אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

החל מהיום: בטר פלייס מפטרת 150 עובדי פיתוח בישראל ותתמקד בשיווק

62 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

60.
תשובה לאלעד #47
יש הבדל ענק בין מודו לבטר פלייס מודו היה מיזם עסקי שנכשל, כאב לי הלב לראות את החברה מתכווצת. בעייני (הלא מקצועיות) הבעיה העיקרית היתה שהם הגיעו לשוק עם פתרונות האתמול שלא נותנים שום מענה להווה של הסמארטפונים. בטר פלייס הוא נסיון חזירי להשתלט בפראות על תשתיות הטענת הרכב החשמלי בישראל. בהתאמה, התמחור שלהם כמעט זהה לשימוש ברכב בנזין ובנוי על התחייבות עמוקה לשימוש מינימום - בדיוק כמו החבילות הסלולריות הידועות לשימצה. ההוכחה המוצקה לכך שהם מנסים להבצע השתלטות מונופולית על השוק היא שהם לא מוכנים לקבל שום צורה של טעינה פרטית - הטעינה היא תמיד בעמדה בבעלות החברה והתשלום הוא אך ורק לפי ק"מ. והכי כואב, אם מפטרים עובדי מו"פ ותשתיות - כנראה זה באמת הסוף של החברה
הייטקיסט | 28.10.12
52.
חבל
כנהג ותיק על מכוניות היברידיות חבל לי שאגסי בתור היוזם נכשל.הכישלון שלו נובע ממקום מושבו בישראל. במדינה מתקדמת בעולם המערבי היה ניתן לטעון את המצבר משקע ביתי ובעלות מחיר החשמל לצרכן בבית או במשרד. אך כאן בישראלהרגולטור אינו מוכן להפסיד את תשלומי המיסים על הדלק שיחסך ולכן נאלץ אגסי לתכנן את המצבר הנשלף.השגיאה היא של הממשלה .שבאיולתה הריצה את המערכת עד לפשיטת רגל.
עדי | 28.10.12
47.
מזכיר לכם את מודו?
חברים אז ככה, כמוכם גם לי יש ביקרות כלפי המיזם אבל הפעם בחרתי להציג את חצי הכוס המלאה?! אין לי דבר וחצי דבר נגד הרעיון של אגסי וחבריו. ישנם מעט אנשי חזון שצומחים בקירבינו ומביאים איתם אג'נדה פורצת דרך בחדשנותה. כחברה ישראלית נאורה, עלינו לטפח מיזמים ויזמים שכאלו גם אם לעיתים מקדימים את זמנם, גם אם העומדים בראשם לא תמיד מתאימים להוביל כמנהלים מקצועיים. קל מאד לבקר, להשמיץ ולנבא שחורות. לעיתים קשה יותר לפרגן ולזקק את הטוב. כמפוטר של מודו, אני מבין לליבם של כל האנשים שצריכים לפנות את כסאם. מדובר בהרגשה של "הכושי עשה את שלו..." יחד עם זאת, זו דרכן של הכלכלות הנאורות. החברה הגיעה לשלב שבו היא צריכה להפנות את משאביה ולמנף את החזון למציאות עסקית מרוויחה על מנת להמשיך ולפרנס את הנותרים ואת בעלי המניות ואולי להוביל מהפיכה צרכנית אדירת מימדים. היו סבלניים, טובים ואמפתיים הרי בסה"כ מדובר בחברה בעלת שאיפות חיוביות.
אלעד | 28.10.12
42.
זה מדאיג - תגובה שקולה ולא מתלהמת
החברה רחוקה מאוד מהשגת היעדים שלה בשני תחומים עיקריים: 1- הגדלת טווח הנסיעה בין טעינות / החלפות 2- פרישת תחנות החלפה (יש היום 40, זה כלום) ברור לכל אדם חושב שהפרויקט היום מיועד בעיקר ל "משוגעים לדבר" חובבי סביבה המוכנים לשלם את המחיר או לחילופין למי שמחזיק רכב לשימוש עירוני בלבד. אם החברה מקצצת בפראות בתחומי הפיתוח והתשתיות אני לא מבין איך בדיוק הם עתידים להתפתח בתחומים חשובים אלו - הם לא יצליחו למכור כמויות בלי פיתוח
ליסינגאי | 28.10.12
40.
דווקא הם צריכים מו"פ יותר מכל שאר חברות הרכב...
למרות כל הכסף, המכונית עדיין לא יכולה לעשות אפילו 200 ק"מ לבטרייה.. שלא נדבר על העובדה שהתשתית בארץ לא בדיוק מפותחת עד כדי כך שאפשר לנסוע עם הרכב הזה לכל מקום.. אז הם מקצצים במו"פ ותשתיות? זה מתכון לאסון של החברה.. כי גם אם יצליחו לעמוד בתחזיות שלהם, הם יאבדו מומנטום וכאשר המתחרים יציעו מכוניות יותר זולות ויותר טובות.. הם יעלמו..
הרחובותי המעופף | 28.10.12
29.
אידיוט מי שקונה את הרכב שלהם. היום ישלם מחיר מלא ולא ימצא בחיים מי שיקנה ממנו את הרכב בעתיד
מןצר יפה בתיאוריה. בפרקטיקה לא שווה כלום. אתה תלוי בעמדות טעינה שכמעט ואין ומי יודע כמה ואיך יהיו בעתיד. וכשתרצו להחליף לרכב חדש בעוד 3 או 4 שנים? מי יקנה מכם את הרכב?? אף אחד! אז עכשיו מפטרים את אנשי הפיתוח החשובים כל כך.. יופי. העיקר שלא ישכחו לשלם בונוסים שמנים למנהלים.. הרי כל העניין בישראל זה בונוסים למנהלים.
העיקר שמנהלים מקבלים בונוסים | 28.10.12
20.
לא להספיד דבר טוב שקורה בישראל- תודה לעובדי התשתיות
אנשים שעובדים בבטר פלייס , לקוחות שמבינים וגם אנשים שתומכים בחזון המכונית החשמלית צריכים להודות על עצם פעילות החברה וההשקעה הגדולה שנעשתה בתשתיות שמאפשרות היום נסיעה רצופה בכל הארץ. תודה רבה לאנשי התשתיות שאיפשרו את כל זה בעבודה רבה. בטר פלייס תוכל לנוע על בסיס מה שאתם בניתם ולהוביל את ישראל להגשמת החזון שכל ישראלי חכם שנמאס לו מעלית מחירי הדלק צריך לתמוך בו. תודה שבזכותכם יש לנו בכלל אפשרות אחרת. לולא עובדי התשתיות לא היינו יכולים לאפשר נסיעה במכונית חשמלית בכל הארץ. תחנות החלפת סוללה, עמדות טעינה במקומות ציבוריים ובתים פרטיים, כל אלה פרי עמלכם. תודה!
ניר | 28.10.12
9.
מעבר לשלב המכירות?
מי שמטורף שיקנה רכב חשמלי ממונופול שמכריח אותך להחליף סוללה רק אצלו ומחיר החשמל שהוא מוכר הוא בערך כמו מחיר הדלק? מחיר הרכב גבוה, הקילומטראג' מוגבל, לא פלא שנכשלתם לא רק בארץ. רכב כזה מתאים לפרברי ארה"ב שם הרוב גרים בבתים ויכולים להטעין כל לילה בחניה הביתית במחיר נמוך.
עמית | 28.10.12
8.
היה צפוי כולם ידעו שזה חלום מיושן מסורבל ויקר מאוד
העתיד של העולם הוא רכב חשמלי על זה אין בכלל ויכוח אבל לשלם 60 א"ג לכל קילומטר עם התחייבות לכל התקופה? אין מצב זה לעולם לא יעבוד. היה צריך לייצר מכונית עם טעינה ביתית בלבד ולמכור עמדות טעינה ביתיות ושרותי דרך. אגב עלות נסיעה בטעינה ביתית היא פחות מ 5 א"ג לקילומטר. בקיצור ......שי אגסי היה ונשאר כשלון גדול פשוט מגלומן. יום טוב
אחד שמבין | 28.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת