5. האם כל העובדים שותפים למאבק הזה או שיש כאן שתי קבוצות: עובדי ההסכם הקיבוצי ועובדי החוזים האישיים ולכל אחת אינטרסים ומטרות שונות. כנראה שענף התעופה נמצא בצומת שבה כל עובד (בטח אם הוא גם שותף בחברה...?) חייב להתמודד עם החלטות קשות, כמו להסכים לפיטורי חלק קטן מהעובדים כדי שישאר מקום עבודה בריא לרוב העובדים שנשארים. ככה זה היה בהרבה חברות: בנה"פ, אל על, תע"א, תע"ש ועוד רבות. אפריימי | 11.11.12 (ל"ת)
עובדי ארקיע דורשים שהמנכ"ל יחזיר בונוס של 6 מיליון שקל
7 תגובות לכתיבת תגובה