אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תה קר בטעם קאמבק: מאחורי הקלעים של החדרת נסטי המחודש

49 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

47.
היו יכולים להרוויח את המטבעות מול קבוצת טיירים עשירים מידי,
לקחת כמה מטבעות ממי שיש לו כנראה יותר ממה שצריך (וכנראה הפיקו את עושרם על חשבון האחרים שהם צרכני התה), היה נתפס נכון וברוח התקופה. אבל האנשים שישבו שם לא היו מסוגלים להעלות רעיון כזה. כי הם חיים חיי העשירים וסביבתם, כי הם דווקא העשירים מידי ומשרתיהם. אז פיספסו.
שניר | 01.11.12
42.
התה טעים מאוד, הפרסומת כשלון גדול
אם נשווה לפרסומת החדשה של פיוזטי שבה יש דגש על הבקבוק, הצבע של המשקה שעבר ריטוש ונראה צלול במיוחד, הטיפות על הבקבוק, הבקבוק שעולה מתוך מי קרח, לעומת זאת בפרסומת של נסטי יותר מידי פוקוס על העלילה הדבילית ופחות על המשקה, חוץ מזה, נסעתם עד תאילנד ובמקום לצלם באיזה מקור מים טבעי וצלול בחרתם לצלם בשלולית שתן של בודהיסטים... פספוס ענק.. פרסומת לא מגרה בכלל, למזלכם התה עצמו מאוד טעים.
משה | 29.10.12
41.
מבחן טעימה
לכול מי שאוהב תה קר - מציע לכולם לעשות מה שעשיתי : לקנות בקבוק משלושת המוצרים -ספרינג טי ,נסטי ופיוז טי . למלא 3 כוסות עם פתק קטן על כול אחת שמציין מי המוצר ולטעום טעימה עיוורת . להחליט מה טוב לכם לפי התוצאה .מהבדיקה שלי ,פיוז טי ניצח בגדול - אכן הטעם המוכר .נסטי מתוק מדי בשבילי עם טעם חזק של תה .לא בשבילי
איציק | 29.10.12
36.
המיתוג מאוד חשוב אבל הטעם יותר
אם יגישו לכם נסטי בשקית של סופר עם חור בתחתית זה פחות יעשה לכם את זה מבקבוק איכותי ומדבקת המותג, אבל ברור שהטעם יותר חשוב. חייב לציין שלמרות שהייתי סקפטי, הנסטי החדש הרבה יותר טעים לי מפיוז טי, אבל המחיר גבוהה, יש מבצע בשופרסל 2 בקבוקים ב- 12 שקל, אבל לפיוז טי יש 4 ב- 22 כלומר 5.5 לבקבוק שזה כבר יותר הגיוני, תורידו מחיר, לפחות תיישרו קו עם פיוז טי. ולמה לעזאזל אין בקבוקים אישיים?
משה | 28.10.12
28.
לא לקנות את שניהם
הבעלים של קוקה קולה אמר שכל מי שעשה את המחאה הוא מפונק ושילך לעבוד ואסם הם חלק מתאגיד ענק ששותה לנו את המשכורת עם מוצרי מחירים בשמיים! לא לקנות את המוצרים של אף אחת מהחברות האלו ולתת להם לפשוט רגל. תכינו לכם תה פירות בבקבוק ושימו במקרר - הרבה יותר טעים והרבה יותר בריא והכי חשוב יתר זול!!
יונש | 28.10.12
25.
אני מעדיף בקבוק בשנקל
קוראים יקרים. שימו לב שאתם אלה שנדרשים לשלם על הפרסומת ועל הרווחים המוגזמים של אסם וקוקה קולה. אין שום סביה שבקבוק כזה יעלה בישראל יותר ממה שעולה בארה"ב. בארה"ב קוקה קולה מוכרת בקבוק ברבע מחיר מישראל. אל תסכימו לקנות בקבוק ב 6 שקלים. דירשו הורדת המחיר ל 2 שקלים. בכזה מחיר לא צריך פרסומות יקרות ולהטיס אנשים לתאילנד. אפשר פשוט לשים ישראלי אחד באולפן מקרטון שיצביע על הבקבוק ויאמר? זה נסטי, רק בשנקל. מבטיח לכם הצלחה. ב 6 שקלים לבקבוק, וגם 5 - אני לא קונה, וקורא לשאר הצרכנים להמנע מקניה גם כן.
הצרכן הקטן | 28.10.12
13.
מישהו חשב להוריד מחיר?????
7 שקלים לבקבוק בלי מבצע זה פשוט יקר מדי! שיתחרו על המחיר ולא על מי מפיק פרסומת במליונים רבים יותר והנה מתכון לתה קר וטעים: 2 שקיקי תה ירוק/צמחים 2 כוסות מים רותחים סוכר לימון מים נוספים אופן ההכנה: הכניסו מים רותחים לכוס, הכניסו שקיק תה והמתינו 3 דקות שפכו את המים לכד בנפח 1 ליטר חזרו על הפעולה עם השקיק השני הוסיפו מים קרים עד למילוי הכד הוסיפו סיכר ולימון לפי הטעם הכניסו למקרר ויש לכם תה קר וטעים וכבנוס יש בו גם יותר נוגדי חמצון מאשר בתה שעמד הרבה זמן
טל | 28.10.12
8.
תה זה תה - עדיף מוצר כחול לבן על "מי מעיין"
תה זה תה, ותה קר זה מעט תה והרבה סוכר. הבקבוב אולי ידידותי לסביבה אך הוא מגיע מסביבת סאן פלגרינו שבאיטליה הרחוקה, דלק רב צריך לשרוף כדי להביא לישראל "מי מעיין" שלא ברור מדוע הם עדיפים על מוצר כחול-לבן (למרות השם הלא מובן) נראה שבחורה יפה שזורקת מטבעות לא תצליח להסתיר את כל העניין.
 | 28.10.12
3.
במקום למכור סיפורים על חופש וטבעיות תנו מחירים שפויים
לא הכל זה מיתוג .... אני ממש לא בטוח שתהיה נאמנות מותג לאחד מהשניים. אם היו מפרסמים מחירים בכל נקודות מכירה על המוצרים עצמם - אני בטוח שהרוב המכריע בשניה ה"גורלית" של הושטת היד - היה בוחר במוצר הזול יותר. בסה"כ תה קר ...
ת | 28.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת