אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כביש שחלמתי על פקק

54 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

50.
פקפקק שחלמתי לחלוף
מה עם כביש 4 ?הנוראי...אני יוצא ב 6:50 בבוקר מאשדוד וצריך להגיע לגבעת שמואל...הפקק הראשון מחלף אשדוד , פקק שני , מחלף יבנה , פקק שלישי מחלף חולות, פקק רביעי מחלף גן רווה עד חולון מזרח, סיירים, גנות, מסובים, אלוף שדה,בר אילן עד גבעת שמואל...ביום טוב זה שעה ועשר דקות.לא יאומן הכביד הכי חרא במדינה.
שישי | 26.10.12
45.
פקקי תנועה הם תוצאה של ׳תכנון פרברי׳
איך שלא יסובבו את זה, וכמה כבישים ומחלפים שלא יבנו התוצאה תשאר - פקקים ארוכים ובלתי נסבלים מאזורי השינה למקומות העבודה. כל עוד הרעיון המוביל הוא ערים שבהם ישנים+ביה״ס+2-3 קניונים הבעיה תשאר. רק ע״י שילוב של תעסוקה, מסחר, בילוי ושירותים בתוך העיר (ממש ברחובות) ישתחרר הלחץ מהצירים במדינה. וכמובן תחבורה ציבורית.
 | 25.10.12
40.
חנקתם אותנו עם כל הרכבים הפרטיים.
רק תחבורה ציבורית תעזור. כבר אין איפה לנשום פה, כל פיסת שטח פנוי הופכת לחניה או כביש, במקום לבנות פארקים ושטחים ירוקים בונים עוד ועוד חניות, במקום לבנות דירות לאנשים, בונים עוד חניות, ועוד כבישים. ועכשיו מגיב 1 מציע לבנות עוד כביש מעל הבתים, ככה שאפילו את השמיים כבר לא נוכל לראות. בואו פשוט נוציא את כל האזרחים ונשאיר פה רק כבישים, שיגורו במכונית או משהו. אין ברירה אלא לעודד תחבורה ציבורית, מבחינתי על כל כביש שיש בו יותר מנתיב אחד צריך לעשות נתיב תחבורה ציבורית, וכבישים מסויימים אפילו לחסום לגמרי לרכבים פרטיים בשעות העומס. וכמובן לדאוג שיצא קו אוטובוס כל 5 דקות, ולאפשר תחבורה ציבורית בשבת.
פרקליטת השטן | 25.10.12
38.
רק דרך אחת להלחם בפקקים - תחבורה ציבורית יעילה 24X7
כמו בכל מדינה מתוקנת, יש תחבורה ציבורית 24X7 (כן, גם בלילות וסופי שבוע), תחבורה ציבורית יעילה, שמגיעה לכל מקום, לא יקרה מדי ובזמנים נורמלים. רק זה יאפשר לוותר על רכבים פרטיים. כל שאר ההצעות (בין אם תוספת כבישים או מחלפים או כל דבר אחר) לא יפתרו שום דבר. כי אם בארץ מסתמכים רק על רכב פרטי, ימשיכו הפקקים ובעיות החניה בערים.
אלי | 24.10.12
37.
"מומחים" מעוררי רחמים, יש לזה תקווה?
אין תשובה אחת עם פתרון קונקרטי, הכל תכניות לעוד שנים, כיסויי תחת ושמישהו אחר ישבור את הראש. הבעיות ההעלתם כאן זה רק מדגם קטן של בעיות תחבורה מעצבנות ומיותרות שעם קצת רצון טוב ושכל ישר אפשר לפתור, לפחות חלקית. ומה אנחנו שומעים, תכניות שלוקחות שנים, מכרזים שלעולם לא נסגרים, פרויקטים לדורות הנכדים והמילאירדים נשפכים ללא תוחלת. מה אנשים האלה עושים למעט לדאג לקבל משכורת? בונים מחלפי ענק בשטח עיר קטנה ובסוף מוסיפים רמזור - הירקון, בונים כביש באורך קילומטר במשך 5 שנים ושוכחים לתכנן יציאה צפונה - אם המושבות, בונים גשר ענק ושוכחים פסי רכבת, בונים עוד גשר ענק בבני ברק וסותמים אגב כך רחובות שלמים ועוד ועוד. איש לא נושא באחריות, איש לא מוכן לקבל את החלטות וכך הלאה והמסכנות חוגגת. זה מה יש.
רמי | 24.10.12
36.
והרי למה שישנה לשלטון
הרי איזו סיבה יש לכל ה"מכובדים" להתעניין בפקקי התנועה הלא הגיוניים בארצנו כאשר הם צריכים להגיע ממקום למקום בדיוק כמו אורחיהם הזרים , חוסמים את כל דרכי הגישה לנתיביהם והם נוסעים כמו מלכים על כביש חלק, אז הם הרי חושבים מה זה על מה כל התלונות הכביש פנוי על איזה פקקים מדברים ההדיוטים ... ואת אלה שמנסים לחסוך את הפקקים על קטנועים קורעים בביטוחים בצורה זדונית נסיעה טובה
לקוח של המדינה | 24.10.12
35.
נוח לכל הרשויות לשמר את המצב הקיים- לזעוק ולהמשיך לשפץ במתכונת תלאי על תלאי...
ככה מייצרים עוד כסף לאותם הקבלנים במחזוריות... נראים מול הציבור כאנשים שפועלים ויוזמים... ובשורת הביצוע, שום דבר באמת לא משתנה... קחו את כביש 5 לדוגמא- הפרדה מפלסית בין הבאים מכיון כפ"ס ומשלבים ימינה לכביש 5 לבין הפרדה מאילו שיורדים מכביש 5 אל צומת הכפר הירוק יביא לשחרור הכביש לחלוטין!!!! גשר קטן .... לא משנה כמה נתיבים יוסיפו השאלה החשובה שכולם מפספסים- איפה יש את צוואר בקבוק בכל כביש ובו לטפל. (לכל כביש יש נקודת צרה ביותר שהיא הכמות האמיתית של הרכבים שיוכלים לעבור בכל דקה) קחו את כביש גהה צפונה... הפרדה בין היציאה לכביש 471 ולפונים לתל השומר ולפונים לרמת גן ואלו שמתשלבים חזרה לגהה מכביש 42 יוצרים נקודה מסוכנת כל כך (שלא נדבר על כך ש 6 נתיבים נשאר 1)... כל יומיים תאונה... שלאחריה הכביש כמובן נסגר- 4 יעדים שונים נפגשים על אותה נקודה בכביש... זו הבעיה ושם הפתרון! לאף אחד לא אכפת!!! או שזו המטרה - לגרום לאנשים במרכז לברוח... שפה אי אפשר יהיה לחיות.
עובדים עלינו!!! | 24.10.12
26.
היציאה מחולון
כבר במשך הרבה שנים היציאה בעייתית. מכל הכיוונים. בכל הנתיבים. במיוחד לאלה המגיעים מכיוון ראשון בת ים על איילון צפון אני יוצא בוקר בוקר מחולון, ליקום (בין שפיים לוינגייט למי שלא מכיר) היציאה מחולון, עד החיבור לאיילון צפון בצומת חולון לוקחת 45 דקות לפחות, לא משנה מאיפה מגיעים. משם, ועד למחלף השלום שבו משתחרר הפקק, עוד 15-20 דקות משם, ועד ליקום, עוד 20 דקות כשהכביש ריק, הדרך תיקח 25 דקות בדיוק. מתחילתה ועד סופה אותו חרא בדיוק, גם בחזור בערב. עובדים 9 שעות ביום. ועוד 3 שעות בפקקים
יוסי | 24.10.12
20.
כל המלבן: גלילות-פולג-דרור-מורשה זה פקק אחד גדול!
1) צומת דרור נוראית במיוחד! נסיתם פעם לצאת מתל-מונד לצומת דרור בבוקר? חצי שעה ל-3 ק"מ! מזל שבונים שם עכשיו! 2) ווינגייט! יא אללה איזה טמטום! ההשתלבות בווינגייט גורמת לפקק מגשר השלום בנתניה. 3) כביש 40 אני נוסע מכנות עד איירפורט סיטי וספרתי 15 רמזורים! זה רק 30 ק"מ! חסכו כסף על מלחפים אז 30 ק"מ לוקחים יותר משעה. 4) הירידה ל-431 ברמלה?? אר יו פאקינג קידינג מי??? מי האידיוט ששם שם רק נתיב אחד לירידה ל-431?? איזה גן חיות הולך שם בבוקר! בעצם כל היום יש שם תור לרדת מכביש 40 ואנשים עוקפים חותכים שבא לך לצאת מהאוטו עם גרזן! 5) לנסוע מכפר סבא להרצליה פיתוח בבוקר? עדיף כבר לאכול רעל ולמות! יותר מדי רמזורים, יותר מדי השתלבויות. כל השתלבות זה פקק. אני מציע חוק חדש: אסור לנסוע בנתיב הימני! להשאיר אותו פנוי כדי לאפשר למכוניות להשתלב ושלא ייצרו פקק. בנתיב השמאלי יסעו ללא הגבלת מהירות ובנתיב המרכזי יסע מי שלא רוצה לנסוע מהר מדי אבל תשאירו את הימין פנוי! סליחה על כל סימני הקריאה זה ממש ממש מעצבן אותי! תודה ויום נעים!
כועס בפקק | 24.10.12
17.
כבישים הם אקמול בלבד, פתרון לטווח קצר מאד, שנפקקים מהר
תראו את החלק הדרומי של איילון. שנתיים-שלוש אחרי שנפתח היה אפשר לנסוע שם, כיום זה פקק אדיר מראשון לציון ועד לה-גרדיה ולפעמים צפונה משם, לאורך שעות העומס שהולכות ומתארכות - עד אחרי 10 בבוקר למשל. וזה עוד כביש של ארבעה - חמישה נתיבים ללא רמזורים בכלל. זה לא עניין ישראלי בהכרח. בקליפורניה ישנה תשתית אדירה של כבישים ומחלפים רב-מפלסיים ובכל זאת יש פקקים מטורפים באופן קבוע. הרחבת כבישים, מחלוף צמתים והוספת כבישים חדשים יכולים לעזור אולי באיזורים מסוימים בצפון, שסבלו לאורך השנים מהזנחה. במרכז, צפיפות התנועה פשוט לא מאפשרת ולעולם לא תאפשר תחבורה יעילה ברכב פרטי בשעות העומס. בשעות העומס צריך לחפש פתרונות אחרים להסעת המונים, כמו רכבות ונתיבי תחבורה ציבורית נפרדים, וכן תכנון עירוני חכם יותר ולא פרברי. בשעות השפל, התשתית הנוכחית באיזור המרכז מספיקה.
דודי | 24.10.12
16.
מגיב 1 והנה יצרת לעצמך שכונות עוני ופשע באזורים מתחת לנתיבים
או בקיצור ילד, ניסו את זה כבר באל איי ועד היום היא פקוקה בדיוק פתרונות כמו שלך -הפתרון הזועק לשמים מזה מספר שנים כבר הוא התחבורה הציבורית אבל מה לעשות שאינטרסים כלכליים (כל אזרח בעל רכב מכניס אלפי שקלים בחודש למדינהמרגע הקנייה דרך הרשיון השנתי והתיקונים ועד כמובן לדלק) עולים על האינטרס המקורי שבשבילו קמה המדינה (רווחת האזרח)
ערן | 24.10.12
14.
תחבורה ציבורית והסעות חינם לאיזורי התעסוקה הן הפתרון
לדוגמא: אני מעריך בכל יום נוסעים עשרות אלפים אנשי השרון לכל אחד מאזורי התעשייה: בהרצליה, בפתח תקוה, מתחם הבורסה, אזורי התעשייה בנתניה, ברעננה, ברמת החייל, לאוניברסיטת תל אביב, לקרייה ולמרכז תל אביב וכנראה ששכחתי עוד כמה. לו היו מערכי תחבורה ציבורית טובים וזולים (כגון מוניות שירות אחת לרבע שעה העוברים בשכונות שונות ובצירי תחבורה מרכזיים ועד ליעדים אלו), ניתן היה לצמצם את כמות כלי הרכב בשעות העומס לפחות פי 2, ולא היה נשאר אף פקק. זה הפתרון - ולא המשך ניסיון מטופש להרחיב כביש כזה או להאריך כביש אחר...
 | 24.10.12
12.
יש פיתרון אמיתי למצב התחבורה בישראל
תחבורה ציבורית אמיתית. מכל מקום בעיר תחבורה לרכבת בכל 5 דקות. נקודה. רכבת בכל 10 דקות על השעון. נקודה. מותר להכניס אופניים לרכבת. נקודה. אוטובוס בין עירוני בכל 5 דקות. נקודה. מי ירצה בכלל להחזיק רכב אם תהיה תחבורה ציבורית אמיתית בכל השבוע ? הפקקים יעלמו בתוך 3 שנים.
אחד שחושב | 24.10.12
7.
אשדוד - תל אביב .... גם צפונה וגם דרומה
כביש מרכזי וסתום. לא מעט תאונות כאשר כל אחת ולו הקלה ביותר גורמת לפקק אינסופי. כביש שהוא עורק תחבורה מרכזי מאיזור הדרום למרכז - ואשר ממשיך לכיוון גהה או נשפך לכביש 1 העמוס. פקק שלא נגמר .. ומתחיל כבר בשעות המוקדמות מאד של הבוקר (ב 6:30 כבר עומדים)
m | 24.10.12
6.
תתביישו לכם
הפקקים לא נגמרים במרכז!!! כתושב ה"אי" נהריה אני נדהם כל אחה"צ מחדש מדוע עלי להמתין כ- 20 דקות (במקרה הטוב) על מנת להיכנס (רק להיכנס) לעיר... אני ממליץ לכל החכמולוגים שגרים במרכז לנסות ולצאת מנהריה לכיוום הקריות בשעה 07:00 - לא פחות משעה על מנת להזדחל החוצה. מה עם צומת יגור?, כבר שנים בסביבות 16:00 מחיפה צונה ישנו פקק אדיר. מה עם צומת חסידים?, למה אין התייחסות לכך? זה הבושה של הצפון בונים שגרים בקיסריה שבטוחים שמעבר לחיפה ישנו רק נסראללה וחבריו.
אבי | 24.10.12
5.
מה עם כבישי הצפון?
איך לא ציינו את המחדל המתמשך שקוראים לו כביש הסרגל???!!! למעלה משנה שעובדים על הכביש הזה ובמהלכה הכביש הפך מדו נתיבי לחד נתיבי. פשוט התעללות בנהגים שנאלצים לבלות על הכביש הזה בין חצי שעה במקרה הטוב, לשעה במקרה הרע. כביש כזה ראשי שמשרת המונים מתושבי הצפון "וקולט" עוד המון מטיילים תושבי המרכז בסופשים וחגים אמור להיות מינימום 4 נתיבים לכל כיוון. נ.ב העיקר שמצלמת מהירות כבר הספיקו לתקוע שם... מזל שהצלחנו "לדפוק" את המערכת ואנחנו מזדחלים לאיטנו בקצב מטורף של 17 קמ"ש, ככה שכסף לא יראו מאיתנו :)
מאיריקו | 24.10.12
4.
כביש 38 - סיוט
כביש 38 (שער הגיא -בית שמש) הוא פקק אחד גדול בבוקר (בין בית שמש לצומת שמשון) ופקק אחד ענק בערב (בין מסילת ציון לבית שמש) - הכביש הוא חד מסלולי !! כלומר כל התנועה של בית שמש וישובי הסביבה מתנקזים למסלול אחד בודד ... הפקק בבוקר - 30 דקות והפקק בערה יכול להגיע לשעה . מדברים כבר מליון שנה על הרחבה ולא קורה כלום - ראש מועצת מטה יהודה וראש העיר בית שמש - תעשו משהו - יש לכם קשרים בש"ס ובמפלגת העבודה ....
אזרח | 24.10.12
3.
גם איך יוצאים מחולון צפונה לכביש 4
אם רוצים לצאת בבוקר לכביש 4 או 1, לא ניתן לעשות זאת דרך המחלף החדש. סיימו אותו ושכחו לסיים את היציאה צפונה. בנוסף, היציאה מכביש 44 לכביש 1 כוללת בתוכה את היציאה לכביש 4, כך שאחרי 7 בבוקר יש תור של קילומטר ואנשים חותכים מימין בניגוד לחוק ויוצרים סכנה גם. איזשהו קיצור או פניה רק לגישה לכביש 1 היה מפריד בין האלו שרוצים לעבור ל-4 לבין 1.
אייל | 24.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת