אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תביעה: לקוח קילל עובדת שופרסל "הלוואי שתמותי" - ואיים עליה

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
סוף סוף. הגיע הזמן שכל נותני השירות ינהגו כך!
נציגי שירות לקוחות, פרונטליים וטלפוניים, נתקלים בכל יום בלקוחות מגדפים, לקוחות אימתניים, לקוחות מאיימים. לקוחות שמאיימים ש"ידאגו" לפיטורי הנציג, לקוחות שממעיטים בערכם של הנציגים, לקוחות המאיימים לפגוע. די. נמאס! מעבר לפגיעה באופן בו אנו נראים, זו גם פגיעה וזלזול קשה בכבוד האדם. הגיע הזמן שתהיה חקיקה מוסדרת בנושא, לפיה נותני שירות יכלו לתבוע לקוח ולקבל פיצויים ללא הוכחת נזק.
דניאל בר | 22.10.12
8.
מיסכנים העובדים
זה מה שקורה שהלקוח תמיד צודק הוא חושב שהם עבדים שלו לא עובדים . הנהלת שופרסל תיסתובבו בסניפים ותיראו למה גורמים הקיצוצים שלכם בעובדים אין שרות מדפים ריקים מישטחים ועגלות מפוזרים בחנות ,והעובד המיסכן שרץ ממחלקה למחלקה מקבל את כל הצעקות והעצבים של הלקוחות .
ממ | 22.10.12
5.
אוי, נורא..
אנחנו מרבים לתבוע (לפעמים בצדק לפעמים פחות) גופים כאלה ואחרים על עוולות שונות, ושוכחים לפעמים שגם לנותני השירות שי זכויות בסיסיות. וללקוח לא מותר הכל. מקווה שיענש במלוא החומרה!! ושהשופט יוסיף עוד על עוגמת נפש. זה לפעמים גרוע מפגיעה פיזית. וכל הכבוד לקופאית שתבעה!
 | 22.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת