3. אני מסכים עם הכותרץ אבל לא בהכרח עם המסקנות כשל בתחום הלוגיסטי מייקר את המוצר אני מסכים עם הכותרת אבל לא בהכרח עם המסקנות האופרטיביות בארגונים קמעונאיים גם הגדולים שבהם יש מקום לשיפור משמעותי בשרשרת האספקה . כל שקל הנחסך בשרשרת האספקה הולך ישירות לשורת הרווח. החברות הגדלות לא צריכות לאחד את המערכים הלוגיסטיים על מנת לשפר באופן משמעותי את היעילות התפעולית שלהן. גם יש חוסר יתרון לגודל. לעומת זאת אין סיבה שדווקא החברות הקטנות לא יקימו שרשרת אספקה לוגיסטית משותפת, או ישתמשו בספק חיצוני שכל יעודו שרשרת אספקה. ובכך יצמצמו את פער העלויות של שרשרת האספקה מול החברות הגדולות. ישראל פטשניק | 03.11.13 (ל"ת)
2. צודק , צודק , צודק ושוב פעם צודק אנחנו עם של פראיירים ומפגרים שנות דור אחרי העולם המערבי בכל מה שקשור לצרכנות ורשתות השווק הקמעונאיות. אין מדינה מערבית מתוקנת שליצרן יש כל כך הרבה כח ושליטה על מוצריו הקרטלים הגדולים שטראוס ,יוניליוור ,דיפלומט, סנו ,חוגלה , תנובה ועוד מצליחות לחנוק את היצרנים ולא נותנות להם לצמוח בזכות ההון שיש להם שבא מכיסנו החברות הגדולות ג ז ל נ י ו ת מהתחום | 13.11.12 (ל"ת)
1. איפה יש כאן כשל שוק ומה ההצעה ההזויה הזאת ? נראה למר פרבר היקר שנביעות, מי עדן ועין גדי יפיצו ביחד את המים ?! וגם אם יקרה הדבר הלא הגיוני הזה הרי שיווצר כאן מונופול הפצה חדש שגם הוא מהר מאוד יעלה מחירים... אבי | 13.11.12 (ל"ת)
"כשל שוק בתחום הלוגיסטי מייקר את המוצר הסופי לצרכן"
3 תגובות לכתיבת תגובה