אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חודשי החינם בלמו את הנטישה בגולן טלקום

66 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

64.
shlomohn@netvision.net.il
גולן בחול-לא עובד בהוצאת שיחות. בשתי נסיעות וביניהן הרבה שיחות . אין להם תשובה. מבטיחים ולא מקיימים וחוזרים אליך אחרי החזרה לארץ. קיבלתי רק התנצלויות נבובות. בין הנסיעות חסמו אותי (בטעות) למשך שבועיים לשיחות בארץ. זולים אך לא מקצועיים. אל תעברו,חכו עד שישתלמו.
שלמה | 26.10.12
59.
אתמול הגעתי לסניף פלאפון ברעננה ....
אתמול הגעתי לסניף פלאפון ברעננה בשעה 9:45 בבוקר על מנת לתת את הטלפון הנייד שלי לתיקון וגיליתי שהסניף סגור. הפרופסורים מפלאפון פותחים את הסניף בשעה 10 בבוקר. חברות הסלולר הגדולות לא רואות את הלקוחות שלהן ממטר. אלמלא גולן טלקום היינו משלמים מאות ואלפי שקלים בחודש עבור שירות סלולארי בסיסי. תודה גולן טלקום.
מאוכזב מפלאפון | 25.10.12
58.
ביום בו יפילו את גולן - כולם יעלו מחירים, גם הוט-מובייל
היחיד שהוא לא חלק מפירמידה הוא גולן. ככל שגולן חלש יותר - כך גוברת הסכנה להעלאת מחירים בסלולר והחזרת המצב לתקופה של השנים שעברו. לעבור להוט-מובייל כי זה זול יותר ב-10 שקלים זה כבר ממש קמצנות ישראלית סוציומטית.
ארד | 25.10.12
57.
49 אני לקוח פרטי ולא מכיר את גולן
אבל עברתי אליו ואני מרוצה עד הגג. העבודה שלי בתור עצמאי תלויה בסלולארי שלי, ואין לי בעיה עם אף שיחה שהתפספסה. אני פשוט מכיר תודה למי שהוציא אותנו מהמחירים המטורפים של החברות הותיקות שלא ממש שמו כדי להזכר עד כמה קרעו אותנו, תסתכלו במחירי השיחות מחול לישראל וכמה החברות הותיקות גובות על שיחות נכנסות בחול. עשו לעצמכם טובה ותעברו לחברות החדשות, אני בגולן אבל הכל עדיף על הותיקות. ושוב אני סתם לקוח מרוצהעלינו בתור לקוח
מיכה | 25.10.12
48.
לא יעזור ללובי הסוללרי, לא יצליחו להרוס את גולן
אני העברתי בהתחלה את הבן, והיה מדהים! קיבלנו חשבונית עם שורה של 9.90 ש"ח אחר כך עברנו אני, בעלי ושני ילדיי האחרים , הוריי, וכולם מרוצים מאוד אתר אינטרנט שנותן מענה כמעט על הכל, מעבר מחבילה לחבילה באופן פשוט וקל. אני מעבירה עכשיו את האחים והאחיות שלי. גם אם האחרים יורידו מחירים, בחיים לא אחזור למושחתים שמצצו את דמי במשך שנים והטריפו אותי עם שירות לקוחות שרק עיצבן יותר.
א | 24.10.12
46.
חכו זאת רק ההתחלה, אני מת לעבור אבל הבעיה היא...
שיש לי כרגע דיל יחסית טוב אצל אורנג, כי אני משלם על המכשיר איפון שלי 110 ש"ח ובעוד 40 שקל אני משלם על חבילת 300 דקות (אני לא מדבר הרבה) אבל אני כבר מת שזה יסתיים בשביל לעבור לחברות החדשות. אותי אורנג לא יראו יותר בחיים!... שנים על שנים שגנבו אותי במאות אם לא אלפי שקלים... ואפילו לא היה עם מי לדבר, היו משאירים אותי על הקו שעות!! עכשיו פתאום הם מוכרים שירות עלק...
דוד | 24.10.12
45.
וואוו! כמה טוקבקיסטים בתשלום
גולן טוען שהוא לא משקיע בפרסום, אבל על כל כתבה שקשורה במישרין או עקיפין לעולם הסלולאר יש עשרות עד מאות תגובות בפורמט הבא ״אני עברתי לגולן וחסכתי מאות שקלים... אני עברתי והקליטה מעולה... אין על גולן בעולם...״ עם כל הכבוד לחברה הזאת, אני לא מכיר אף חברה שהלקוחות שלה כל כך מאוהבים בה ומגינים עליה בחירוף נפש, בטח ובטח שלא חברה סלולארית שכולם כל כך אוהבים לשנוא. אפילו המעריצים העיוורים של אפל לא מתנסחים בכזאת לקקנות. אז שאדון גולן לא ישקר לנו בפנים. אם הוא רוצה לפרסם אז שיעשה פרסומות, שם לפחוץ הצרכנים מודעים לכך שזו פרסומת בניגוד לטוקבקיסטים בתשלום שלו שכותבים במסווה של לקוחות סופר-מרוצים.
קורא | 24.10.12
43.
חצי שנה בגולן טלקום ומרוצה מאד.
ויתרתי על הטלפון החופשי מהעבודה,במסלול של 9.99 ש"ח,מדבר ושולח סמסים ואינטרנט ללא חשבון (לא מהקשקשנים..) ועומד בהצלחה בתחומי החבילה,הכי חשוב קונה לי את המכשיר שאני רוצה,והמספר שלי נשאר ורק החלפתי קידומת תרתי משמע.. מרוצה עד קצה האנטנה !!
שמואל ל | 24.10.12
42.
עברנו לגולן טלקום אחרי 9 שנים באורנג'
היות ורק ברגע שבוצע הניוד פתאום אני מקבל טלפון ממחשב ששואל אותי אם אני רוצה לשמוע על מבצע כזה או אחר ... הבנתי שטוב שעזבתי אם אין מענה אנושי ונורמלי ללקוחות בסכנה נטישה. ופעם שימור לקוחות היה ערך עליון באורנג' , יחד עם השירות.
יותם | 24.10.12
40.
ל- 14: העברתי 5 מספרים מאורנג' לגולן
בגדול אני מרוצה. מהירות ונפח הגלישה גדולים בגולן בצורה משמעותית. ושיחות בחו"ל הרבה הרבה יותר זולות. מאירופה 35 אג' (כן אגורות) לדקה בעוד שבאורנג' ללא חבילת חו"ל היקרה המחיר הוא מעל 17 ש"ח לדקה כמעט פי 50 ! גולן היא החברה שגרמה למפנה הגדול במחירי הסלולר בישראל ואנחנו צריכים לחזק אותה על מנת שהחברות החזירות הגדולות יפסיקו להכנס לנו לארנק.
דני | 24.10.12
39.
מרוצה מאוד מגולן טלקום
לא נתקלתי באף בעיה עד כה ואני כבר מספר חודשים מנויה של החברה. לפני כן הייתי לקוחה מאוד מאוד לא מרוצה של סלקום שגבו ממני תעריפי ענק על מספר שיחות מצומצם מאוד שעשיתי. נכון להיום אני משלמת בסביבות 16 שקלים לחודש בעוד שבסלקום עשקו ממני בין 120-150 שקלים כל חודש ועוד העזו לשקר ולטייח עובדות לא נכונות בעליל. אל תתנו לחברות הענק לדרוס אתכם במחירים לא שפויים, אל תהיו עדר נירפה הנוהה אחרי המולך...עשו מעשה ועברו לחברה שמציעה אופציה הגיונית ושפויה !
טלי | 24.10.12
37.
שירות לקוחות?
בשביל מה אתם צריכים שירות לקוחות? בזמנו באורנג' הייתי צריכה את הילדודס הטמבלים האלה כדי להתחנן על נפשי לקבל "חבילה" אחרת, בעיות בחשבון, שקרים שהנציגים אמרו שגיליתי בדיעבד, וכו'... לא זוכרת אי פעם שהייתי צריכה שירות לקוחות שלא כתוצאה מרשעותה או טפשותה של אורנג'. עברתי לפני חודשיים להוט מובייל, אין שום הבדל בקליטה, החשבון מגיע בסוף החודש, כל חודש, על אותו הסכום, וזה הכל. מה אני צריכה מהם מעבר לזה?
 | 24.10.12
35.
מהיום שעזבתי את סלקום הרווחתי מאות שקלים..
הייתי לקוח שבוי של סלקום, עוד מהימים שהם היו קונסים אותי בגלל הרצון להפסיק לשלם על חיובים מוטעים שהם היו שותלים בחשבונות שלי. עברתי לאחת החברות החדשות (שלא יחשבו שאני עושה פרסומת למישהו). בהתחלה זה היה משונה שלא דופקים אותי. בכל זאת, אני ישראלי ורגיל לצאת פראייר על בסיס קבוע. חייבו אותי חודשית בדיוק על אותו סכום, בלי חריגות, יוניסל, שיחות לחו"ל שלא נעשו מעולם, ועוד. לאחר כמה חודשים התחלתי להתרגל. חברה סלולרית שלא מרמה ועושקת את הצרכן זה דבר מאוד משונה. בייחוד לאחר ההתנסות שלי עם סלקום. מקווה שהחדשות יישארו בשוק וישלטו בו. כולם ירוויחו.
אבישי | 24.10.12
32.
נתנו לי 4 חודשים חינם למרות שאני לקוח "ותיק" בגולן
בלי לדבר, בלי להתווכח, שלחו לי הודעה בדואר - יש מבצע, קיבלת 4 חודשים חינם. איפה זה לעומת החברות הישנות, שבהן משנים את התנאים לרעתי בלי להודיע לי, ואם יש מבצע אז הוא רק למצטרפים חדשים ושוכחים את כל הלקוחות הקיימים שלהם, וצריך להתווכח על כל דבר. טוב בגולן.
יואב | 24.10.12
31.
אני בגולן ובאמת מרוצה, לא מבין למה מפחדים לעבור.....
יש שמועות שקריות שבהוט מובייל ובגולן יש תקלות ובעיות שירות. מניסיון שלי ושל חברים זה ממש לא נכון ונראה שאלו שמועות זדוניות. אני בחרתי בגולן והשירות מעולה \ ממש עונים תוך דקות ספורות ו אין שום בעיה בקליטה או בגלישה. יש כאלו שעברו להוט ומתלוננים על בעיות קליטה, מה שהם לא מבינים שהוט מובייל מתבססת על הרשת של פלאפון שדורשת תדרים שונים מאלו של סלקום ואורנג', לכן יש להם בעיות קליטה- המכשיר לא תואם לרשת..... ומכאן השמועות של אלו שלא מבינים אם לא נעזור לחברות האלו להתרומם פשוט נחזור לשלם מאות שקלים כמו מטומטמים....
לא פראייר | 24.10.12
30.
רק גולן
תעבור לגולן גם אני לקוח שלא מדבר הרבה אז הלכתי לתוכנית של ה9 שח אני חורג ממנה אבל ממש לא מתקרב ל99 שח של התוכנית ללא הגבלה - משהו כמו 20 שח בחודש לעומת יותר מ 100 בסלקום!!!!! (בין 150-200 דקות) אין לי שום בעיות בקליטה גלישה וכו' - עובד ממש חלק כל התהליך היה ממש ממש קל ופשוט ככה שהעברתי גם את אישתי מאורנג (בלי בעיה)
 | 24.10.12
27.
לקוח גולן-טלקום מחודש יוני
החברה יושבת על רשת סלקום - עד שתגיע לפריסה מלאה של הרשת שלה יתרון נוסף היא תומכת גם במכשירים לא דור 3 !!! (הוטמובייל תומכים רק בדור 3) שרות טלפוני מצויין - 5-6 דק' המתנה וכל בעיה זוכה לפתרון אני בתכנית 100 ש"ח - אין בעיות ! נהנה משיחות לחו"ל בתעריפים מצויינים . ניידתי כבר 5 מכשירים של בני משפחה לרשת גולןטלקום . והכי הכי חשוב , הלקוח מקבל שליטה מלאה באינטרנט על חסימות/שרותים לא צריך להתקשר ולבקש לחסום 1-900 או לחסום גלישה בחו"ל - הכל באינטרנט בשליטה עצמית מיידית !!! רוצים עוד מידע - פנו לדוא"ל שלי ואשיב . את המהפכה הזו חייבים להמשיך , תודה גולןטלקום
דוד | 24.10.12
24.
אם כבר אז רק גולן טלקום
אני נטשתי בשמחה רבה את סלקום לטובת גולן טלקום, קיבלתי הרבה חוות דעת שליליות מאנשים שעברו להוט מובייל שהחלטתי להשקיע עוד עשרה שקלים בחודש. אני שמח על הצעד שעשיתי מאחר וחוויה שלי טובה מאוד, אין ניתוקים, מעבר מהיר של הקו, אינטרנט עובד כל היום, הלפטופ שלי מחובר גם הוא למכשיר ומאפשר לי עבודה בכל מקום, בקיצור מאוד ממליץ והעברתי גם את אחותי ובניה וגם להם המעבר היה חד וחלק זוהי המלצתי ובאמת שאני לא עובד שם או קשור איך שהוא לגולן, פשוט לקוח מרוצה לאחר החוויה המזעזעת של סלקום אני לא חושב שזה כל כך קשה להיות מרוצה
מיכאל | 24.10.12
20.
אני ממליץ מאוד על הוט מובייל
מאז שעברתי לפני 3 חודשים אני מאוד מרוצה, הכול עובד פיקס והמחיר נמוך נמוך.. יש קצת באסה שהשירות לקוחות שלהם לא משהו וגם במרכז שירות אין תמיכה בהרבה מכשירים אבל תכלס יצא לי להזדקק להם רק פעם אחת. בנוסף היה להם לא מזמן קטע מעצבן שהם הגבילו את מהירות הגלישה אם משתמשים בפלאפון כמודם נייד בשביל המחשב אבל הם כבר הורידו את ההגבלה (בגלל משרד התקשורת). בכלל זאת מצווה לעזוב את החברות הגנבות הוויתיקות.
איש עקרונות | 24.10.12
17.
אם המהפיכה תיכשל - הותיקות יחזרו להתעלל בנו
לא מגיב מטעם - אני לקוח שנייד 3 קוים מאורנג' לגולן טלקום כשהיו בעיות - קיבלתי מענה מגולן במייל אפילו שכנעתי אותם להחזיר כסף לחברה שהזמינה מהם סים, אבל בסוף בחרה להישאר באורנג'. כל עוד ינהגו בהגינות - אני בעדם ביום שיתחילו להתנהג כמו החברות הותיקות - אני הראשון שיעזוב אותם אסור שהשוק יחזור למצב הקודם בו שלושת הותיקות התעמרו בנו!
סער | 24.10.12
12.
רק גולן טלקום!!! איתם כבר חודשיים תענוג אחלה אינטרנט אחלה טלפון במיוחד לחו"ל
לא מבין את כל הבכיינים או הפרייארים שנשארים בגדולות גם אם מציעים להם משהו דומה, תחשבו על זה אתה עושה עסקים עם מישהו ואחרי כמה שנים אתה מגלה שהוא דפק אותך בגדול כל השנים שעבדתם ביחד, תישאר איתו או תעבור למישהו אחר שהוא גם זול יותר???!! רק בגלל זה שום מחאה לא תצליח במדינה שלנו כי כולם יודעים רק לבגות וליבב ולא לעשות מעשים!!! תנטשו את הגדולים!!!!! תענישו אותם על העושק!!!!!
אוהד עפולה | 24.10.12
6.
תשובה ל2
תעבור לגולן אני לקוח שלא מדבר הרבה אז הלכתי לתוכנית של ה9 שח אני חורג ממנה אבל ממש לא מתקרב ל99 שח של התוכנית ללא הגבלה אין לי שום בעיות בקליטה גלישה וכו' - עובד ממש חלק כל התהליך היה ממש ממש קל ופשוט לילדים שלי עשיתי בהוט מובייל במסלול לא דברת לא שילמת ככה שאני משלם שקלים בודדים בלבד (10 אג לדקה) - כרגע החשבון לא עובר את ה2 שקלים... גם בהוט אין בעיות קליטה (לא יודע לגבי הגלישה) אני אישית מעדיף את גולן לא את הוט כי הוט זה כבלים... אבל בכל מקרה מי שנשאר בחברות הישנות אני ממש לא מבין אותו
טוב טוב הגמד | 24.10.12
4.
תסכימו לצרף לקוחות ללא כרטיס אשראי ותגדילו את מצבת הלקוחות בעשרות אחוזים!!!
אנני מחזיק כרטיס אשראי וכמוני יש מאות אלפים שיכולים לשלם את החשבונית בהוראת קבע בנקאית. אני ושכמותי,תקועים עם החברות הישנות,אך ורק בשל העובדה שהן מאפשרות תשלום בהוראת קבע. החברה החדשה אשר תרים את הכפפה,תזכה לפחות בעוד מאה אלף לקוחות!!!
ענבר | 24.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת