אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דיפלומטיה מחשמלת: שגרירות צרפת במו"מ למען יבואנית רנו

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
אני גם חושב שזה דומה לקלנועית..
רק שקלנועית נוסעת לאט ומיועדת לפלח שוק שונה מה שמעורר שאלות כמו אם מי שפוסל ייבוא חושב על זה כעל קלנועית והאם ניתן לייעל את הקלנועיות המשווקות בארץ כדי שיהפכו מרכב לזקנים דו מושבי בהשראת עגלות גולף או חד מושבי עם שלוש גלגלים בהשראת תלת אופן לכלי רכב עירוני ואופנתי כמו מכוניות המיני. בסופו של דבר גם הרכב החשמלי גם עגלות גולף גם קלנועיות וגם המכונית המוזלת שייצרה טאטא ההודית יכולים להתאים לנישת מכוניות עירוניות זולות תלוי במהירות בבטיחות ובטווח.
שי ירושלמי | 14.11.12
5.
ל-1 עמדת טעינה מנוהלת עולה אלפי שקלים בודדים, והרכבים האלה לא יכולים להתחבר לבטר פלייס!
מרוב תעמולת שטנה נגד בטר פלייס אתה כבר מבולבל לגמרי. 1. עמדת טעינה מנוהלת ניתן לקנות ממספר רב של מפיצים שלא קשורים כלל לבטר פלייס 2. המכונית היחידה שרנו עושים עבור בטר פלייס היא הפלואנס ZE, כל שאר המכוניות החשמליות שלהם לא מגיעות עם סוללות מתחלפות ולכן לא יכולות לעבוד עם בטר פלייס. 3. בחו"ל רנו משווקת את המכוניות האלה בהפרדה בין המכונית שאותה אתה קונה (המס בארץ על רכב חשמלי הוא 10%) לסוללה שאתה משכיר במחיר של עשרות יורו עד 100 יורו לחודש (תלוי במרחק שאתה נוסע בשנה ובאורך החוזה) כך שאתה לא צריך לחשוש מאמינות הסוללות ומחוסר יכולת למכור את הרכב. 4. מחיר החשמל לרכב כזה יהיה מחיר תעו"ז או פחות כלומר הטענה בלילה תעלה כ20 אג' לקוט"ש או כ3 אג' לק"מ. 5. הקונה צריך לקחת בחשבון שבעתיד אם רכבים כאלה יהיו פופולאריים האוצר יטיל על החשמל לרכב בלו כמו על הדלק לרכב.
ציניקן | 12.11.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת