9. הבעיה היא לא הרטיבות, אלא הנזק לאלקטרוניקה! אחרי שנה הקורוזיה שולטת באוטו ולא הנהג! הבעיה היא לא הרטיבות, אלא הנזק לאלקטרוניקה! אחרי שנה הקורוזיה שולטת באוטו ולא הנהג! אחד מהתחום | 03.11.12 (ל"ת)
8. יש מציאות מטורפות לאחר הסופות כבר כמה פעמים רכשתי במכרזים רכבים מ"טביעה" לצורך עסקי באפריקה אלו היו מציאות מטורפות כמו טויוטה קורולה בת שנה ב4200$ או גרנד צ'ירוקי בן שנתיים ב9000$ .כל הרכבים היו במצב נפלא וחוץ ממצבר לא הייתי צריך להחליף כלום. למרות הכל זה הימור לא לבעלי לב חלש ! ברשיון הרכב salvage אי אפשר להביא כלי רכב כאלו לישראל שכן יש להם סימון דוד | 01.11.12 (ל"ת)
7. תשובה לדוד #3 - טעית בכתובת אף אחד לא מביא בייבוא אישי מאזדה 3 או יונדאי I-30 זה פשוט לא משתלם ייבוא אישי משתלם במכוניות יוקרה שם אפשר להביא רכב לארץ ברווח יפה מאוד ליבואן ועדיין הלקוח חוסך עשרות אלפי שקלים סביר יותר להניח שהידיעה הזאת קודמה על ידי יבואן ב.מ.וו / מרצדס או אחד מהאחרים שמתעסקים במכוניות של חצי מליון ומעלה ליסינגאי | 01.11.12 (ל"ת)
5. גם רכב ביבוא רגיל יכול להיות שנפגע בסופה אם במקרה היה מלאי של מכוניות המיועד להשלח לישראל בנמל והרכבים הוצפו, אזי היצרן/סוכן ידאג לייבש את הרכבים אל לאחר מכן ימשיך את המשלוח. ראש טוב | 01.11.12 (ל"ת)
3. צעד מבריק של חברות הליסינג לחברות הגדולות בארהב יש ביטוחים ותאמינו לי שהם לא יהרסו את השם שלהם בשביל כמה אלפי דולרים חברות הליסינג וכל היבואנים השוחטים בישראל יעשו הכל בשביל שהיבוא אישי יעצר ישראלים אל תאמינו אנחנו לא פראיירים!!! דוד | 01.11.12 (ל"ת)
מכוניות שטבעו בסופה עושות את דרכן לישראל
10 תגובות לכתיבת תגובה