אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנגנון הרווחים הסודי של רשתות השיווק: הלקוח משלם על הצ'ופר של הספקים

62 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

58.
הזדמנות מצויינת לבחון את צריכת החלב ומוצריו- הסכנה הגדולה שלא מדברים עליה.. כנסו
http://www.youtube.com/watch?v=AdB4S1bmZag http://www.youtube.com/watch?v=T_rAXJQLOCo מנסיוני כשהפסקתי לאכול חלב ומוצריו.. נעלמו הגירדים בעור.. הנזלת ואפילו מצב הרוח השתפר.. אגב אפילו הציפורניים נעשו חזקות יותר.. והעיקר הבריאות...
חוקרת בריאות | 10.11.12
56.
בסופו של דבר מי שאשם אלה הצרכנים עצמם
אין מושג כזה "העלאת מחירים מוצדקת" לרשת יש זכות להחליט שהחל ממחר היא מוכרת גביע קוטג' ב-100 ש"ח וזו זכותה, בלי קשר לשאלה האם זה מוצדק או לא והאם זה נובע מעליית מחירי החלב וחומרי גלם אחרים? זה ממש לא משנה. השאלה האמיתית היא, מה יעשו הצרכנים עם העלאת המחיר אם הצרכנים יפעילו לחץ צרכני ויפסיקו לקנות קוטג' עד שהמחיר יירד ל-4.5 ש"ח לגביע למשל אז לרשת תהיה ברירה או להפסיק למכור קוטג' או להוריד את המחיר.
אמיר גבעתיים | 08.11.12
55.
חובה לטפל בריכוזיות הפלילית כמו בארגון פשע
באם נחקור מי הגורם לריכוזיות ולמחירי המזון הגבוהים בארץ נגיע למסקנה הברורה השופטת ורדה אלשיך,פעם אחת כשחיסלה את חברת פיקנטי בשרות חברת אסם ופעם שנייה בחיסול קלאב-מרקט וכך חיסלה את ספקיה הקטנים, פעולות ששרתו את חברת אסם אליה היא קשורה.לא צריך להיות משפטן דגול מספיק מוח בריא להבין שהגברת ורדה אלשיך מסכנת את חוסן הציבור כאשר בפועל גורמת לריכוזיות מטורפת המעלה את מחירי המזון ב2000 ₪ בקרוב למשפחה לחודש בהשוואה למדינות בעולם. כמו כן היא מסכנת את חסכונות הציבור ע"י אישור תספורות באג"ח כאשר היא באמצעות היחצ"ן משה תאומים יוצרים מצגים כוזבים כאילו הם שומרים על המשקיע הקטן בעוד הם מחסלים את חסכונות הציבור מחד וגורמים להעלאת מחירים מצד שני. העברות בהם היא נתפסה זה דבר יום יומי אצלה.
דקל | 08.11.12
50.
שופרסל רשת יקרה מדי
אני כבר מזמן לא קונה ברשת שופרסל. פעם הייתי קונה ב"שופרסל דיל" שהיא הרשת המוזלת שלה אבל עכשיו אני רואה שהייתי פשוט פראייר! כבר מזמן נוכחתי לדעת שמה שמוצג ברשת הזו כ"מבצע" במחיר כאילו מוזל ניתן להשגה ברשתות דיסקאונט אחרות במחיר זול בהרבה ואפילו לא במבצע...
דן | 05.11.12
47.
אין חדש בשופרסל עושה מה בראש שלה, אני לא קונה אצלם כבר שנה וחצי
הארנק והכוח בידיים של הצרכן, יקר לא קונים! בודקים ומשווים מחירים, קונים בדיוק מה שצריך לבית לפי רשימה מוכנה מראש ועוברים לקנות מותגים קטנים וזולים יותר! אם לא נשנה הרגלים המחירים ימשיכו לעלות, זה בידיים שלנו! כולנו צריכים להתנהג כצרכנים נבונים!
ירון | 05.11.12
44.
מה זה משנה?
אם היצרן החליט להעלות מחירים ב1 בנובמבר, אז מה זה משנה אם הוא זה שמעלה את המחיר, או שיש גרייס והסופר מעלה אותו, בכל מקרה אתה תשלם יותר ב1 בנובמבר. מה אכפת לכם אם מי שעושה עליכם קופה זה אסם או שופרסל? ואם נמאס לכם כבר לממן טייקונים, אז פשוט תפסיקו לקנות אצל הטייקונים ותקנו מוצרים של יצרנים קטנים, ובמכולות\רשתות קטנות. מחאות לא מעניינות אף אחד, חרם צרכני דווקא כן.
פרקליטת השטן | 04.11.12
38.
צודק 34 ויש עוד ועוד סיבות לעליות מחירים
כל אותם אלה שקוראים באינטרנט ובמודפס ושוכחים את העיקר כדאי שיתעוררו : כל הרשתות חייבות להרויח כסף !!!!! זה לא עיסקי אויר , זה עיסקי רווח !!! וכמה שיותר !!!! המדינה עושקת את הרשתות : מס כזה ועוד מס כזה , חשמל + ארנונה + צווי הרחבה + חוקי קידוד מחירים + עליה בשכר מינימום + חוק פיקדון והחזר בקבוקים + שמירה בכניסה לסופרים + עכיפת חוקי שעות נוספות +++++++++= לממשלה לא ניגמרים הפלוסים . כל פופוליסט ממציא איזה חוק שעולה כסף . מישהו צריך לשלם עבור כל זה !!!!! המישהו זה את ואתה ואני . בעל הסופר לא פה לממן אותנו . גם אתם לא תירצו לממן את הלקוחות שלכם . לכו לעשות קניות ושלמו בכיף , אם יש אורזן תנו לו טיפ
אבי | 04.11.12
35.
האמת הפשוטה היא שאנחנו חיים בסביבת אינפלציה של 10-15% בשנה
אין לי שום עניין לסנגר על רשת כזו או אחרת אבל שימו לב שהמחירם בכל חזית מתייקרים באופן דומה: חשמל, דלק, דיור, מזון, ארנונה ומה לא. הבעיה האמיתית היא האינפלציה עצמה וכמובן הסטטיסטיקה השקרית שמדווחת על אינפלציה נמוכה בהרבה, מתוך מגמה ברורה ליצור מצג שווא של יציבות מחירים.
דני | 04.11.12
33.
הייתי לקוח נאמן של שופרסל.....
עד לפני זמן קצר לא בדיוק בדקתי את המחירים ונתתי בהם אמון. לאחרונה, לאור הפרסומים זה די התערער. ראיתי שהמחירים מזנקים ללא כל הגיון. ביום שישי האחרון החלטתי שלא להגיע אליהם. נסעתי לשכונת "גני יער" בלוד ועשיתי את הקניות בסופר שנמצא במקום. נהנתי מהשרות ומהיחס. התור בקופה היה קצר ומהיר. בסה"כ הכללי חסכתי כ- 150 ש"ח בהשוואה לקניה מקבילה בשופרסל. כל זה בלי הטבות של "חבר מועדון" וכו'. אני ושופרסל נפרדנו. רק טוב !
צחי | 04.11.12
32.
הגורם העיקרי האשם ביוקר המחייה
הוא הגורם האנושי. הרצון של כל אחד מאיתנו להרוויח כמה שיותר מכל הזדמנות וסיטואציה. אם אני מוסכניק ובכוונתי לתפוס עכשיו טרמפ ולהעלות מחירים, אני עושה זאת, כי אני יודע שלבטח מישהו אחר, נניח החקלאי, או רשת הסופר השכונתית, או יצרני המזון והחלב, עושים עכשיו את אותו הדבר בדיוק ומעלים מחירים של מוצרים ושירותים שאני צורך. לכן, אני מעלה עכשיו מחירים, כדי לפצות את עצמי מפני עליות המחירים בסל התצרוכת שלי. לכן, צריך להתגבר על הנטייה הפופוליסטית להאשים את כולם חוץ מאשר את עצמי ולהבין שכך אנו מנקרים זה את עיניו של השני, פועלים כאינדיבידואלים בסביבה שאנו תופסים כעוינת ועושים כל מה שביכולתנו לשרוד ולהרוויח כמה שיותר עכשיו, כי ברור לנו שהשיטה עויינת ושיגיעו זמנים קשים שבהם נאלץ להתכווץ ולחיות מהרזרוות. קל מאוד להאשים את השיטה, או את הטייקונים. הרבה יותר קשה להסתכל פנימה ולשאול במה אני תורם לשיטה הנוכחית ואיך אני יכול לתרום לשינוי שלה, בראש ובראשונה על ידי שינוי עצמי שלי ובאופן בו אני מתקשר ומתייחס אל אחרים.
יוקר המחייה | 04.11.12
28.
כבר מעל שנה לא קניתי בשופרסל
או מאף רשת לצורך העניין אלא רק במקרים דחופים, מלבד ברמי לוי. הייתי שמחה לקנות אצלו באפן בלעדי אם הסניף היה קרוב יותר או לפחות נגיש יותר, או אם היו משלוחים להיום/מחר/מחרתיים ולא לעוד שבוע/שבועיים... רמי לוי, תשפר ותראה תוצאות מיידיות. הציבור סלחן לכל אלו כל עוד לא משקרים לו ועושקים אותו.
ריקי | 04.11.12
27.
תשובה לאורן
שנה שעברה יצאו מליון איש לרחובות והתגובות לא אחרו להגיע , עוד העלאות ועוד העלאות והיום תוספת 1000 ש"ח למשכורות החכי"ם ... זו לא מדינת כל אזרחיה -זו מדינת כל בכיריה שמצפצפת על אזרחיה בצורה מקוממת מרשעת ועושקת בלי בושה.....ואותם אוכלוסיות שהכי סובלות, מכח האנרציה והבורות ימשיכו להצביע לאותה ממשלה כמובן...
מג | 04.11.12
26.
התשובה היחידה של הצרכן: צרכנות נבונה
הם העלו מחירים ב 5%? - תקטינו את ההוצאה למזון ב 10%. אם כולם ינהגו כך במשך חודש חודשיים, הם יורידו את המחירים חזרה, כי הם יגלו שהם מפסידים כסף. הרשתות וגם הספקים כל הזמן בודקים את עקומת הביקוש למוצרים שלהם, ברגע שהכמות המבוקשת יורדת פי 2 מעליית המחיר זהו איתות חמור לספקים/רשתות להוריד מחירים. כך עובד שוק קפיטליסטי. נסו ותיווכחו. מעבר לכך , קנו במבצעים. קנו בתוים והכי חשוב קנו היכן שזול את מה שזול. לא לפחד לפצל קניות לשם כך, זה משתלם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.
איש | 04.11.12
24.
מתי נבין שדת השוק החופשי היא היתר לשדוד את הציבור חופשי חופשי.
במשק קטן כמו שלנו עם גבולות סגורים יש להתאים את התנאים והמגבלות כדי שיאפשרו תחרות הוגנת ומחירים סבירים. כמו שנעשה לאחרונה בשוק הסלולר למשל. ברגע שנותנים יד חופשית ואומרים "השוק החופשי" כבר יתקן עצמו בעצם נותנים היתר לחזקים לעשוק את החלשים - זה טבעו של עולם.
יפה | 04.11.12
22.
כבר בשוויץ יותר זול
בביקורים שלי מידי 3 חודשים בארץ אני רואה לא פעם אחת שמחיר הירקות והפירות יותר יקרים מאשר בשוויץ. תפוחי עץ בארץ יותר יקרים עגבניות יותר יקרות מלפפןנים יותר יקרים הכל יותר יקר. הדבר היחידי שיותר זול זה הבשר. ורק בהשוואה לבשר כשר בשוויץ. בשר ברשתות מיגרו ו קואופ מחיר זהה לישראל. ושתבינו בשוויץ מרוויחים הרבה יותר מישראל. השוואת המחירים נעשה ממש אחד לאחד. למשל תפוחי עץ בשוויץ עולים כ3 פראנק שהם כ12 שקל. בישראל אין תפחים במחיר הזה. אני שילמתי על תפוחים בשוק הכרמל 15 שקל. מהשו עם המחירים לא מסתדר לי. יש קצת צדק במחאה החברתית. שלא נדבר על זה שהרשתות בישראל רוצים להעלות מחירים.
מאיר | 04.11.12
18.
מה היה קורה אם לא היה גרייס
אם לא היה גרייס-> הקמעונאי מרוויח פחות -> הקמעונאי מצמצם את תקציב המבצעים שלו -> המחיר האפקטיבי לצרכן עולה -> הצרכן משלם יותר צריך להבין שבכל מקרה הספק צריך להרוויח והקמעונאי צריך להרוויח. הנושא שגם הוזכר בתגובה 7 לגבי עלייה באחוזים היא עניין של אין ברירה, כי עבור כל עסק ענייני הרווח וההפסד נמדדים באחוזים - הרווח נמדד כאחוז מההכנסות ועל זה מתבסס הדיווח לבורסה ולמשקיעים. מזה אף נגזר הדיבידנד. בניגוד נניח לנושא המס על הדלק, שכל תכליתו היא כמות הכסף שנכנסת לממשלה (כמות, לא אחוז), בעולם העסקי חייבים לעבוד באחוזים, אחרת המרווח לא יישמר, והתוצאות העסקיות גם לא. אני מניח שכאחד שמצטייר כסניגור של העסקים תגידו שאני מגיב בתשלום, או כלבלב של שופרסל אבל זו האמת: הכל חוזר לצרכן. זה מבאס אבל נכון, ולי באופן אישי נמאס קצת מכתבות שכל פעם מבעירות את השטח ע"י סיפור חד צדדי לחלוטין.
שי | 04.11.12
7.
הגרייס הוא הכסף הקטן
החכמה הגדולה של הרשתות היא הייקור באחוזים. למשל אם הרשת קונה ב1 ש"ח מהיום תשלם 1.04 ש"ח בהנחה של עליה של 4% אבל לצרכן, שעד היום קנה ב1.5 ש"ח מהיום יעלה 1.56 ש"ח דהינו הצרכן בשיטה הזאת משלם תמיד יותר מהרשת. צריך לשנות את השיטה ולהעלות את המחירים ממחיר הבסיס בדיוק בסכום שאותו העלתה היצרנית. הרי את הרווח הרשת כבר קיבלה, אין הגיון שהרשת תרוויח יותר בגלל שהמחיר עלה.
אבי | 04.11.12
2.
אך ורק אנחנו אשמים
ציבור צרכני טיפש, שמנהל מלחמות בפייסבוק ובשיחות סלון. זה מה שמאפשר להם לעשוק אותנו. במקום לצאת לרחובות ולהבעיר אותם, כן, ממש, לקחת דוגמא מכמה מדינות אירופה. לא רוצים להבעיר? אוקיי, תחרימו! אבל באמת! לא לקנות תנובה, לא לקנות בשופרסל, לקנות מותגים קטנים ופרטיים, גם אם האיכות שלהם לפעמים ירודה יותר. נפגע להם בכיס, רק אז אולי (וזה אולי גדול) נצליח להזיז משהו. כל עוד אנחנו עושים כלום (כולל טוקבקים שלא תורמים מאומה!) נמשיך לקבל אצבע משולשת מכל הרשתות, הספקים וכמובן, הממשלה וכנסת ישראל שמצפצפות עלינו מלמעלה...
אורן | 04.11.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת