אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

העלאות המחירים: צבע אדום

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
צריך לנסות ללמוד להתמודד נגד העלוקות שמעלות לנו מחירים
לי יש דרך פשוטה - לשנות הרגלים. לא קונה יותר סתם לשם קנייה של משהו מושך עין ואני קודם שואלת את עצמי אם יש לי צורך אמיתי בזה ולא סתם גחמה. אז ראשית מה אגיד לכם, הפסקתי לקנות שטויות של מוצרים שאפשר להכניס לפה וירדתי במשקל - פחות מוצרים משמינים, עמילנים, שמנים, סוכרים, צבעי מאכל וכו'. כשמתחשק לי פינוק אני מכינה בבית יוגורט פשוט או לבן עם חתיכות פרי, גבינה לבנה בתוספת ירקות קצוצים, פחות בשר שמחירו זינק לשמים משום מה - כנראה הפרות בישראל אוכלות זהב, או שזאת הנורמה של תנובה שנכנסה לשוק הבשר במחיר שפוי והעלתה אותו והאחרים בשוק הבשר הולכים באותה דרך - אם הקונים משלמים אז למה לא? אני גם לא קונה מוצרים "יבשים" בסופרמרקט אלא בשווקים - אחרי הכל פסטה עשויה מקמח ומים אז אין סיבה שאשלם פי כמה בגלל שעל האריזה בסופר כתוב "אסם". שאסם יאכלו את המוצרים שלהם בעצמם. פירות וירקות אני קונה בשוק שגם שם למדו להעלות מחירים אבל עדיין הם זולים יותר וגם טריים יותר כי שופרסל למשל מאחסנת במחסנים שלה ומשם מפיצה כשהמוצרים כבר לא כל כך טריים, ואל תתייחסו לתאריכים על האריזות שמדפיסים לכם שתאכלו את זה שנה ויותר מיום הייצור.... מישהו צריך להתחיל לעשות סדר במדינה שלנו על מחירי המזון ולא להגיד לנו שפה "שוק חופשי" .....
קארינה | 16.12.12
20.
חלק ניכר מהאזרחים קונים הרבה פחות. אנו עדים ליותר ויותר מבצעי מכירות אגרסיביים, כדי לעודד מכירות.
מוצרים שנמכרים במבצעי הוזלה, נחטפים. השאר, נשארים על המדפים. לא מדובר על עובדים שמקושרים להון-שלטון, שליטרת השמנת ממשיכה לזרום עליהם בכל מקרה, אלא על שכבת האזרחים שאינם מקושרים. שכבה זו, של אזרחים בישראל, הולכת וגדלה מיום ליום. אזרחים אלה לומדים לשמור על כספם כי, עם מיתון בפתח, גם מקום העבודה שלהם כבר לא מובטח יותר.
האזרחים מצביעים ברגליים | 06.11.12
17.
תאגידי המים העלו את המחיר בגדול
ושכחתם את תאגידי המים שהעלו את המחיר בגדול, ומדובר במוצר בסיסי חשוב יותר מלחם. פעם שילמנו בעבור המים, מאה, מאה ועשרים ש"ח, שנגבו עם הארנונה. היום משלמים פי חמישה, ואף יותר, ואתם מדברים על חמישה אחוזים של התייקרות במחיר הקוטג'? הלוא לכל תאגיד מים יש מנכ"ל, וסגן מנכ"ל, וסגן סגן מנכ"ל, שמרוויחים עשרות אלפי שקלים, ונוסעים לחו"ל, שלא לדבר על פנסיות, פיטורים, ופיצויי פיטורין, הכול על חשבון האזרחים הדפוקים.
אראלה | 05.11.12
13.
מגיע לנו!!!
מה קורה לנו שאנו סופגים את כל העליות במחירים הללו,ואין פוצה פה ומצפצף? מחאת הקוטג' יכלה ללמד אותנו מה גדול כוחו של הצרכן. אך נראה כי התיאשנו או עייפנו. אנחנו בתקופת בחירות. למחאה שלנו יש כעת כוח גדול מתמיד. אם סופר סל העלתה היום שוב את מחיר הקוטג' יש להחליט שלא נכנסים יותר לרשת הזו לקניות!!! והרי שאר הרשתות תבנה כבר לבד את המסר. אני קוראת לכולם להתעורר. לא לשקוע באדישות. "זה זמן הבוחר" כמאמר השיר. זה הזמן של כולנו להשפיע על תחום כל כך משמעותי בחיינו.!!! חנה
חנה | 05.11.12
2.
החברות צודקות נוכח רפיסות הצרכן הישראלי שנשאר לקוח של חברות ההסלולאר ששדדו אותו שנים
העובדה שצרכנים נשארים לקוחות של חברות הסלולאר הותיקות , מוכיחה עד כמה הצרכן הישראלי אינו גומל רעה תחת רעה וגם שאינו מתוחכם ואינטיליגנטי דיו. הרי אם לא יעבור לחברות החדשות , בסופו של דבר אלו יעלמו והחברות הותיקות יחזירו את כל שיטותיהן הישנות ויעלו את המחירים דרסטית. שלא יתלונן הצרכן ושלא יבוא בטנות לממשלה. אין לו להלין אלא על עצמו.
ליטל | 05.11.12
1.
אני מאשים את המחאה החברתית. במקום להמשיך במחאת הקוטג המוצלחת,
לקחו את הציבור לכיוון של שב-ואל-תעשה, רק תצא עם שלט לכיכר ותפיל את המלאכה על פוליטיקאים, שהם יעבדו בשבילך. כמובן שהם יודעים שפוליטיקאים עובדים בשביל לוביסטים ושאר קבוצות לחץ. למה למישהו להסתבך עם טייקוני המשק? וככה הורדם הישראלי. כן, אני מעלה את התיאוריה שהמחאה החברתית אורגנה ע"י הטיקונים . זה ההסבר הכי הגיוני להתנהלות שאני מתאר. יש למישהו הסבר אחר?
עמית | 05.11.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת