7. 1,2,4, רואים עפ"י התגובות שלבטח ניהלתם כרטיס נסיעה באוטובוס ומשם הבנתכם כדי לתת שרות , יש עלויות , כדי לאבחן תקלה ברכב חדש , צריך מכונאי /טכנאי /הנדסאי שיהיה מסוגל לעמוד ללמוד ולאתר את נתוני המחשב. ומה לעשות הוא לא נולד להיות עבד שלכם כי קניתם רכב חדש , אישתו וילדיו מצפים שיביא הביתה יותר מ5000 ש"ח . ואתם צריכים לשלם את זה אפשר תמיד לחזור לאוטבוס או לחמור . 1 במאי | 20.11.12 (ל"ת)
6. מילים כמו חול, ואין מה לאכול. עם כל המלל הזה על השאלה הכי חשובה הוא לא ענה - הם יחזיקו ריקאמי פר לנצ'יה? אמנון סנט-פיטר | 19.11.12 (ל"ת)
5. אין שום סיבה לשלם ליצרן/יבואן רכב על מידע איך לתקן את רכבו זה פשוט הנצחת מונופול. להטיל הגבלות וקשיים במכוון על תיקון מוצר זה אנטי-קפיטליסטי. בושה וחרפה אם משרד התחבורה יאשר מצב שבו צריך לשלם על מידע איך לתקן רכב. ....... | 19.11.12 (ל"ת)
4. שאפתני משהו...המוסכניקים לא יצטרכו להתמודד עם מערכת מחשוב באנגלית? מי נוא אינגליש | 19.11.12 (ל"ת)
3. כל רשת בין לאומית שנכנסה לישראל יקרה משמעותית מסניפים שלה בעולם כך בתחום הריהות, ההלבשה, הרכב ובעיקר בשוק המזון. מהר מאוד הצרכן הישראלי מוצא עצמו באחיזת מלחציים של המונופולים המקומיים שמאגדים כוחות נגדו יחד עם חברות בין לאומיות גדולות. להערכתי זה בדיוק מה שיקרה גם בסיפור הזה. ההנחה שהלקוח יזכה לה תהיה זניחה ובסופו של יום נשלם הרבה יותר מלקוחות של הרשת החדשה במדינות אחרות בהן היא פועלת. אבי | 19.11.12 (ל"ת)
"נכניס לישראל רשת חברתית של מוסכים"
8 תגובות לכתיבת תגובה