אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הפרסום בסלולר כושל? טוב מאוד

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
נו באמת נו באמת(4)...
תן לי בבקשה דוגמא לטלפון מבוסס אנדרויד של יצרנית גדולה שיצא לו מחליף אחרי פחות מחצי שנה. ואני לא כותב "חצי שנה" כי הם מתחליפים כל שנה, אלא כי אתה כתבת "חודשיים" ואני רוצה להיות איתך לארג'. כל חודשיים אולי יוצא מכשיר מבוסס אנדרויד חדש, אבל ה droid razr הוא לא המחליף של הgalaxy s2, אלא המתחרה שלו. ואנחנו מרוויחים מזה. אם אתה לא אוהב את הזמן סוללה של מכשיר X, יש לך את המכשיר Y, אתה רוצה מסך גדול יותר, תקנה את Z. לגבי עדכונים, זה נכון. יש הרבה מכשירים שלא מקבלים עדכונים - מכשירים שנבנו חלשים עבור נתח השוק שרוצה סמארטפון בסיסי וזול. אבל אתה בטח רומז לgalaxy s, שסמסונג לא שיחררה לו עדכון לגרסא חדשה בגלל הTouchwiz המגעיל שלהם. ואם סמסונג איבדו על זה לקוחות, אשמתם בלבד. אבל מה, בגלל שמערכת האנדרויד היא מערכת פתוחה ביסודה, כזאת שמותר להתעסק איתה ברמה הכי בסיסת בלי לקבל תביעה, יש כמעט לכל טלפון שיצא ב4 שנים האחרונות גרסא לא רשמית של המערכת המעודכנת ביותר.
הצוהל מיהל | 28.10.12
4.
נו באמת: מכשירים של אפל המספיקים לקבל עידכונים לאחר שנתיים? בחייך?
ספר זאת לכל בעלי האי-פון 3GS שעידכנו את המכשיר שלהם - בן כמעט 4 שנים - למערכת ההפעלה החדשה ביותר של אפל (בחינם), לכל בעלי האי-פאדים שעשו זאת, לכל בעלי המקינטושים שעידכנו מכשירים בני 5 שנים לגרסא 10.8 (ב-20 דולר בלבד). ספר זאת גם לכל בעלי האנדרואידים שלא זכו לעידכון כלשהו - גם לאחר שהיצרנית הוציאה מכשיר חדש לאחר חודשיים, והשאירה את הישן באבק. אבל מה - אפל מספקת יופי של כותרות!
נו | 25.10.12
3.
אני משלם 35 דולר בשנה על דואר אלקטרוני לדומיין שלי ולא סובל מפרסומות
בדפדפן שלי מותקנים תוספים שחוסמים פרסומות ופלאש, כמו כן אני משתמש בתוכנה שמוחקת עוגיות סטנדרטיות, עוגיות פלאש ודטאבייסים של אכסון מקומי שלא אישרתי מראש. זאת הסיבה לכך שאני יכול להרשות לעצמי להיכנס לכתבה של יוסי גורביץ שמשום מה מתעקש להתנהג כמו טרול מצוי כשזה מגיע למוצרי אפל ולאנשים המשתמשים במוצרים אלה - הוא מתעקש להכפיש, ללעוג ולהוציא דברים מהקשרם. למה? כי זה מושך הקלקות וצפיות בכתבה - הנתונים ש"כלכליסט" יכול להציג למפרסמים. זה אירוני במיוחד לנוכח ההתרעמות כביכול שלו מפרסומות. כל זה מרתק אותי כי זה גורם לי לתהות על האקרובטיות המוסרית שעיתונאים בעידן האינורנט חייבים לבצע כדי למכור את מרכולתם. בעצם גורביץ הוא קורבן הנסיבות.
. | 25.10.12
2.
ל-1. לא יודע לגבי אחרים אבל בעיני הבעיה היא לא הפרסומות.
הבעיה אצלי היא המעקב. המעקב, שבסופו של דבר משפיע על החיים האמיתיים שלי (ובעתיד זה יהיה הרבה יותר אינטנסיבי). המעקב שנועץ אותי לנישה חברתית מסוימת, שמאפשר לחברה לדעת עלי הכל ולבצע עלי מניפולציות בהתאם, שמונע ממני לקבל דברים שאחרים מקבלים (כגון מחירים, הטבות וכו'...), שמשמש ממש לא רק לפרסום אלא גם למשטרה, גופי מודיעין, חוקרים פרטיים ובקיצור כל בעל אינטרס. כשהבנק יסרב לפתוח לך חשבון (כן, אני יודע שיש חוק ועדיין יש לי מכר שהבנקים סירבו לעשות כן) או לתת שירותים נוספים, כשחברת הביטוח לא תיתן לך פוליסה או תמצא דרכים להתחמק מהתשלום שלה, ועוד אלף ואחד תסריטים אחרים- אז תבין מדוע אני שונא כל כך פרסומות. לא בגלל הפרסומות עצמן אלא בגלל המעקב שהן יוצרות.
 | 25.10.12
1.
אני לא מבין את האנטי לפרסומות. זה כאילו אנשים רוצים בכוח להקריס את השירותים
והמוצרים החינמיים שהם נהנים מהם (כי כמובן שאלו אותם אנשים שלא מוכנים לשלם דולר על חיפוש, ג'ימייל, ווייז או פייסבוק). תפנימו, גוגל לא עבד שלכם וגם לא פייסבוק. אם לא יהיו הכנסות מפרסומות וגם לא תסכימו לשלם, הם יאלצו לעבור לאפיקי רווח מלוכלכים כמו קידום אתרים סמוי בתוך תוצאות החיפוש האורגניות, או שהם פשוט יקרסו ויסגרו, וכולנו נפסיד. אז תחזרו למציאות ותשמחו שאנחנו חיים בעולם נפלא שיש בו את האופציה לקבל שירות נפלא בחינם בגלל מטומטים שקונים שטויות.
הייטקיסט | 25.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת