אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מחזיקים מכונית בליסינג? כך תקבלו החלטה אם לקחת מכונית חדשה

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
אני קיבלתי החודש רכב מליסינג
הבעיה הכי גדולה היתה להפטר מהרכב הקודם שלי (דבר לא פשוט בכלל - יעיד כל מי שניסה לעשות זאת בשוק הפרטי). לקח לי חצי שנה לא צוחק!!! מה שבסוף הביא לגאולה זה חבר ששמע שבאלבר קונים גם רכבים משומשים וסוף סוף נפתרה הסאגה הארוכה הזאת. בכלל לא תאמינו איזה טיפוסים מתקשרים על הרכב ואיזה שאלות הזויות יש להם...
אבי | 31.10.12
19.
מעבר לכל השוד הזה יש לי בעיה חמורה עם השרים הנבלים על פחת שנתי שלא מחושב
הרי כל שנה ערך הרכב יורד אבל הנבלות לא מחשבים את זה לצורך שוד המס !!!!!!!!! תמיד שודדים כמה שיותר ולא איכפת להם את מי הם עושקים אבל !!! עוד מעט בחירות ואנחנו נבוא איתם חשבון נוקב ונראה מי יצחק בסוף ?! כבר כיום הם מ פ ח ד י ם כפי שאמר ביב ביהו
hawk | 28.10.12
17.
עדיין בליסינג אבל...
קודם כל אם אתה נוסע אפילו 20 אלף ק"מ בשנה זה עדיין משתלם גם אם אולי יש עוד מקסימום 1000ש"ח יותר (..וזה הרבה פחות) אבל: 1. צריך לדאוג לטיפולים ורישויי - יומיים עבודה. 2. במקרה תאונה, (לא עלינו) יש פול ימי עבודה מבוזבזים, כבר לא משתלם. 3. עלות רכישת רכב, זה לא כסף זמין שיש לך. רוצה חדש סוג 2, מאיפה תקריץ מינימום 120 אש"ח בשלוף ? אם אתה עושה ליסינג פרטי או לוקח הלוואה יעלה יותר... 4. רכב חליפי, רק במקרה תאונה ובד"כ אוטו קטן יותר. 5. מה עם הפחת ואת זה שכל 3-5 שנים צריך מחדש את ההפרש כדי להחליף רכב ואז כל שהרווחת ב-36 חודשי ליסינג הפסדת ברגע. לדעתי שווה לחשוב על החזרת רכב ליסינג אם מחזיקים שני רכבים והשני נוסע עד 15 אלף ק"מ בשנה. בינתיים ולמרות שזה בהחלט כבר לא ממש הטבה ובטוח שמשלמים עליה יותר משצריך זה עדיין שווה. אם רוצים קצת להבעיר כאן אש :) אז לא התייחסנו לכל אותם אנשי צבא הקבע ועובדי מדינה שמשלמים על הרכב הצמוד במקרה הפחות טוב 600 ש"ח גג.
Ronen | 28.10.12
15.
ל-1 אם אתה לא מבין לא מגיבים
שמעת את הביטוי "סייג לחוכמה שתיקה"? ככול ש"שווי השימוש" גבוה יותר זה רע יותר. שווי שימוש זו עוד דרך של המדינה להכניס אץ היד לכיס ולעשוק את מעמד הביניים. היום כבר לא כדאי לקחת רכב חברה, אלא אם אתה חזיר ונוסע אלפי קילומטרים רק בגלל ש"הדלק לא עולה לך" המלחמה המטופשת של המדינה בנושא, שכן גילם הטבת מס בתוכו תעלה לנו המון כסף. היום המחירים בשוק הרכב נקבעים בהרבה ע"י חברות הליסינג, הן קונות המון רכבים ולהן יש כוח להשפיע על מחיר הרכב ואח"כ אחרי 3 שנים הן מוכרות את אותו רכב בשוק המשומשות כאשר בד"כ מדובר ברכבים טובים. חיסול שוק הליסינג יגרום, אולי לא מייד אבל די מהר לעליית הגיל הממוצע של הרכבים על הכביש כי אנשים יחזיקו את הרכב יותר שנים ויחליפו פחות, לעליית מחירים של ברכבים כי אין גוף גדול שמתמקח עם היבואן ומוכר את הרכבים שלו תוך 3 שנים, ירידה באיכות התחזוקה, כי כמה שחברות הליסינג חסכו בנושא, הן עדיין ביצעו טיפולים ותיקונים, אנשים פרטיים נוטים יותר לדחות כי זה יקר.
רמי | 28.10.12
13.
החזרתי את הליסינג לפני שנתיים אחרי 15 שנה ואני מאושר- יש הרבה יתרונות
קודם כל הנטו גדל משמעותית, במקרה שלי ב 6000 שח. אני בוחר באיזה רכב לנסוע ומתי להחליף, לא מחוייב לכלום. גם אם אחליף עבודה זאת הרגשה מצויינת שאני לא צריך להחזיר את הרכב. אל תהססו פשוט תחזירו את הרכב, מקלט המס הזה נגמר... כמו בכל העולם המערבי. נסו ותהנו.
אמיר | 28.10.12
9.
לנהוג בחוכמה
זה לא סוד שהממשלה מנסה להכניס את ידה רוכה לכיס של מעמד הבינים ולשדוד אותו בנועם - פשוטו כמשמעו. לכן יש להיות חכמים. מי שנוסע קילומטראז' גבוה וחייב ליסינג מהעבודה, שיבחר רכב קטן וחסכוני יותר שגם הערך הנומינלי של המס עליו נמוך יותר. אין סיבה שרווק או משפחה עם ילד אחד יסעו במכונית משפחתית כמו פוקוס או מאזדה 3. לרווקים פיקנטו תספיק ולמשפחות קטנות I25 ודומותיה עשויות להספיק בהחלט. ויש גם חיסכון בדלק ובמקום חנייהמי שלא נוסע הרבה, עדיף שייסתפק ברכב יד שנייה. יש היצע גדול בשוק והמחירים תחרותיים מאוד.
יוסף1 | 28.10.12
4.
ביבי חונק את מעמד הביניים
מי שיצביע ביבי שיקח בחשבון מיסים רבים נוספים על מעמד הביניים, כדי לקיים גועליציית חרדים מתנחלים. זה יתחיל במיסים על רכבי חברה, ימשיך במיסים על רכבים קטנים וחסכוניים. ימשיך בהעלאת מיסוי על משכרות שבין 10,000 שח ל-25,000 שח, ימשיך במיסוי על קניית ואחזקת דירות מעל 1,500,00 שח, ימשיך בהוצאות בריאות וחינוך נוספות ועוד ועוד כדימיון הפרוע של שטייניץ. הכל כדי שדרעי, ליצמן וסהרורי המתנחלים, סכימו לשבת בממשלת ביבי .
ישראלי | 27.10.12
1.
הטירוף של הליסינג השתלט על המדינה
להפוך רכבים פרטיים מכל סוג (ממיני ועד מנהלים) לאפס בשווי שימוש. להשאיר רק משאיות וטנדרים. רק עסקים שצריכים לעובדים שלהם רכבים לעבודה יקבלו הכרה בשווי השימוש. כל השאר שישלמו מחיר מלא. דפקתם את כל השוק לרכבים חדשים ואת כל השוק למשומשות והשארתם אותו ל 3-4 שחקנים ששולטים בכולו.
חיים | 27.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת