אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נסטי תופס כבר כרבע משוק התה הקר

36 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
תכינו תה קר בעצמכם!!! למה?
1) כמעט ואין אף רכיב טבעי במשקאות התה הקר. 2) משקאות התה הקר מפוצצים בכמויות סוכר בלתי-נתפסות. 2) משקאות התה הקר יקרים במאות אחוזים מתיון. 3) בתה רגיל שמקררים היצע הטעמים גדול הרבה יותר. 4) פחות זיהום של הסביבה (פלסטיק, פס הייצור ועוד). 5) זה לוקח בדיוק 30 שניות... זה שווה את זה, תאמינו לי.
ארד | 16.11.12
29.
רק עוד חודשיים/ שלושה יהיו נתונים ריאליים יותר
לאחר מחירי החדרה וסיום ההפצה של אסם בשאר נקודות המכירה נוכל לקבל נתונים יותר ריאליים לגבי נתחי השוק . בכל אופן ממליץ בחום למתחרות היקרות להשאר במחירים טובים . בסופו של דבר הטעם די דומה והערך המוסף פה ללקוח יחסית קטן. מי שינצח בגזרת המחיר ינגוס עוד נתח שוק לעצמו . לטווח הארוך זה ישתלם.
אסף | 14.11.12
22.
ל 8, ולשאר המבולבלים
נסטי שווק בעולם ע"י חברת נסטלה, בעלת הזכויות על השם, וחברת קוקה קולה, בעלת הזכויות על הנוסחה ועיצוב הבקבוק. לאחרונה החליטו שתי החברות לסיים את ההתקרות בינהן ומלחמת התה זו התוצאה של הפרדה. כמו בכל גירושין צד אחד (קוקה קולה) קיבל את הנוסחה והבקבוק והצד השני (נסטלה) שמר את השם. פיוז זה המוצר של חברת קוקה קולה שכולל את הטעם והבקבוק המקורי בשם חדש נסטי הוא מוצר חדש של נסטלה המשתמש בשם של המוצר הקודם.
אמיר | 14.11.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת