18. להגיד שזהבית כהן היא אובייקטיבית ונטולת אינטרס או זיקה לחברה לישראל זאת בדיחה בתור אחת שמייצגת את אייפקס שמחזיקים בפסגות (בית ההשקעות הגדול בישראל )היא לא רק בעלת אינטרסים אלא מפוצצת באינטרסים ומכל הכיוונים. tal | 05.11.12 (ל"ת)
17. אין לי בעיה שישקיעו מכספי הציבור, אבל אם היו מרוויחים האם הציבור היה מרוויח מזה באותה מידת סיכון? והאם מישהו מפקח כמה הציבור מֻסֵכּן? רן | 05.11.12 (ל"ת)
16. שאול - כל הכבוד על הכתבה אם זה נכון הרי זו שערוריה. חשבתי שכל הכסף של מר עופר... האם ייתכן שזה יפגע בקרנות הפנסיה שלנו ושל הוריינו? להקים ועדת חקירה ממלכתית על הקלות הבלתי נסבלת של הימור בכספי ציבור. שאול, חזק ואמץ על הכתבה. מיקי צפון | 05.11.12 (ל"ת)
14. הכסף שלנו אני לא מבין באיזה זכות החברה לישראל מזרימה כספים מהכיס של כל אחד ואחד מאיתנו לחברה שאינה מצליחה להתרומם,ובואו נגיד את האמת,קשה להאמין שתתרומם. מה הפלא שהדירקטורים של החברה לישראל אינם מעוניינים בתגובה,הרי זה לא מהכיס שלהם.. יניב | 05.11.12 (ל"ת)
13. לא יקר על כל מכונית שבטר פלייס מוכרת היא מקבלת מהחברה לישראל מיליון $. שווה. אבי | 05.11.12 (ל"ת)
12. כל עסק זה סיכון. הוא מהמר קודם כל בכסף שלו. ולעסק הזה יש פוטנציאל ענק. אין לכם מושג אבל החברה הזאת יכולה להפוך לחברה הגדולה בעולם אם יא תצליח. הדבר היחיד שמפריע לעסק כרגע זה הפחד של האנשים לקנות רכבים חשמליים. ברגע שכולם יבינו שרכבים האלה לא נושכים ולא מתהדים העסק יתחיל לתפוס תאוצה. רק שכל תומכי הטרור לא ייסרגו את העסק עד אז. אריק | 05.11.12 (ל"ת)
10. הלך הכסף!!! בטח שהוא מזרים כסף הרי זה לא בא מהכיס שלו,מקסימום יכשל הוא יבקש תספורת או איזה גלגל הצלה מהמדינה! בטר פלייס היא "גופה" שמנסים בכוח להנשים מר גרף | 05.11.12 (ל"ת)
9. שאול - זה רק חצי מהסיפור הם גם משקיעים חצי מיליארד דולר במיזם הרכב החשמלי הסיני קורוס. זה נעשה ביחד עם השותף הסיני שגם ישקיע חצי מיליארד דולר. עד היום החברה לישראל והשותף הסיני השקיעו רבע מיליארד דולר כול אחת. הקטע הוא שתעשיית הרכב בסין נמצאת במשבר ולא כול כך בטוח שהמיזם יצליח כלכלית. ארז | 05.11.12 (ל"ת)
7. איך בדיוק בטר פלייס תהיה רווחית כשהיא לא נותנת שום יתרון כלכלי על רכב בנזין? סיים פלייס | 05.11.12 (ל"ת)
6. סטרט אפ לא בוחנים בהשקעות המו"פ אלא במכירות לאחר מכן בטר פלייס היא סטרט אפ לכל דבר. סטרט אפ לא בוחנים בעלויות המו"פ וקוראים להן "הפסד" אלא בוחנים בתוצאות ובהכנסות אחרי סיום המו"פ ויציאה למסלול שיווק. בטר פלייס נמצאת בסיום פריסת התשתית שלה בישראל, כך שלמעשה את התוצאות שלה ניתן יהיה לשפוט רק אחרי שהחברה תיכנס לפעילות מסחרית סדירה. הניסיון לקחת ולנסות לאמוד את התוצאות של החברה לפני שנכנסה לפעילות מסחרית סדירה נראה לא רציני... ירון | 05.11.12 (ל"ת)
5. תשקיעו מכיסכם ולא מכספי חסכונות הציבור. דירקטוריון שלא מעניין אותו כלום למה שיגיב? תשקיעו כמה שאתם רוצים רק לא מחסכונות הציבור. חבל שלמדנו בדרך הלא נעימה שמותר לחברות בישראל שלוו כסף מבתי ההשקעות ,לא להחזיר את ההלוואות. מכאן יוצא למי איכפת אם להשקיע עוד 100 מיליון עוד 200 מיליון לבסוף זה על חשבונינו. ניהול של כסף ללא קבלת אחריות בד פלייס | 05.11.12 (ל"ת)
4. בטר פלייס היא הימור בטוח מבחינת החברה לישראל, סיימו לפרוס את התשתית ועכשיו יתחילו לשווק בקצב מסחרר, you will see גלעד | 05.11.12 (ל"ת)
3. 2013 תהיה שנה המכירות והנסיקה של בטר פלייס חכו ותראו לצרכן הישראלי יימאס מתנודות הבנזין (ירידה אחת ו9 עליות בשנה). בטר פלייס אלטרנטיבה מעולה. ג'ונס | 05.11.12 (ל"ת)
1. בטר פלייס תהיה רווחית בקרוב החברה עוברת מהשקעה למכירות בפועל רק בתקופה הקרובה יהיה ניתן לשפוט אותה רועי | 05.11.12 (ל"ת)
עידן עופר מהמר על בטר פלייס ודירקטוריון החברה לישראל
19 תגובות לכתיבת תגובה