אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חצי שנה של תחרות הספיקה לחברות הסלולר הוותיקות

139 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

138.
לא נשקוט עד קריסתם הסופית...
לכל מי שלא עבר עדיין לחברות החדשות - אני לא רואה שום סיבה שבעולם שלא תעשו זאת אלא אם אתם תחת מנויים(צה"ל, משטרה וכדו')... הגיע הזמן להחזיר להם על התקופות ששחטו אותנו במחירים ואכלו לנו את הכיס ולכן - - - - - - - - - גם אם הם יורידו לכם את החבילות - לא להתעצל - לעבור חברה ולחזק את הקטנות שבזכותם אנו יכולים להרשות לעצמנו לנפח את החזה מול החברות שבעבר פינצ'רו לנו אותו... אל תשכחו - אם הם יקרסו - - - החזירים יחזרו לאכול אותנו והפעם עם שיניים מחודדות מתמיד!!!!!!!!!
אחיעד | 26.11.12
130.
בהמשך לתגובה מס' 11
אפילו אם פלאפון ישלמו לי כדי לעבור להם אני לא אחזור. למה? כי איפשהו שם יש אותיות קטנות. מה הן אומרות? כנראה שעוד שנה זה יפסיק. ואז מה? בום. מחירים גבוהים עוד פעם. אז כולם - שירו איתי ביחד. פלאפון נופלים, אורנג' גוססים, סלקום מתרסקים, היי הופ! פלאפון נופלים, אורנג' גוססים, סלקום מתרסקים, היי הופ! פלאפון נופלים, אורנג' גוססים, סלקום מתרסקים, היי הופ! פלאפון נופלים, אורנג' גוססים, סלקום מתרסקים, היי הופ! פלאפון נופלים, אורנג' גוססים, סלקום מתרסקים, היי הופ! פלאפון נופלים, אורנג' גוססים, סלקום מתרסקים, היי הופ! פלאפון נופלים, אורנג' גוססים, סלקום מתרסקים, היי הופ!
ירון | 08.11.12
126.
ל120 לא יקרה כלום
הזכרון של הישראלים מצחיק, את התהליך של שינוי שוק התקשורת התחיל בכלל אטיאס בקדנציה הקודמת. ניתוק זיכה הורדת מחירי הקישוריות זה מהלכים שלו, גם הוספת המפעילים הוירטואלים זה מהלך שהיה לפני כחלון אבל כמובן שאף אחד לא זוכר את זה. כל המהלכים שמבוצעים במשרד התקשורת הם של הפקידות שם, כל מה שצריך זה שר שלא מתערב בפעילות של הפקידים והוא יקבל את כל הקרדיט.
Ggg | 08.11.12
125.
כל ההתעסקות הזו עם חבילות שונות
כל ההתעסקות הזו עם התאמת חבילות שונות לכל לקוח היא כל כך לא נכונה מבחינה מערכתית. רק לחשוב כמה ניהול של מליוני לקוחות שלכל אחד תפורה חבילה משלו הוא כאב ראש. השיטה של שתיים-שלוש חבילות קבועות וברורות, בלי כוכביות\הטבות\זיכויים בגין וכו' עדיפה בהרבה. גם למכור מכשירים דרך החבילות זה רעיון שצריך לעוף מהחלון. כמה נציגי שירות צריך כדי לתקן טעויות חיוב? כמה אנשי הנהלת חשבונות צריך כדי לזכות \ לחייב? כמה פעולות מחשב ושורות לביקורת צריך על זה? כמה נציגים צריכים במרכז שירות כדי להסביר איך עובד מכשיר? בשביל מה החברות הותיקות צריכות את זה? בעבר היה נהוג שחברות מנסות ב"שיטת מצליח" להערים על הצרכן כדי להוציא ממנו עוד קצת. יש מגמה בציבור שהולכת וגוברת להתחיל להבין טוב יותר על מה משלמים ואיפה האותיות הקטנות מתחבאות. חברות שיודעות ללכת בגישה שקופה וישירה עם הצרכן מראות התעוררות רבה יותר. מצער לחשוב שבשלוש חברות שונות באותו התחום, בהן יושבים בוודאי חכמים רבים, עושים צעד חסר מחשבה עתידית כמו זה.
יגאל | 06.11.12
124.
שירות גולן
עלי לשבח את השירות של גולן על כך שלא הצלחתי להתחבר לאינטרנט למרות שבתמיכה הטכנית ניסו מאד לעזור לי טלפונית אבל ללא הצלחה . לבסוף הם הזמינו אותי לבוא למרכז שלהם עם המכשיר ושם הם הכניסו את ההגדרות הנכונות ובא לציון גואל. כל מי שיש לו בעיה להתחבר יכל לגשת אליהם במגדל אלקטרה קומה 11 תל אביב.
ספרן | 06.11.12
122.
לעבור מהר ויפה שעה אחת קודם
העברתי 4 מכשירים להוט ואני מרוצה מאוד. מה שמצחיק בכל העניין שבפלאפון לא הייתה לי קליטה בבית בכלל, כלום!! עברתי להוט הקליטה מעולה! כפי שידוע לי הוט משתמשת ברשת של פלאפון :) נראה שהחברות הללו לא למדו את הלקח וההתרסקות שלהם עומדת בפתח. רק חבל שמי שישלם את המחיר אלו העובדים המסכנים ולא המנהלים שמובילים את החברות שלהם לעתיד לא ורד במיוחד.
איציק | 06.11.12
117.
הכוח האמיתי נמצא ביידים שלנו!
רק אם אנחנו נתאחד ונעשה שביתת שיחות או שביתת אסמס רק יום אחד, החברות יקבלו מכה כואבת מאוד... רק אם אנחנו נראה להן שיש לנו כח ושמי שבאמת חשוב זה אנחנו - הלקוחות ולא הם הם יכנעו ללחץ כי כסף לא מדבר, כסף צועק! אז קדימה חברים, תעבירו את הבשורה ה-1/12/2012 לא מדברים בסלולרי ולא שולחים אסמס! בואו נראה לחברות האלו אצל מי נמצא הכוח!
אלי | 06.11.12
115.
לעבור לעבור לעבור
לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור
לעבור | 06.11.12
112.
קונים מכשיר בחנות פרטית בלבד - מסלול עושים בחברות הזולות
ואז יוצאים מרוצים מכל הצדדים, באורנג' שילמתי 125 ש"ח על מסלול "ללא הגבלה" הכולל חצי גיגה גלישה בלבד, ואם רציתי להשתמש במכשיר שלי כ HOT SPOT ולגלוש דרך האינטרנט במכשיר במחשב הנייד ביקשו תוספת של 20 שקלים ברוב החוצפה, אז בהוט מובייל הציעו לי הכל בדיוק אותו הדבר, רק שחבילת גלישה היא 3 גיגה - HOT SPOT ללא עלות או תוספת כלשהי וכל זה תמורת 89 ש"ח בחודש ללא הגבלת שיחות והודעות. על מה ולמה שאני אשלם לאורנג' 50 ש"ח יותר על אותו השירות? בשביל לממן עוד קצת בשביל המנכל? לא תודה. אני נשאר עם הוט מובייל. שלא נדבר בכלל על מחירי המכשירים שאורנג' מציעה...מחירי "הזדמנות" - הזדמנות אולי לאכול עוד קצת מהכסף של הלקוח, ככה נמכר HTC ONE X שברשותי בחנויות פרטיות במחיר של 2800 ש"ח בממוצע, בעוד שבאורנג' ב"הזדמנות" ב 4700 ש"ח. - מחיר כמעט של 2 מכשירים!
ליאב | 06.11.12
111.
24.90ש"ח לדקה מחו"ל במקום 35 אגורות - סבסוד נקי לדיבידנדים
החברות מצאו מערה שהרגולטור עדיין לא הגיע אליה שם אפשר לפעול ללא הפרעה בינתיים ולחלוב את הציבור במחירים שעולים מתי שרוצים ומעל לכל דימיון. שיחה מאירופה לארץ באורנג' תשלמו 24.90ש"ח ושיחה מקומית 18.90 ש"ח בחברות הקטנות זה יעלה לכם בין 35 אגורות ל-7.5 ש"ח כי שם אין צורך לממן דיבידנד לבעל שליטה ממונף שלא מחזיר חובות.
הרגולטור לא שם לב והחגיגה נמשכת | 06.11.12
109.
מתה לעבור לחדשות,לא מקבלים אותי כי אין לי כרטיס אשראי,יש עוד מאות אלפים כמוני,חבל!
החברות החדשות מפסידות מיליוני שקלים בחודש בגלל שאינן מוכנות לקבל לקוחות המשלמים בהוראת קבע בנקאית. יש בארץ מאות אלפים שאין להם כרטיס אשראי ויכולים לשלם בהוראת קבע בנקאית. אני קורא לגולן או להוט מובייל להרים את הכפפה ולשנות את הקריטריונים. החברות החדשות הפקידו "ערובה" של מאות מיליוני שקלים,שיוחזרו להם אם הם יגיעו ל7% מהשוק כמדומני. חברה אשר תשר את כניסת הלקוחות בהוראת קבע בנקאית,תגיע לאחוזים הללו בחודשים ספורים.
שלי | 06.11.12
105.
הבעיה עם החברות החדשות היא:
שללא כ.א.אי אפשר להתנייד אליהם. ויש עוד עשרות אלפי אנשים כמוני שכבר מתים לעזוב את ה''משחטות'' האלה. אבל אנחנו שבויים. אני פונה מעל במה זאת לחברות כמו הוטמובייל/גולן וכל השאר. אנא ממכם אפשרו ללקוחות לשלם לכם דרך הוראת קבע בבנק. אתם רק תגדילו את היקף הלקוחות שלכם!!! תודה.
ofer | 06.11.12
103.
הוטמובייל מציעה מחיר נמוך ושירות גרוע!
המחיר שמציעה הוט מובייל אומנם נמוך אך היא לא מתנהלת ביושר מול לקוחותיה ולא דואגת לעדכן כאשר המכשירים אינם מתאימים לתהליך הניוד!!! עוגמת נפש שכזו לא ראיתי מיימי!!! מאז שעברתי להוטמובייל מכשיר הטלפון אינו פועל בצורה תקינה, אני מתקשה להוציא ולקבל שיחות, בפנייה לחברה הפנו אותי ליורוקום שאמרו לי שהמכשיר שיש ברשותי כלל אינו תומך בגירסה של הוט מובייל ושעליי לשאת בעלויות של צריבת גירסה על מנת שהמכשיר יחזור לעבוד. חוצפה!!!
סתיו | 06.11.12
102.
מה אתם רוצים מכחלון?
שישתיל לאנשים שכל? הוא לא יכול לגרום לאנשים מזוכיסטים ופראיירים מטיבם לפעול בהיגיון. מי שנשאר בחברות האלו זו רק הבעיה שלו יש אופציות אחרות וטובות אז הוא יכול לבוא רק לעצמו בטענות ולא לכחלון. הוא יכול לעבור לגולן ולשכח מהכל לקבל אחלה שירות ואחלה מחיר בלי אותיות קטנות ובלי שום חוקים והגבלים. מי שחושב שגולן אין לו שירות אז לא מבין על מה הוא מדבר . באתר האינטרנט שלהם ניתן לבצע את כל הפעולות בשניות מבלי הצורך לחכות שעות לנציג שירות בשביל פעולות בסיסיות יש לך שליטה מלאה על החשבון שלך. ומי שרוצה עדיין מענה אנושי המוקד הטלפוני שלהם עונה תוך 2-3 דקות במקסימום לעומת חצי שעה אצל הוותיקות . אז מי שאומר שכחלון עזב הכל שטויות. כחלון נתן לכם שיניים אבל הוא לא יכול גם להאכיל אתכם.
גיל | 06.11.12
92.
לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור
לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור לעבור
לעבור  | 06.11.12
77.
בדיוק מה שסלקום עשו לי
שמתי סים שלי נטול חבילות גלישה במכשיר סמארטפון, רק כי המכשיר הקבוע שלי התקלקל. אחרי 4 ימים שבהם המכשיר גלש באינטרנט , אפילו מבלי שרציתי בזה, ואחרי שגם ניסיתי להשיג את סלקום פעמיים בזמן הזה בלי הצלחה כדי להבין איך זה קורה, סוף סוף תפסתי אותם, ואז גם גיליתי ש"חרגתי" מהחבילה ולכן חוייבתי ב- 500 שקלים. יומיים אחרי זה כבר קניתי לי סים של הוט מובייל.
רותם | 06.11.12
76.
כל מי שנשאר בחברות האלו
צריך לעבור אבחון כי משהו כנראה לא בסדר בראש. פשוט לא מובן איך אנשים אוהבים שיידפקו אותם. אין שום סיבה הגיונית ורציונלית לשלם יותר ולקבל פחות ועוד לפחד כל הזמן שמגיע חשבונית בגלל כל התנאים וההגבלים והחוזה המסובך שלהם. אנשים שעוד לא עברו אתם חייבים להתעורר חברה סלולרית זה כולה אנטנה באוויר ואין שום משמעות לגודל או לניסיון אתם לא תרגישו בהבדל חוץ מהחיסכון בכיס והשקט הנפשי. היום כבר לא קונים מכשירים דרך החברות ולכן לשירות ותמיכה אין צורך . במיוחד שהחשבונית היא ברורה ופשוטה ואתה יודע בדיוק כמה אתה משלם כל חודש ולא יכולות להיות שום הפתעות בדרך.
גיל | 06.11.12
75.
אנחנו אשמים אנחנו פרייארים
כל מי שנשאר בחברות הגדולות והויתיקות שלא יתפלא שעוד חצי שנה מקסימום שנה המחירים יעלו בכמה עשרות שקלים, וזאת בגלל שהחברות החדשות יחלשו ואז לא יהיה אפשר כבר לעבור אליהן. תתעוררו ותעברו עוד היום לברות החדשות חתיכת פרייאריםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תומר | 06.11.12
73.
העברנו 8 מכשירים לhotmobil
נכון להיום, אין טענות. החשבון קבוע על סך של 89 שקלים. נכון, ההמתנה ארוכה במקצת, אך בהתחשב בעובדה שחסכנו בין 150-200 שקלים בחודש לכל מכשיר, שווה את זמן ההמתנה. עברו להוט, לגולן טלקום, רמי לוי, החברות הוותיקות צריכות להפנים כי הצרכנים אינם כלי משחק בידיהם
אבי | 06.11.12
69.
טמטום השיחות לחו"ל - טכנולוגיה ישנה יקרה שעברה מן העולם .
הגיע הזמן שכולנו נתקדם לשיחות אינטרנט באמצעות תוכנת SKYPE או תוכנות אחרות. תכניסו טוב לראש - להתקשר לחו"ל היום זה פשוט טמטום ממש כמו לדבר דרך שני גביעי יוגורט. הייתי 4 חודשים בטיול במזרח ולא הוצאתי שקל על שיחות מלבד מספר שקלים בודדים בשיחות לנייד. הכל במחשב מול המשפחה והחברים. בכל מקום מיושב בעולם יש אינטרנט וניתן להתחבר לסקייפ ולבצע שיחה. בנוסף סקייפ מציעים שיחות לטלפונים ניידים ונייחים בעלות של בערך 5% ממה שמציעות חברות הסלולר. אל תיתנו להם את מקור ההכנסה הפיראטי החזירי ולא הוגן הזה. מספיק להיות עצלנים. פתחו חשבון בסקייפ כבר.
אלעד | 06.11.12
65.
מה לא ברור הצרכן הישראלי דפוק ואוהב שידפקו אותו
כל הזמן אני אומר לחברים ומכרים למה לעזאזל הם לא עוברים לגולן או הוט או רמי לוי , ואפילו רק כדיי להוכיח לחברות הנצלניות הנה הראיתי לכם . הצרכן הישראלי לא יודע את כוחו והחברות סלקום אורנג והגרועה מכל פלאפון יודעים זאת טוב מאוד הנה התשובה לכל הטיפשים הם חזרו לסורם והתחילו שוב את הקומבינות שלהם . מכשירים כבר שנים אני לא קונה אצלם , וברגע הראשון שנכנסו המתחרים עברתי , למה לכל הרוחות להשאר אצלם , יש לי חברים שנשארו שם שרצו לעבור סלקום השאירה אותה "נתנה " להם חינם !!! אייפון 4 , חחחח בחיוב זיכוי ! כמה שהם הולכים לשלם על זה אבל מבסוטים עד הגג דפקנו את סלקום הם אומרים לי הלקוח פשוט מטומטם . לעבור עכשיו והם ילמדו כי אותנו לא ניתן לדפוק להפסיק לקנות מוצרי אוכל יקרים ואפילו שהם חיונים , הם יוזילו את המחיר מעדן שוקולד לא עולה באירופה 5.40 שקל !!! ואנחנו קונים מילקי ודומיו כאילו אין מחר אגב קוטג עולה עכשיו כמעט 7 שקל מישהו שם לב ? !
עודד  | 06.11.12
61.
המצאת עולם מושגים שהלקוח מתקשה בהם - זו בדיוק שיטת הרמאות גם של הבנ'קים
כל גאוני השיווק הללו שיושבים במשרד וחושבים כל היום איך לטמטם את הלקוח ולהכניס אותו לעולם שהוא לא מבין - ולכן בנחיתות (שהם יצרו) יצטרכו לחפש עבודה חדשה כי פשוט הם עסוקים ב-לסבן . לא גאונות - זו סתם נצלנות על גבול הנבזות .
צחי | 06.11.12
60.
אני והמשפחה עברנו לגולן, גם חבר שלי קנה שני קווים בגולן, אישתי נמצאת בהוט מובייל-כולם מרוצים
כל מי שיכול שיעבור. חבל לשלם יותר על שירות זהה. חיובים ברורים! שירות מהיר (לא בהוט מובייל) אבל צריך לעבור. כדי לשמור על רמת המחירים. אם לא נעבור אז עוד שנה נרגיש שוב את עליית המחירים. קדימה כולם לעבור. לעשות מאמץ ולא להתעצל. זה שווה את החסכון
מירה צח | 06.11.12
51.
אל תהיו פראיירים !!!!עכשיו לגולן או להוט.אני בגולן ומרוצה עד השמיים
סלקום החזירים עשקו אותי בלי סוף ב10-שנים האחרונות,הם עשו תרגיל לאמא שלי,אשה מבוגרת ודחפו לה מכשיר +תשלום אסטרונומי במידה והיא חורגת מהדקות שקיבלה. אני לא בא מטעם פרסומי אלא אך ורק מנסיוני.נמצא כבר חודש בגולן ומרוצה עד השמיים. הניוד הוא פשוט בצורה שלא תיאמן.אל תחששו עברו עכשיו מהגזלנים!!!
אמיר גולד | 06.11.12
50.
אין על גולן טלקום
הייתי לקוח של סלקום ואורנג' ועכשיו אני לקוח של גולן טלקום עם 6 מכשירים... בסלקום ובאורנג' ההרגשה היא שהם מחכים לך בפינה ואיפה שיש הזדמנות מכניסים לך חיוב נוסף... עם ההרגשה הזו שלי אף אחד לא יכול להתווכח...לעומת זאת בגולן טלקום ההרגשה היא של הגינות בשירות...וה-כ-ל...כולל הכל... ב-99 ש"ח בלבד...
אילן | 06.11.12
44.
אתמול עברתי לגולן מאורנג' בדיוק מהסיבות האלו.
בחודשים האחרונים כל חודש הביא עימו "הפתעה" חדשה בחשבון. פעם חיוב יתר מסיבה לא ברורה - הוחזר הכסף אומנם - אבל יש חשד לשיטת מצליח חודש קודם הסבירו לי שמדובר בהפרשים בין החבילות עברתי (בהמלצתם כמובן) החודש פשוט טענו שחרגתי בכמות הsms וכו' (שוב חבילה מוזלת בהמלצתם) בקיצור מעולם לא קיבלתי את מחיר היעד שהובטח לי..כל פעם סיפור אחר.. חבל שלא עשיתי את זה כבר לפני חודשים....יאללה ביי אורנג' שלום ולא להתראות..
יוסי | 06.11.12
36.
נותנים לנו הציבור אפשרות לתקן עוולות ואנחנו ממשיכים להתפתות לאלו שרוקנו אותנו מכספנו
אם חב' גולן יכולה לתת מחיר כזה נמוך למה לנסות ולבקש מהחברות הקודמות ולהתפתות לטריקים שלהם עוד פעם. ללכת ישר למקור ואם נחזק את גולן אני מניח שהוא לא ישכח מי מפרנס אותו. אל תשכחו שהוא גם לא צריך להאכיל מועצות מנהלים ודירקטורים במיליוני שקלים
אלדד | 06.11.12
28.
אל תהיו פריירים פסיביים.....
איזה מזל שהעברתי 9 קווים (4-גולן , 5 הוט מובייל) כל הקווים יעלו לי כמו קו אחד קודם. נ.ב - ההעברת הקווים ל2 החברות עברה בקלות לא בעיות. ולכולם במקום לשבת כורסא ולקטר על המחירים - קומו ובצעו העברה אפשר דרך המחשב ואפשר בעמדות שירות העיקר שתעשו משהוא.
לא פרייר | 06.11.12
27.
ומה חשבתם? החזירו לחתול את השמנת וכך זה נראה!! הגיע הזמן לפיקוח ממשלתי רציני, אבל בעצם
אין לנו מישהו רציני בממשלה שיהיה לו אכפת מהציבור. ראו כמה כסף הם מבזבזים בבחירות לשכנע אותנו למי להצביע, כאילו איננו יודעים - ומאין הכסף? מהכיס שלנו ולא חס וחלילה מעליית המשכורות המטורפות שהם מעניקים לעצמם.
מנויה | 06.11.12
23.
רכשתי מאורנאג' חבילת חו"ל שאמורה הייתה לעלות 200 ש"ח לחודש
רכשתי מאורנאג' חבילת חו"ל שאמורה הייתה לעלות 200 ש"ח לחודש. הייתי בארה"ב חודשיים. ההגבלה הייתה על 150 דקות לחודש. בקושי ניצלתי חצי מזה כי את רוב השיחות עם הארץ עשיתי בסקייפ. חזרתי לארץ ומצאתי חשבון של 4400 ש"ח. הם מתכחשים לעיסקה שמכרו לי והמנהלים מסרבים לדבר איתי.
אורי | 06.11.12
22.
לא מבין אנשים
אני לא מבין אנשים ... למה להישאר בחברה שאתם יודעים שבסופו של דבר אתם משלמים הרבה יותר ומקבלים הרבה פחות + כאבי ראש + זמן מבוזבז , הזמן שלכם (לחכות בהמתנה עד שנציג שירות עונה) לא שווה כסף ? לשבור את המונופול ! לא חשוב מה ההתחייבות עדיף לצאת ולשלם אותה .. לעבור לגולן טלקום !!! סוף סוף חברה הוגנת ואמינה , אני משלם 10 ש"ח בכמה כבר הם "ידפקו" אותי ?! צריך לפרגן לחברה אמיצה ששוברת שוק ! כל הכבוד להם
לא מבין | 06.11.12
6.
אף אחד לא מדבר על שימוש בחו''ל… כנסו…
בשימוש בחו''ל לא צריך להיות נוסע מתמיד כדי לאכול אותה עם חשבון מנופח. חשבון חו''ל קטן של 200-300 ש''ח הופך את כל מחירי החבילה לאחרים. מכל החברות, רק גולן טלקום מציעים מחירי נדידה שפויים. מציע לקחת את בחשבון כשאתם מתחשבנים על כל 10 ש''ח לכאן או לכאן ומי יותר זול. אם תהיו בחו''ל רק פעם אחת בשנתיים אפילו, כבר תרגישו את ההבדל בכיס. אלא אם תסגרו את הפלאפון כשאתם בחו''ל...
יודע לא יודע | 06.11.12
1.
בגולן טלקום יש חשבונית פשוטה, הכל פתוח 99 שח
לא מאמין שמישהו עוד נשאר עם החברות הישנות. בגולן החבילה כוללת שיחות לחול ובשבועות האחרונות נוספו עוד ארצות שמתקשרים אליהן חינם. אה ועוד משהו לקנדה וארהב אפשר גם לניידים... הכל ב 99 שח. אל תהיו פראיירים, תעברו לחברות הקטנות זה הכרחי לתחרות
שי | 06.11.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת