אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המרכיב החזותי מדבר חזק ממילים

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
הכל נכון אבל יש אפשרות לשבור את מה שנקרא אסם
לפני המרכיב החזותי שהוא מאוד חשוב כדי לעשות את הכסף הגדול. יש לנו את האיכות הטעם ולבסוף המחיר אפשר בקלי קלות לשבור את הבמבה של אסם שוש למשל של עלית יש להם מוצר יפה זול גם המרכיב החזותי שלהם נראה טוב חסר להם את הטעם ואיכות הבמבה ועל זה הם צריכים לעבוד
יוחנן דקל | 26.10.12
3.
טוב מראה עיניים ...
כבר מימים ידוע כי טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים. קל הרבה יותר לבדל דבר אחד ממשנהו על ידי המראה שלו. למילים כמו שציינת במאמר שלך יש הרבה כוח, אך התמונה תחזק אותם שבעתיים. אין ספק שהמוח שלנו קולט תמונות ומתייג אותם בזיכרון. בעת הצורך "שולף" המוח את התמונה הרלוונטית לצורך שהביעה המחשבה. מאמר מרתק וחשוב, מביא עוד זווית ראייה לעסקים בכל גודל לדרכי שיווק יצירתיות.
עדנה שרייבר | 25.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת