בפרסום ל מספר מוצרים מצומצם, למשל עוף, ודופקים אותך בקופה כשאתה מעמיס סל. פירסום מחירים שוטף יאפשר לגורמים לערוך השוואה בין הרשתות והסניפים וכך ליצור תחרות אמיתית שבמהרה תוריד מחירים.
פירסום מחירון מלא לכל הסניפים | 21.10.12
18.
תשימו לב- מוצר שני רק ב10%
מוצר שני אחרי מותג- הנסחא האוטומטית היא 10% ממחיר המותג. זה כלום!!!!! זה אומר באין באמת הבדל בין המחירים, שהתחרות היא לא אמיתית למשל, אני קונה ביסלי בטעם מצוין ממותג קטן, בשקל! בחנות ליד הבית. אבל שופרסל לא יחזיק כזה, כלומר מראש הוא קובע רף מחירים מאד גבוה. אז לא לבוא בטענות רק לצרכנים -גם בעלי רשתות אשמים!
איילת | 19.10.12
15.
מי שמסכנים הם בעלי המכולות הקטנות שהספקים מוכרים להם במחירים יקרים, כי אין להם כוח קניה
כל בעלי הרשתות הם מהעשירון העליון וחיים טוב המסכנים האמיתיים הם בעלי המכולות הקטנות, המינימרקטים הקטנים שנאבקים לשרוד ולהם הספקים מוכרים במחירים הכי יקרים. צריך להיות חוק שעל ספק למכור לכולם באותו מחיר ולא להפלות במחירים. מדוע אם סופר שקונה 1000 יחידות ממוצר משלם 3 ש"ח עבור המוצר ואילו המכולת צריכה לשלם 4 ש"ח עבור המוצר כי היא קונה רק 100 יחידות. זה לא הוגן.
שרית | 18.10.12
13.
אתם מתעלמים מהבעיה הכי גדולה
המשפט "למילקי אין תחליף" מסכם את הבעיה העיקרית. הצרכן הישראלי לא יודע לדחות סיפוקים. ממש כמו ילד קטן. ולכן הוא משלם ובגדול. עגבניות ב-10 ש"ח לקילו? נעמיס... כרוב לבן ב-9.99 ש"ח לקילו? נעמיס, פלפל אדום ב-13.99 ש"ח לקילו? בטח נעמיס. ארגז קולה זירו ב-35 ש"ח כשיש מוצר זהה עם טעם מעולה אר סי פרי ב-21 ש"ח אבל רוב הצרכנים אפילו לא טורכים לבדוק אותו... בקיצור, אין לנו מה להלין על הרשתות כל עוד אנחנו מוכנים לשלם כל מחיר. אם אני בעלים של רשת, הייתי עושה לציבור אותו דבר.
ברבר | 18.10.12
12.
מה כל כך מפתיע במקום להתעסק בלהוזיל
הם מחפשים תירוצים להעסיק מנהלים עם משכורות. שיורידו את כל המחלקה המיותרת הזאת וימכרו במחיר הכי זול שאפשר. מבטיח להם שהקונים יגיעו אליהם. רק מראה שאפילו הרשת הכי גדולה בארץ עם הכי הרבה כסף לשיווק אין לה שום בידול מהמתחרים חוץ ממחיר.
חיים | 18.10.12
11.
למספר 7 לגבי קניית תוי קניה
קודם כל, נסי את גוגל והוא יביא אותך לכל מיני התארגנויות לקניה מרוכזת של תוי קניה. מה שכן, יש צורך לשלם במזומן לחצי שנה מראש (קצת לפני חגי תשרי וקצת לפני פסח, כלומר בחודש אלול ובחודש אדר בדרך כלל יש להשיג תוי קניה). יתרה מזאת, אני זוכר שהייתי לא מזמן באוניברסיטת תל אביב וראיתי מודעה של אגודת הסטודנטים שמוכרת תוי קניה בזול לשימוש בסופרים היקרים. בהצלחה!
יאיר בן-צבי | 18.10.12
10.
עכשיו ברור לכם למה המוצרים של שופרסל ומגה יקרים יותר ? בלשים בלילה עללק.
הם משלמים משכורות לעובדי בילוש ואנשי הנהלה מיותרים... תוסיפו לזה את עלות הפרסום במדיות השונות. ואז תבינו למה הם אינם מהווים שום תחרות במחיר לרמי לוי והרשתות הקטנות יותר. שיתנו מחירים נמוכים באמת לא יצטרכו בלשים ולא פרסום.
א | 18.10.12
7.
תגובה למס' 6
יש עוד שתי קבוצות שקונות בשופרסל שלי ובמגה בעיר והן: 1) אנשים זקנים שאין להם את הכוח או היכולת (אין מכונית, או כבר לא נוהגים כל כך) להגיע לחנויות הגדולות. 2) אנשים צעירים כגון סטודנטים שגם להם אין מכונית. לצערי הרב אני בקבוצה מס' 2. הסופר הקרוב לביתי הוא במרחק 20-25 דקות הליכה, או נסיעה באוטובוס, ודברים יותר קרובים הן מכולות יקרניות אף יותר. אני לא יכולה להגיע לרמי לוי, האוטובוס לא עוצר שם... אבל הרעיון עם הרב-תו לא רע בכלל, ואולי אני אנסה לראות איך אני יכולה להשיג כאלה.
 | 18.10.12
6.
תשובה למספר 5:
אלו שכן קונים ביקרניה "שופרסל שלי" וביקרניה "מגה בעיר" בתחלקים לשני סוגים: 1. אנשים שנמצאים בסביבה הקרובה ורוצים לקנות כמה דברים קטנים, ואין להם כוח לבזבז זמן כדי להגיע לסופר הזול שנמצא אי שם בקצה השני של העיר. 2. אנשים שממלאים עגלות וקונים במאות שקלים, אבל משלמים בקופה מחירים בסגנון רמי לוי: ע"י תוי קניה שהם קנו (כל 100 ש"ח תו קניה עולה בסביבות 83-85 ש"ח), ע"י תוים וכרטיסים נטענים מצבא קבע, מארגון המורים, ומעוד כל מיני קבוצות כח גדולות , עם הנחות של 15-20%. מה שיוצא זה שבמציאות בתכלס כמעט כל הקניות במחירים נורמליים, ורק קומץ פראיירים חושבים בטעות שכל המוני הלקוחות באמת משלמים את המחיר שכתוב ושהמחיר שכתוב כביכול סביר וכביכול משתלם.
אליהו | 18.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת