אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סלולר נוצץ: עובדי הבורסה ליהלומים משלמים החל מ-53 שקל לחודש

30 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

30.
תגובה ל-1
אכן, אני תומך בלעבור לחברות הסלולריות החדשות, אבל בוא ונסתכל לעומק: MIRS חברה ותיקה, מירס לא גדלה בגלל הטכנולוגיה המיושנת שלהם, ובגלל מחירים שאינם מתאימים לצרכן הפרטי... HOT - חברת הכבלים והתקשורת, הידועה לשמצה ברמת השירות, במהלך השנים ידעה רק להעלות מחירים ולכבול את הלקוחות שלה לשנים ארוכות. HOT + MIRS = HOT MOBILE אני מעריך שזה עניין של זמן עד שהחברות הותיקות האלו יגרמו לך לשלם את המחיר הממוצע בשוק, ואפילו קצת יותר. GOLAN TELECOM - החברה היחידה שבאמת חדשה בארץ, המודל העיסקי שלה מבוסס על המודל של FREE TELECOM הצרפתית. אני לא יודע מה יהיה עם המחירים שם לאורך זמן, אבל אני רוצה לתת לחברה זו הזדמנות. סלקום - לא ברור לי איך יש להם לקוחות בכלל... אין לי מושג למה רוב המנויים בסלקום משלמים יותר ממני ועוד אומרים תודה. אורנג - פעם היו עם שירות טוב, היום אין להם שום ייתרון על חברות אחרות...אם אתה ממש מתמקח איתם, אתה מקבל תוכניות מעולות. פלאפון - בשבילם אתה עוד בורג במערכת. מפעילים וירטואלים - לא יודע לסיכום: אני נותן הזדמנות לגולן טלקום, כי אני לא סומך על הוט לאורך זמן.
 | 06.11.12
28.
תגידו תודה לפתיחת התחרות ולהוספת הוירטואלים, בזכותם יש "ללא הגבלה" גם בארץ
לפני פתיחת התחרות והכנסת ספקים וירטואלים לשוק, היו בישראל אצל היהודים, 4 חברות ספקי שירות סלולרי, (לערבים יש גם כן 1-2), והם חייבו רק לפי דקות ושיחות כל אחת לחוד, שכחתם???? עד שהגיעה הקידמה לארץ לפני 2-3 שנים?? או משהו כזה, באיחור מספר רב של שנים, והתחילו לחייב כמו באמריקה, לפי חבילה כוללת, כל השיחות, כל הטקסט, וגלישה עד נפח מסויים ---בסכום גלובלי. ואז הוסיפו כמו עניין של נפח הגלישה באינטרנט (דאטה) לפי כמות שונה, ואחכ הוסיפו לכם גם שיחות או טקסט לחו"ל, ומה לא.. לכך לאחר שנים רבות של תשלומי סלולרי יקרים מאוד לכל חודש שימוש בישראל, הגיעו עתה המחירים וזולים ביותר, ואפילו בהרבה פחות מאשר בארה"ב...... איך העולם מסתובב לו....
ללא הגבלה הגיע לישראל | 06.11.12
27.
התשובה ברורה
בתוך קומפלקס המבנים השייכים לבורסת היהלומים בקומה D ממוקם סניף של חברת אורנג' אתה לא יכול לעבור מבלי לפסוח על הסניף הזה.בסניף מציעים לחברי הבורסה הצעות לתיקון המכשיר והחלפתו בחלופי מייד.אין כמעט תור.חברי הבורסה שולחים את עובדי משרדם רק כדי לעמוד בתור במקומם על חשבון העבודה.הם יעשו הכל בכדי לשרת את חברי הבורסה.כולל שליחת נציגים למשרדי החברים עם המכשירים המתוקנים.בקיצור שם בסניף מעריכים את הכוח שיש ליהלומנים.
קובי | 05.11.12
26.
פשוט בושה. לקוח של הבורסה שווה יותר לאורנג' - ממני!! ואני לקוח שלהם 13 שנה!
ושילמתי להם חודש בחודשו. ומימנתי להם את האנטנות המסרטנות, סבלתי את חוסרי הקליטה, ואת המחירים המופקעים - בשקט. נכון, הם השתפרו, אבל המחירים עדיין בשמיים. למה אני צריך לשלם 100 שקל בחודש, על משהו שאני יכול לקבל ב-53 ש"ח באותה החברה (אני מדבר מעט).
 | 05.11.12
14.
לי מפריע שמי שממן את זה זה הפנסינרים והלקוחות החלשים!
לקוח חזק שמתווכח או לקוח מאוגד משלם מעט ואילו הלקוחות החלשים משלמים חשבונות מנופחים. חייבים להעביר חוק או תקנה לפיה פנסיונרים ונכים קשים ישלמו לפי המסלול הזול ביותר אליו מנויים לפחות 100 לקוחות. אם זה כלכלי ל- 17 אלף עובדי בורסה זה גם כלכלי ללקוחות חלשים!!!
שי | 04.11.12
2.
רק מלקרוא את ההצעות של אורנג' נעשה לי רע
מזכיר תקופות חשוכות של חבילות עם הגבלת דקות שיחה, מסרונים, חבילות בתוך המשפחה, בתוך החברים, תעריפי לילה וסוף שבוע..... כמה טוב שכל זה מאחורינו.... רק דאגו בבקשה לטפח את החברות הקטנות שגרמו למהפך הזה. עיזבו את שלושת החזירים הגדולים.
אבי | 04.11.12
1.
פראייר מי שעדיין משלם לפרטנר....
תעשו טובה לעצמכם, ותעברו לאחת מהחברות החדשות... שם אתם יודעים מה הסכום הסופיף שם אתם מקבלים שירות יותר טוב, ושם אף פעם לא עשקו אתכם במשך שנים !!!! אז לכל מי שלא עובד בבורסה... תעשו לעצמכם טובה, ותהיו צרכנים חכמים, ותעברו לאחת מהחברות החדשות... משלמים 89 או 79 ש"ח לחודש, עבור אותו הדבר בדיוק....
והמבין  | 04.11.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת