אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לא נוח: ד"ר גב תשלם 800 אלף שקל לחברת מערכות נוחות

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
לפני הכל-חוות הדעת שלי נכתבת מכל הלב.מבטיחה לכם
לפני הכל-חוות הדעת שלי נכתבת מכל הלב.מבטיחה לכם שאם תקבלו מוצר שאין בו פגם-אתם תיהנו ממנו.אולם- ברגע שתקבלו מוצר,אפילו עם פגם קטן שמפריע לכם ויזואלית (כגון כתם על ספה)-אתם תתאכזבו כפי שמעולם לא התאכזבתם.רכשתי ספה שהגיעה עם כתמים,לא בצורה שהבטיחו שתראה וללא כרית ששילמתי עליה תוספת.נאבקתי שלושה שבועות עד שטרחו לשלוח אליי נציג שיבדוק אותה.כמובן שלאחר בדיקה- הם לקחו אותה.לא הרמתי ידיים-הזמנתי את אותה הספה שוב שכן דר גב ידועים באיכותם.אותה ספה,פעם נוספת הגיעה עם-כריות פגומות ולא בצבע שבחרתי.מאז עברו- 4 שבועות ויום.רק היום הגיע נציג שצרח עליי,התנהג בזלזול ולא רצה לצלם את הכריות.נענה לבקשתי לצלם אותן אחרי שהרמתי את קולי ונתתי להבין שלאישה בת 78 יש זכות לקבל סחורה ושירות סוג א.מבטיחה לכם-שם טוב או איכות טובה לא שווה שירות לקוחות כזה נוראי.במשך שלושה שבועות מאז אספקת הסחורה-איש לא צלצל אליי, פנה או חיפש אותי משירות הלקוחות וזאת למרות שכאשר הסחורה הגיעה-ישר שמתי לב ואמרתי למובילים שיש כאן כריות פגומות ואני מבקשת שיחליפו אותן. רק אני, לאחר שבועיים וחצי שראיתי שלא פנו, צלצלתי ודרשתי שיגיעו אליי ויאספו את הכריות. רק היום, אחרי 4 שבועות ויום- הגיעו. אמרו לי שבגלל שהשמש לא נופלת בצורה שווה על כל הכריות-אז הן נראות לי בצבע שונה והכתמים עליהן זה כבר עניין אחר.שטויות כאלה לא שמעתי מעולם.אני יודעת שבסוף יחליפו הכל לבקשתי, כי רק עיוור לא יבחין בכך שצבע הכריות שונה אחת מהשנייה. האם הייתי ממליצה מעומק ליבי אחרי 3.5 חודשים של סיוט מתמשך לרכוש ספה ממקום כזה? בחיים לא.שום דבר לא שווה כזה שירות לקוחות מעליב ופוגע כמו שאני קיבלתי עם ספה הראשונה ועכשיו עם השנייה.בהצלחה רבה למי שכן לוקח את הסיכון.
Fan | 29.08.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת