אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"התפכחות מאשליה": כך נפלה בטר פלייס

32 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

29.
ל-4 אזרח- 1 חוכמולוג אה רק אתה חשבת על זה גאון אולי המצאת את הגלגל פעם
כיום זה מאוחר מידיי וגם בזמנים אחרים אין סיכוי אם היית קורא כתבות אחרות בנושא היית אולי מבין שעלות הקמת חב' השכרה או ליסינג עולה מיליונים שאין להם וגם לא היה משנה הרבה כי התחשיבים הם חזיריים במקום למלא דלק היית צריך להטעין ביוקר מאוד משקע ייעודי מרחק נסיעה מוגבל מאוד כל הזמן לדאוג ולחשב איך ומהיכן לנסוע יש תחנת טעינה או שלא יש תחנת החל' מצברים או לא במסלול הנסיעה שלי כמה זמן לבזבז על המתנה לטעינה או להחלפת מצברים בקיצור כאב ראש לא קטן בקיצור חוכמולוג עם תמחור חזירי בכל מקרה זה לא היה עובד איש חכם אמר פעם - אתה יכול לעבוד על חלק אנשים חלק מהזמן אבל לא על כל האנשים כל הזמן ואצלינו אומרים - הפריירים לא מתים רק מתחלפים
hawk | 18.11.12
28.
עשרים אלף קילומטרים
כלקוח פרטי שקנה במחיר מלא, קנה חבילת קילומטרים לשלוש שנים ונוסע על הרכב 20 אלף קמ בחצי שנה אני אומר שטיפש מי שלא קנה את הרכב. הבעייה היא שהוא הופך א כל ענף תיקוני הקכב למיותר והלא חברות הרכב נהנות בעיקר מן התיקונים שכן על הרכב הן רק מפסידות. לכן הן מוכרות בזול לחברות הליסינג ומרוויחות בעיקר מן התיקונים של המכוניות שהליסינג מכר. זה רכב בלי מנוע בלי גיר בלי משאבת דלק משאבת שמן משאבת מים מצתים קרבורטור ומתנע. הוא מנוע חשמלי שמגיב נהדר ברמזור ובעקיפות ונוסע בחצי מחיר מכונית בנזין מקבילה. מאה אלף קילומטר של פלואנס הן כמו ארבעים אלף של מכונית בנזין. ובאשר לדיזל, איזה טינופת, איזה מחירי תחזוקה ותיקון. אבל נמתין למשבר הנפט וכולם ירוצו לחפש חשמלית
דר יובל | 18.11.12
23.
כיום מפתחים טווח נסיעה של 1500 ק"מ ויותר והטעינה הנדרשת תתבצע תוך כדי נסיעה בכביש
רכישת המכונית תשתלם מאחר ולא יהיו הוצאות על נסיעה... המכונית תוכל להטען בתוך כ 7 דקות בטכנולוגיה אלחוטית תוך כדי נסיעה הטכנולוגיה כבר קיימת נתוני המכונית ישימו בצד את כל מכוניות הבנזין.
מהנדס פיתוח | 18.11.12
14.
ההתפכחות היא של המשקיעים
אחרי שאגסי הציג תוכנית מפוארת איך הם ישיגו רווח EBITDA שלא נראה כמוהו בעולם העסקים, מתחילים להבין שלא יהיה רווח בכלל. הסיבה היא הפער בין הנאום של אגסי לבין המציאות. בנאומים, אגסי אומר שמחיר הסוללות ירד משמעותית וגם הטווח יעלה. כמו כן הם אמורות להחזיק את כל חיי הרכ ואחר כך להמשיך לשמש כסוללות את תושבי הוואי (אי קטן, לא נוסעים הרבה). בפועל מחיר הסוללה עדיין גבוה מאוד ואורך החיים שנים בודדות בלבד. כדי לממן את המצברים והחלפתם, דמי המנוי חייבים להיות גבוהים מאוד. זה לא מאפשר תחרות ברכבי בנזין, למרות נטל המס שיש על דלק. מחיר הרכב לא נמוך כי סדרת הייצור לא עומדת על 100,000 רכבים. הוצאות הפיתוח מתחלקות על אלפי רכבים בודדים בלבד, ומייקרות אותן. גם תהליכי הייצור אינם אופטימליים. התוצאה מכונית יקרה שלמרות הטבות המס הענקיות, בטר פלייס לא מרוויחה עליה הרבה ולא יכולה להוזיל אותה בהרבה ולכן לא מוכרת. לסיום, עלות התשתית התנפחה מעבר לכל פרופורציה, ולוח הזמנים להשלמתה נמתח כמו מסטיק בלתי נגמר. זה יוצר לחץ מזומנים שלא ציפו לו ומקשה על החברה להשיג מימון לקניית המכוניות כדי לתת אותם בהחכרה ללקוחות.
מרדכי | 18.11.12
12.
2 ליצנים חברו נגד האזרח במסווה של "ירוק" - וצרות של פריירים שקנו
הראשון הוא בטר פלייס - איזה בטר ואיזה נעליים השני הוא המדינה העושקת שלנו שרצו להרויח על גבינו דרל בטר פלייס וכך הפילה אותה מהר יותר כלומר מכירת חשמל משקע ייעודי יקר בטרוף ולא משקע ביתי דבר שהיה נותן איזה ערך מוסף לפריירים שכן היו מנסים לקנות את הרכב בנוסף לעגלה שהם בחרו עבורינו = רנו יש את בעיית האי ודאות על עתיד העיסקה כלומר מרחק נסיעה קצר מרחק תחנות הטעינה מרחק תחנות החל' המצברים הנהג עסוק כל הזמן בחישובים כמה חשמל נשאר לו ובדאגות אם יגיע למחוז חפצו או לתחנת הטענה/החל' מצברים ועוד צרות מכניות שיצוצו בדרך כי זאת רנו העגלה כמו שנכתב הכתבה מה יקרה "בסיום" הסכם הליסינג או אם מישהוא ירכוש את המכוניות חזרה אם בכלל תהיה חברה או איזה פרייר ירצה לקנות את הרכב פעם ומה יהיה מחירו
hawk | 18.11.12
11.
המנהלים רוקנו את הקופה במקום להביע אמון בחברה הם ברחו.
מנהלי בטר פלייס עשו את הגרוע מכול. הם לקחו לעצמם שכר גבוה וכשהחברה נקלעה לקשיים הם פשוט ברחו. אם היתה ההנהלה והיה הצוות הבכיר "פיטר" של החברה היו ממשיכים לתפעל את החברה גם ללא שכר עד שהיו מביאים לפריחתה. בכך היו מביעים אמון בחברה, בטכנולוגיה ואף בעצמם. נטישת הצוות הבכיר היא סימן ללקוחות הפוטנצייאלים שאין לתת בבטר פלייס אמון.
בעלים של מפעל ישראלי | 18.11.12
10.
בטר פלייס חייבת לשנות אסטרטגיה בדחיפות בדרך שתגרום לרבים לרצות מכונית חשמלית
ראשית, המחיר. שערו בנפשכם כמה נהגות ונהגים בארץ היו קופצים על ההזדמנות לנסוע ברכב שהוא בכמה רמות מעל למרבית כלי הרכב בקטגורית המחיר הנוכחית. לעומת זאת, במחיר אחיד של 89,999 ש״ח למכונית זו תהיה ממש מהפכה ורבים ירצו לרכוש לעצמם את המכונית הנאה, נוחה ומאד שקטה של better place, כאשר מחירי מכונית מקבילה היא לפחות 30,000 ש״ח יותר! שנית, שיטת החיוב. עליהם למכור ללקוחות חבילות שימוש בכמה רמות. מי שלוקח את החבילה המינימלית ועובר את הקילומטרים שהוא רשאי להשתמש, יחויב על פי החבילה היותר יקרה עד תום החכירה (ליסינג). המפתח להצלחה - ביכולת הטענה ושירות ללא דופי. במידה והחברה תציב לעצמה יעדים כאלה ותשמור על רמה גבוהה, לקוחות יעמדו בתור וכנהוג במקומותינו - ירוצו לספר לחברה על מנת להשוויץ במכונית היפה ובדיל הנפלא שהם קיבלו. הטענה ושירות
המומחה לשווק להמונים | 18.11.12
8.
ככה זה שלא נותנים ללקוח להרוויח
הרכב במחיר דומה לתחרות עלות ה״ דלק״ כמעט זהה עלות אחזקה לא ידועה מימוש הרכב לא ידועה הלקוח סופג סיכון של טכנולוגיה לא מוכרת תור אין סופי בהחלפת סוללות (במקרה של הצלחה) מיקום החלפת סוללות מוגבל טווח נסיעה מוגבל אז מה נשאר ללקוח? לסרב!!!
סולל | 17.11.12
5.
שינוי תפיסה
מוצר טוב, חוסר הבנה של שוק הרכב והחסמים העומדים בפני הכניסה אליו הביאו את החברה למצבה. בשינוי תפיסה ניתן להפוך את היוצרות, ישראל כמובן שונה בבסיסה מכל שוק רכב אחר בגלל שיטת הליסינג אך בסופו של דבר במציאות של היום הדרך להיכנס היא למכור את הרכב במחיר אחיד ללא חבילת שימוש ולהרוויח ממכירת הסוללות וממכירת מימון. ללקוח לא תהיה בעיה לשלם על חשמל לפי השימוש ולא בחבילה מוכתבת, את המכירה יש לבצע ללקוח ולהרוויח ממכירת הלוואות. שוק הרכב היום הוא לא מה שהיה, לא מספיק מוצר טוב, צריך גם לפתות לעסקה טובה, ובל לא נשכח אופציה לרכישה חוזרת בסוף תקופה- ליסינג מימוני זה שהמוצר חדשני זה לא אומר שהוא לא מוצר ככל המוצרים- צריך לראות את הערך ברכישה ואין סיבה לחתונה קתולית כאשר גם התשלום הוא קבוע וגם הברזל שלך בסוף החוזה. או או
 | 17.11.12
1.
בטר-פלייס == מודו
אנשי מודו (ולא רק מייסד החברה) כמו גם מאות מיליוני-הדולר שהושקעו שם, שגו בהבנת השוק ברמה הכי בסיסית שאפשר להעלות על הדעת . כך גם האנשים מאחורי בטר-פלייס (אבל לא רק, אלא גם נשיא מדינה כלשהיא), גילו טימטום יוצא מן הכלל ולאורך זמן... ולכן בטר-פלייס == מודו
משולם ר. | 17.11.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת