אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שופרסל העלתה את מחירי המוצרים יותר מהעלאת הספקים

113 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

111.
הבעייה שבעיקר במרכז ת"א אין סופרמרקטים זולים.
סופר באבא נראה על פני השטח כזול יותר משופרסל ומגה - צריך לבדוק כי יש להם מוצרים מסויימים ששמתי לב שהם יקרים במיוחד. אם המצב לא ישתנה אני אעבור לערוך את הקניות שלי במרוכז בפריפריות ואקנה בקרבת הבית רק חלב לחם ושאר מוצרים שבפיקוח שכבר הכנתי רשימה שלהם כדי שלא אטעה ואקנה בשופרסל או מגה מוצרים אחרים. רק כך הסופרים הגדולים יבינו שהם ח י י ב י ם לשמור על רמת מחירים נמוכה יותר, במיוחד לנוכח הפרסומים על הרווחים שהם גורפים כל הזמן רק כדי לפתוח עוד סניפים ולהרויח מכך עוד על חשבוננו.
אנסה את סופר באבא | 04.12.12
106.
וייפתחו הכבשים פיהן ויאמרו :
הכוונה היא לרשימת הטוקבקים הנגללת מטה. מתי תבינו שזה לא שופרסל או מגה או קוטג' או תנובה ? זו הממשלה שלכם ! זה ביבי ! זה אתם ששמתם לו פתק בכלפי ! חרם על שופרסל יגרום לפיטורים הוזלות בסלולר גרמו רק לפיטורים אז חאלס...תפטרו את הממשלה שלכם ותתחילו להיות פעילים או שתעשו כמוני...פשוט תעופו מהמדינה הזו ויפה שעה אחת קודם
אזרח | 05.11.12
105.
דבר אחד לא ברור לי:
מתוך כלל הרשימה שמופיעה כאן של המוצרים שייתייקרו - כמה מוצרים הם באמת מוצרים הכרחיים בקניות השבועיות שלנו?!? במבה? קורנפלקס? מנה חמה? שקדי מרק? קטשופ?? מיונז?? פודינג וניל??? כל אלו שציינתי כאן בהחלט לא מוצרים הכרחיים, אם הצרכן יפסיק (או לפחות יצמצם משמעותית) את קניית המוצרים שבלאו הכי לא כאלו הכרחיים אזי - א' עליית מחירי המוצרים האלו לא תזיז למרבית האנשים(כי לא נקנה אותם) ו/או-ב' המחירים של המוצרים מלכתחילה לא יעלו כי הספקים/רשתות השיווק יראו שממילא לא קונים את המוצרים האלו בכמויות היסטריות ככה שלהעלות את המחיר בכלל יצמצם את הקנייה שלהם. הסבר - מספיק להסתובב מידי פעם בסופרים ולראות כמה הצרכן הישראלי לא נבון בקנייה שלו - אנשים קונים המון מוצרים לא הכרחיים ומתוך כל מוצר גם קונים בכמויות גדולות ולא הגיוניות בעליל. הספקיות/רשתות השיווק רואות שהצרכן ממשיך וממשיך לקנות גם במחירים שהם גם ככה יקרים, אז הם מעלים את המחיר ( כי מה איכפת להם? אנשים ממשיכים לקנות!) פתרון(שלצערי לא נראה לי שיקרה) - אם אנשים יתחילו לשנות את הרגלי הצריכה שלהם באופן קבוע (ולא אני לא מדבר על שבוע/חודש של מחאה/חרם) ולקנות רק מוצרים הכרחיים ואם ניתן אז גם לקנות מוצרים חלופיים של חברות קטנות - הספקים ורשתות השיווק יהיו חייבים להוריד במחיר כדי שאנחנו נרשה לעצמנו לחזור לקנות מוצרים נוספים !
לביא | 05.11.12
104.
אני קורא לכל חברי מועדון שופרסל לבצע קניות ברשתות מתחרות עם הכרטיס אשראי של שופרסל
מכוון שמדובר במערכות שמנתרות את הרגלי הצריכה של הצרכן ויודעות בדיוק מה קניתם ומתי וכמה. אם תבצעו את הקניה ברשת מתחרה הם ידעו על זה. רק התנהגות צרכנים נכונה יכולה לעזור לנו לנצח את בעלי ההון אסור להרים ידים וצריך לצאת למאבק.
שלומי | 05.11.12
102.
אנחנו נקנה בכל מחיר!!
עצוב לי מאוד. אנחנו זוג+2,גרים בשכירות בפריפריה ומשתדלים לשרוד. השלמנו עם המגורים בשכירות ואפילו נחמד לנו. עם מחירי המזון,מוצרי התינוקות,תשלומי מעונות,מים,חשמל ומיסים יש לנו בעיה. אני פעילה חברתית עד כמה שיכולה ורואה איך העם שלנו הולך בעיוורון אחר כל עליית מחירים כמו צאן המובל לטבח. כנראה שטוב לכולם. או לפחות לרובם. אחרת אין לי הסבר אחר למה אין פה מחאה המונית וחרם צרכנים גורף על יוקר המחיה. פשוט עצוב!
אין לנו ברירה | 05.11.12
94.
רווח כפול
אם המשווק מרוויח % מסויים ממחיר המוצר, מספיק שהיצרן מעלה את המחיר כדי שלמשווק יהיה אבסולוטית רווח יותר גדול - לא באחוזים אלא בשקלים. אבל אם המשווק מוסיף ומגדיל את המרווח, בהזדמנות שהמשווק העלה את המחיר, אז הוא עושה בעצם רווח כפול. כל זה בנוסף לבונוסים שהמשווק מקבל מהיצרן תמורת כל מיני דברים ( מבצע, חשיפה, מחזור, ) שרובם לא מתגלגלים אל הצרכן הסופי כך שהרווח השווקי הוא הרבה יותר גדול ממה שמתחזה להיות אחוזים עלובים. ויש לזכור שהמשווק הוא בסה"כ מתווך - לא מוסיף ערך.
אלי | 05.11.12
89.
לכו לרשתות הקטנות
1. עכשיו קניתי בחנות של רשת אושר עד 3 קופסאות גבינה לבנה 5% ב-14 ש"ח. 29% פחות מהמחיר בשופרסל לקופסא כפי שנקוב בכתבה. 2. למה בכלל לקנות חלב מעושר בסכום כזה, כשאפשר לקנות שקית חלב בחצי מחיר??? צרכנות נבונה היא שם המשחק, וגם קצת פחות קניה בולמוסית של חטיפים מיותרים ויקרים למיניהם. טוב לבריאות וטוב גם לכיס.
אזרח | 05.11.12
87.
הרווח שלהם גדל יותר ממה שכתוב בכתבה
הנחת עבודה. מוצר עולה 10 שקלים ושופרסל מוכר אותו במחיר הגבוה ב כ 100%.- כלומר ב 20 ש"ח כלומר המחיר לצרכן כולל את עלות המוצר מהיצרן ועוד עלויות נוספות כמו שכר דירה, עלות עבודה, חשמל וכו'.... מכאן אנו למדים שגם אם מחירי המוצרים עלו ב 5% ויתר המרכיבים לא עלו, הרי ששופרסל היה צריך להעלות את המחיר ב 2.5% בלבד ולא אחוז אחד יותר. במספרים, מחיר המוצר עלה ל 10.5 ש"ח ולכן המחיר ששופסל צריכה למכור הוא 20.5 או במילים אחרות עליה של 2.5%. מכאן אנו למדים ששופרסל הרוויח הרבה יותר מעליית המחירים.
חשוב לקרוא החישוב האמיתי | 05.11.12
82.
לא קונה בשופרסל שנה וחצי מאז תרגיל העליה החדה במחיר הקפה בתאום עם שטראוס
הארנק והכוח בידיים של הצרכן, יקר לא קונים! בודקים ומשווים מחירים, קונים בדיוק מה שצריך לבית לפי רשימה מוכנה מראש ועוברים לקנות מותגים קטנים וזולים יותר! אם לא נשנה הרגלים המחירים ימשיכו לעלות, זה בידיים שלנו! כולנו צריכים להתנהג כצרכנים נבונים!
ירון | 05.11.12
80.
ושופרסל דיל יקר בכל המוצרים -השוואת מחירים עם רמי לוי
שלא יעבדו עליכם- ביום שישי ביקרנו בשני סופרים במקביל והשווינו מחירים בטלפון. השווינו עשרות מוצרים ופשוט המסקנה מאד ברורה- המוצרים בשופרסל היו יקרים יותר ולעיתים בעשרות אחוזים בהשוואה לרמי לוי השוכן בסמיכות ומדובר בכל הקטגוריות. תבדקו ותראו בעצמכם. מי שקונה בשופרסל פשוט פרייר של דנקנר כדי ליצור קופת מזומנים שתאפשר לו להמר במניות של קרדיט סוויס ולהשאיר את ההפסדים לצרכנים ולפנסיות שלהם.
ירושלמי | 05.11.12
75.
ההתייקרות לצרכן צריכה להיות נמוכה יותר כי
מחיר הקנייה של נמוצר מהווה כ 60-70 אחוז מהעלות הכוללת לשופרסל, יש לה עלויוית נוספות כגון שכר דירה חשמל כוח אדם וכו'. לכן אם היצרן מייקר ב 5% אדז ההתייקרות לצרכן צריכה להיות ב 45 כלומר 255 פחות. למ בכלל מעלים באותואחוז? שלא לדבר על יותר.
א.א | 05.11.12
73.
גם "הצמדות" להעלאת הספק היא מוזמת
מחיר הספק הוא רק אחד המרכיבים במחיר הסופי, ישנה גם עלות העבודה, הובלה, שכירות, מסוי, וכו'. לכן הצמדות אמתית להעלאת הספק משמעה שאם הספק העלה את מחירו ב5%, נאמר, על הרשת להעלות את המחיר רק ב4%, נאמר. עובדים עלינו בעיניים מכל הכיוונים.
אבינעם מן | 05.11.12
68.
מישהו מוכן להסביר לי למה לעזאזל עדיין משתמשים באגורות בודדות ? זו ממש חוצפה !
תמיד מעגלים למעלה ואז יוצא שמפסידים את הכסף הזה מי שנפגע מהשיטה המפוקפקת הזו שהממשלה אישרה לתת לה יד הינה האוכלוסיה החלשה שלא יכולה לשלם בכרטיס אשראי ולכן הם סופגים את הפרש האגורות שאני מתאר לעצמי מצתבר לעשרות מיליוני שקלים מידי שנה תיקנו ירקות בשוק, בשר ועופות אצל הקצב ותאמינו לי ככל שתיכנסו פחות לסופר כך תבינו שההוצאות שלכם קטנות.. יש נטיה לרכוש מוצרי "עיניים" כאלה שתופסים אתכם עם הבטן מקרקרת ברגע הכי לא מתאים והשלב הבא ישר לעגלה.. עשו רשימת מצרכים מסודרת ואל תחרגו מהרשימה ותרו על חטיפים לטובת מזון טבעי ובריא שלרוב גם זול יותר אל תתעצלו להכין אוכל בבית אל תתאימו את עצמכם לשיטה תתאימו את השיטה אליכם רוכשים מה שאפשר וצריך לא מה ש.. נייס טו הב..
תומאש | 05.11.12
66.
הכח הוא בידינו - השיטה היא אחדות צרכנית.
גם אם כל הרשתות עושות יד אחת והופכות לקרטל אנחנו כצרכנים יכולים לפרק את הקרטל אחד אחד. זה אומר שמחליטים באופן גורף למשל לא להכנס לרשת כמו שופרסל ומיבשים אותה במשך תקופה ארוכה עד לסגירתה. אני מבטיח לכם שלמרות שלשאר הרשתות המתחרות יש מחירים זהים הן יחשבו פעמיים לגבי המחיר אם נוכיח להן שיש בכוחנו לסגור רשת מסויימת. בשיטה הזו זה כבר לא משנה אם רשת זולה זו או אחרת נמצאת בקרבת מגוריך או לא. משלמים את המחיר שהרשתות דורשות אך מלמדים אותן לקח וחרב הסגירה יכולה ליהיות מונפת מעל כל אחת מהן.
גיל | 05.11.12
63.
גולשים יקרים שימו לב בבקשה!!
זה כבר לא רק שופרסל וזה לא הקוטג',כל היוקר מחייה פה ב5-7 שנים האחרונות מרקיע שחקים אם זה בנדל"ן,מזון,רכבים,ארנונה,מיסים,חשמל,מים,גז,כבלים,גנים,בתי ספר והרשימה עוד ארוכה. החיים פה הפכו פשוט לבלתי נסבלים מי שיכול לקחת את הרגליים שלו ולהגר מפה למדינה אחרת שייעשה את זה כמה שיותר מהר. עתיד ורוד ואופטימי כבר לא יהיה פה. אני כבר בתהליכי שכנוע של אשתי להגר מפה לקנדה או אוסטרליה.לצערי לא רואה ברירה אחרת. להישאר פה זה להפוך לעני ברבות הימים.
אנונימי | 05.11.12
62.
חוצפה ! אנחנו צריכים לנצל את הכוח שלנו ולקנות היכן שטוב לנו
אני כבר שנים לא קונה ברשת שופרסל. עברתי ממזמן לויקטורי. תמיד יש מבצעים, משלוח הביתה בשקל על קניה מעל 500 ש"ח. בלי הרבה רעש חיתולים ואוכל תינוקות תמיד במבצע. ביום א' ו-ב' הימים השקטים עושים מבצעים למוצרי חלב. מאז שפתחו את ויקטורי אני קונה רק שם. גם לרמי לוי באינטרנט יש מחירים טובים אבל צריך להזמין מראש בגלל מצוקת מועדי אספקה וגם אין מבחר גדול. ובכלל משתדלת לא לקנות מותגים אלה מותג הבית שתמיד יותר זול משמעותית. היות ואנחנו חייבים להמשיך לקנות ולאכול צריך להמשיך ולתכנן יותר את הקניות ולהימנע מהשלמות.
טלי | 05.11.12
59.
הטוקבקים מתחלקים לכמה קבוצות
אלה שקוראים להחרים את שופרסל אלה שמזמן לא קונים בשופרסל ואלה ששופרסל ומגה קרובות להם לבית אז בנתיים הם קונים שם אבל רק מה שהם באמת צרכים כי ממש יקר שם בגלל קבוצת הפריירים האחרונה שהיא קבוצה הכי גדולה בשופרסל אף פעם לא ישנו את מדיניות המחירים
יוני | 05.11.12
58.
תפסת מרובה לא תפסת... היצע וביקוש - יסודות הכלכלה
אם שופרסל או כול רשת אחרת מעלה ב- 5% את מוצריה, על הצרכנים להוריד את כמות הקניות שלהם ב- 10%. אם הם מעלים ב- 10% אז להוריד מוצרים ב- 20% וכך הלאה. הריי ברור שחרם צרכנים לא יעבוד פה הרי אנחנו עצלנים ואוהבים לאכול. אבל אם נקטין את הקניות שלנו, הרשתות יאלצו להוריד מחירים על מנת להגדיל ביקוש.
 | 05.11.12
52.
הבעיה היא לא הדור הצעיר ( כי אנחנו לא קונים שם ) הבעיה היא הדור הקודם והתיירים ש
קונים שם כי נוח להם שאין תור ולא כל כך איכפת להם לשלם עוד כמה שקלים על הנוחות של חוסר תור. והתיירים - כמובן לא מכירים את רמי לוי או חצי חינם או רשתות זולות אז הם קונים בשופרסל. הפיתרון - הדרכה !! תנו להורים שלהם בראש על זה שהם קונים בשופרסל , אם אתם עובדים באירוח תנחו את התיירים לקנות ברשתות זולות ודברו עם המנהלים שלכם כדי להכין עלון שירות לתייר ( שמציג את המקומות הזולים לקניות / ארוחות וכו... ) בניגוד לקופונים שקיימים בכל בית מלון אני מדבר על מקומות שהסטנדרט הוא מחיר הוגן . בהצלחה ! יחד נחזיר לצרכן את הכח!
אילן | 05.11.12
47.
איפה כחלון כשצריכים אותו כל כך?
את מה שעשה כחלון בתחום התקשורת, מישהו צריך לעשות בתחום המזון והרשתות הגדולות. די להפקעת המחירים, די לחיות על חשבון הצרכן המסכן, די לחיות במדינה אוכלת יושביה, כב אין לנו מאיפה להמציא את הסכומים הדמיוניים הנדרשים מאיתנו. כחלון, חזור לפוליטיקה והושע אותנו מכל הגזלנים המאיימים על חרותנו הכלכלית.
רימון | 05.11.12
39.
אני ובעצם כל החברות שלי החלטנו שסיימנו עם שופרסל..חוזרים בחזרה ליד יצחק
נכון ששם קצת פחות נקי מהשופרסל...אבל בחייאת מה אנחנו גרות שם...קונות והולכות הביתה....המחירים בשופרסל יקרים בטירוף....מעדנים לילדים יותר יקרים בשקל לכל מעדן מיד יצחק בכפר סבא...זהו נגמר מהרומן שלי עם שופרסל וחבל....להם!!!!
מיקי | 05.11.12
34.
בתחבולות תעשה לך מלחמה.
במלחמה כמו במלחמה יש לפעול מהשכל ולא מהלב והבטן. רשתות השיווק הכריזו עלינו מלחמה כוללת ללא לקיחת שבויים. מה שאתם האזרחים צריכים לעשות זה דבר פשוט ביותר: בכל מוצר שאין מחיר לצלם בסמרטפון ולשלוח עם כל הפרטים למשרד הת"מת,זאת עבירה על החוק שדינה קנס. כל לכלוך וכתם שיש ליד המקררים של החלב והבשר תצלמו ותשלחו למשרד' הבריאות ללשכת הבריאות האזורית ויסגרו להם את החנות או שיקנסו אותם. הם פוגעים לכם בכיס ,גם אתם תפגעו להם בכיס. מה אתם מתרגשים. במלחמה כמו במלחמה עד הסוף. הכוח בידיכם הצרכנים.
דוד | 05.11.12
26.
רק קבוצות רכישה יצילו מרעב - להתארגן עם השכנים ולהזמין מסיטונאים ויצרנים קטנים!
בעידן האינטרנט ניתן לארגן קו-קואופרטיב של מספר בתים ברחוב ולהזמין מוצרים רבים ישירות מהיצרן, יבואן או סיטונאי. זאת יכולה להיות עבודה נפלאה עבור אמהות צעירות וגמלאים או כל מי שרוצה לעבוד מהבית, ששכניהם ישמחו לשלם להם אחוזים בודדים עבור ההזמנה. ישנן פתרונות סליקת כרטיסי אשראי מאוד פשוטים ונוחים ברשת. תתלו פתק בחדרי המדרגות ותופתעו מהענות.
דרושים מעשים | 05.11.12
18.
ולמה בכלל ההעלאה צריכה להיות באחוזים זהים?
אם מחיר הקוטג' הועלה ע"י תנובה ב- 5%, ונניח שמחירו (לשופרסל) היה 4.5 ש"ח, אחרי ההעלאה הוא 4.725 ש"ח או ההעלאה של 22.5 אגורות. לכאורה שופרסל צריכה להעלות את מחיר בקוטג' על המדף מ- 5.9 ש"ח ל- 6.125 ש"ח. אבל הם יעלו (במקרה הטוב) גם ב- 5% כלומר ל- 6.195 - 7 אגורות יותר ממה שצריך וזה רווח נקי לשופרסל. עכשיו כל הכלכלנים של רשתות השיווק יגידו לי שחברה נמדדת על אחוזי רווחיות ותשואה להון ועוד בולשיט שמעניין את הת... לצרכנים. ואני אומר שהבונוסים למנהלים והדיווידנדים לא אמורים לגדול באחוזים - מספיק שימשיכו לקבל מיליון שקל לשנה (לפי החשבון שלי על קוטג' הם ירוויחו עוד 1,140 שקל על כל מיליון - למה!?).
UV | 05.11.12
16.
תראו איזה כוח יש למחאה. כל המוצרים הועלו על ידי שופרסל חוץ מהקוטג'
בטבלה כל העליות שוות או מעל שיעור העלייה של הספק מלבד הקוטג הוא הועלה בשיעור הנמוך מהעלייה של הספק.. תראו כמה כוח יש לכם הם מעלים מחירים לא כי הם יכולים ושולטים - אלא רק בגלל שאתם מאפשרים להם תתחילו למחות ולא לקנות יותר כלום רק מה שצריך בשביל לנשום
 | 05.11.12
13.
למעשה אין אפילו הצדקה להעלות את המחיר ברשתות באותו % כמו הספק...
הרי הרשת הסתדרה עם הרווח הגולמי כפי שהיה עד ההעלאה (באג'/ש"ח/כסף, לא %!!). בהנחה שהרווח הגולמי הממוצע (כן, אני יודע שיש הבדלים) הוא 30%, עליה של 5% במחירי הספק יכולה להתבטא בעליה של 3.5% אצל הרשת, והרווח הגולמי יישאר בדיוק אותו דבר; כל העלאה במחיר הרשת שבין 3.5-5% תגדיל לרשת את הרווח הגולמי (בכסף!!) ומ-5% ומעלה - היא מגדילה את הרווח הגולמי אפילו באחוזים...
 | 05.11.12
11.
הכוח הצרכני בידיי
כבר שנתיים שאני לא נכנס לשופרסל וגם את הסובבים אותי אני משכנע להדיר רגליים. אני קונה ברמי לוי בפוריה ולמרות הטענות של רבים מחבריי הפלצנים על היעדר "חוויית קניה",אני מוצא שם הכל,במחירים טובים ונמוכים מכל רשת אחרת ונהנה לעשות שם קניות כל שבוע.תאמנו לי...עברתי את כל הרשתות בעיר - מגה,חצי חינם,שופרסל,יש ועוד שטויות - לא חוזר לאף אחד. אחותי שגרה בעמק הירדן מודה שהמגה-אלונית שפתחו להם בצמח היא תחליף עלוב והלוואי שרמי לוי היה פותח להם סניף גם בעמק - היא ממשיכה לטרוח ולבוא לביג כי אין כמו רמי לוי. ולפני שהלעיזים יתחילו - אני עובד מדינה ולא טוקבקיסט בתשלום של שיווק השקמה,אז תרגיעו.
טברייני | 05.11.12
10.
מדינה שוחטת תושביה
גם ככה נורא יקר לחיות כאן והמצב נהפך להיות שלקנות מילקי למשפחות מסויימות זה מותרות... אבל כנראה מסתדרים אז בואו נמתח את החבל עוד קצת על חשבון התושבים. מה זה משנה?? הרי בסוף כולם מקטרים וקונים... מדינה שוחטת את תושביה ומוצצת להם את הדם לאט לאט אבל בטוח!! גועל נפש!! לחלק מהאנשים אין כסף לקנות לילדים שלהם מעדנים ולחלק מהאנשים יש ככ הרבה כסף ודווקא הם המושחתים שמנסים לקחת מהאזרח המסכן עוד... לאן נעלם הצדק וההגינות במדינה הזאת????
קרן | 05.11.12
9.
הגיע הזמן שהאזרחים יעשו משהו
אם חברה אחת מעלה מחירים הפתרון הוא להחרים את החברה או את המוצרים שהיא העלתה את מחירם. אם כל החברות מנסות לעשות יד אחת נגד הצרכנים הפתרון הוא להחרים את הרשתות השיווק הגדולות ביותר כי רק להם יש את היכולת להפעיל לחץ על הספקים שלהם לבטל את העלאות המחירים. כל אזרח יעשה מה שהוא מוצא לנכון, אבל הם שולטים בנו באמצעות הפרד ומשול. מספיק.
מספיק | 05.11.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת