אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"מערכת החינוך בישראל זקוקה ליזמים שיעצימו אותה"

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
פחות מינהלות, יותר מורים בשטח, כיתות יותר קטנות, להקטין לחצי את החינוך המיוחד.
שלום, כולנו חכמים כולנו נבונים. כל שנה מתחלפים מנהלים/מפקחים ומדפיסים ספרים חדשים ויש מהפכה בחינוך ועוד מהפכה ועוד מהפכה, ועל הישגים דברתי ? במדינה בה התקציב לתלמיד הינו גבוה עד מאד - הייתי מצפה ליתר תוצאות. אנחנו נסוגים במישור ההתנהגותי בצורה מטורפת - ילדים של שכנים מסתכלים עלי בפנים של פרה ואני לא פרה. משהו בסיסי לא עובד כאן. מישהו יחכים אותנו ויכתוב כאן מה היחס בין הנהלה לבין כמות המורים ? ספרו לי שהיחס הוא 1:1 . מישהו יחכים אותנו ויכתבו כאן איך זה שכל החברות של בתי הינן בחינוך המיוחד ? האם באמת הפכנו למדינה של מפגרים ? הצעה שלי : פחות מנהלים, יותר מורים, כיתות יותר קטנות, להקטין לחצי את החינוך המיוחד, להפסיק עם הדיסלקטים וכו' שהרוב בו כארטה והורים דשנים.
אלי | 08.12.12
6.
מרכז למידה גאווה לאומית
שלום לכולם, כולכם מוזמנים לבוא ולהתרשם ממרכז למידה יחודי שבו לומדים מגי 6 ועד ל 66 . אין עוד מקום שבותראו בן 38 לומד ביחד עם בן 16 על אותו פרוייקט ושנהם נהנים. זוהי תפיסה חדשנית שאני מלמד אותה כבר 28 שנים. רבים מכל הארץ באו לראות ללמוד להפנים ולהקים כאלו מרכזים. זוהי תפיסה חינוכית שאין לה אח ורע באף מקום בישראל אתםמוזמנים לצפות בכך במו עינכם. בכבוד רב, ברנשטייןנמרוד מנכ״ל ובעלים של ״נמרוד פלוס״
נמרוד ברנשטיין | 27.11.12
5.
מערכת החינוך צריכה יותר כח למנהלי בית הספר ןחופש בחירה לתלמיד איפה ללמוד
כך בתי ספר לא טובים, ישארו בלי תלמידים ולא כמו היום שיש כפיה!! בחסות חוק חינוך חובה!!!! חינם איפה הילד שלך ילמד, גם אם אתה מתנגד לכך. ברגע שיש חופש בחירה, הברירה הטבעית תקדם את בתי הספר. העניין ידרוש מההורים יותר מעורבות, ומנהלי בתי ספר מוצלחים יתקדמו. מנהלי בתי הספר יוכלו לבחוק את המסלולים ואת המורים ואת התוכניות, ובכך לקדם את בית הספר. יצליחו, מה טוב, לא יצליחו לא יהיו תלמידים ויוחלפו. כיום המערכת משרתת את עצמה ולא את התלמיד. יש היום כפייה ודיכוי של הילדים במערכת מסועבת ומקולקלת העסוקה בלהזין את עצמה בלבד. לתלמיד את כל זכות לבחור איפה ללמוד (אישור לימודי חוץ). להורים אין את היכולת לקדם את בנם. והכל תחת ססמאות דלוחות של שיוויון. לא כל הילדים שווים!! כל ילד יש את המעלות שלו שהן שונות מחברו ויש למצות אותם במסגרת הנאותה. מה שטוב לאחד לא טוב לאחר.
מיקי | 26.11.12
3.
למה זקוקה מערכת החינוך
כל זמן שמשרד החינוך יהיה שבוי בידי הסתדרות /ארגון המורים, ומה שיהיה חשוב לו -זה רק הבטחת משרות ומשכורות למפקחים, מנהלים ומורים המערכת לא תשתנה. מערכת החינוך היא בת ערובה של אינטרסים פרופסונאליים, התלמידים לא מעניינים אותה, ומה שחשוב זה רק שיהיה מספיק כסף לשלם את משכורות העתק לכל ה"מתפרנסים" בתחום. עודף כוח האדם במשרד החינוך זועק לשמיים כבר שנים, אבל איש לא מעז לעשות דבר. תקציבי הענק שמושקעים בבתי הספר לא מגיעים לתלמידים אלא "נחתכים" בדרך עבור משרות מנופחות של בעלי תפקידים במטה ובשטח. ברשתות החינוך "גוזרים קופונים" כדי לתחזק את מאות המשרות של מפקחים ופקידים ןמנהלים, וכל זאת מתקציבים שמיועדים לשעות הוראה לתלמידים. כול מי שנמצא במערכת יודע זאת, אבל אף אחד לא עושה דבר כי יד רוחצת יד אינטרס פוגש אינטרס, וכך מיליונים מחולקים לקרובים לצלחת( המכרזים שמפרסם משרד החינוך מכורים מראש) מחולקים לרשתות החינוך, לרשויות מקומיות בהקשרים פוליטיים והכסף מגיע לעסקנים ורק לא לתלמידים. ולכן ההורים לא יכולים לעשות דבר!!!! אלא לשנות את השיטה וגם זה נראה כמעט בלתי אפשרי במבנה השלטוני- פוליטי הרקוב והמושחת שנוצר כאן ב-64 השנים מאז הקמת המדינה.....
יודעת משהו בחינוך | 04.11.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת