אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בטר פלייס תפנה חלק מהשטח שלה בפי גלילות

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
טעות שבדיעבד..
למה לא לשווק את המכונית מלכתחילה כמו שמשווקים את שאר המכוניות? למה להשקיע כל כך הרבה במרכז מבקרים? למה לא להנגיש את הרכב לכל העם דרך הסוכנויות של רנו בארץ? למה לא לממן את עשרת אלפים המכוניות הראשונות לציבור הפרטי? בקופה יש להם 400 מליון שקל ומימון של עשרת אלפים מכוניות ראשונות שווה 330 מליון . ומי יודע..אולי המימון לפי החישוב שלי שונה לטובת החברה?
משה | 19.11.12
21.
הם לא נסגרים, הם סה"כ מתאימים את גודל החברה...
את גודל החברה להיקף הפעילות הצפוי בעתיד. מיותר להחזיק חברה מנופחת ויקרה בשביל כמה מאות מכוניות שלהם שנוסעות בארץ. יש אנשים (לקוחות) שזה מתאים להם, אבל בהתחלה הם מיעוט. עם תמחור כזה, וסיכון כזה גבוה, הם מיעוט. מי לא היה רוצה לנסות אוטו כזה בליסינג. תכלס המחיר החודשי לא יקר יותר מאוטו בנזין. רק שחברת הליסינג תיקח את הסיכון על ירידת הערך של הרכב, והכבילה לבטר פלייס.
דביל | 19.11.12
18.
בלוף מהשנייה הראשונה
היהירות היא אם כל החטאים ,לחשוב שאתה יודע הכל מבלי להתייעץ עם מומחים בתחום היא מקור הבעיה . אגסי חשב שבתחום לא לו הקסמים ,הרקורד בתחום אחר ,השרמנטיות הם הפתרון ולכן המוצא היה טעות ביסודה וממנה כמו מגדל פיזה הכל נבנה עקום . הרעיון לכשעצמו הוא העתיד ,גם רחפות אישיות ואני לא רואה אף אחד רץ לממש אותם מפני שהקידמה הינה תהליך . כמו שסטיב גובס היה הוגה את האיפון לפני פריסת הרשת הסלולרית .
אהוד | 19.11.12
13.
חבל שאתם מדברים במקום לעשות
בתור אחד שיש לו את הרכב אני אומר לכם שזה רכב פשוט כייפי, בלי קשר לירוק ולאיכות הסביבה. אתם חייבים לנסות כדי להבין. במחיר של הרכב אני חושב שזה הרכב שהכי כדאי לקנות. בעתיד גם תראו שהרכב יהיה אמין יותר וזול יותר לתחזוקה אין מה להטפל לבטר פלייס, הם שחקן שולי פה במשחק. רכבים חשמליים הם העתיד ומי שיהיה לו אחד כזה יבין למה. אם בטר פלייס יפלו יבוא מישהו אחר שיספק את השירות, התחנות כבר קיימות. אני בכלל לא מחליף סוללות - כל יום עבודה וחזרה, בערב קצת סידורים בילויים ואז האוטו נטען בלילה. המחיר נראה גבוה לק"מ (לעומת החשמל) מפני שמגולם בתוכו עלות הסוללה. ומנסיוני אני אני רואה שהסוללה נשחקת במהירות כבר אחרי עשרים טעינות רואים שהסוללה נטענת בחצי קוט"ש פחות במקום להתשקש כל הרבה פשוט תלכו לנסות ולדעתי תדברו אחרת
בעל רנו פלואנס ZE | 19.11.12
8.
2 הגאון, זו המדינה שלא נותנת לטעון רכב חשמלי בבית
כי כך איך היא תגבה ממך את המיסוי המטורף שיש על הדלק? במחירים שהצעת אין לפרויקט כדאיות כלכלית מבחינת בטר פלייס. להחזיק את כל האופרציה בשביל פעמיים בשנה שכל אחד יחליף סוללה.. רנו יכולה למכור את הרכבים החשמליים לבד..
בן | 19.11.12
2.
ניתן עדיין להציל את המיזם
1. להוריד את מחיר הרכב ל-90,000 ש"ח (מחיר מקסימלי) 2. למכור חבילת החלפת סוללה בדרכים ב-400 ש"ח לחודש לנסיעה עד 1200 ק"מ בחודש 3. לאפשר טעינה בבית בתעריף רשת החשמל ולהוזיל הטעינה בחניונים 4. לא לחייב בכלל מנוי להחלפת סוללה, ולקבוע תעריף אטרקטיבי להחלפה בודדת (לאנשים שנוסעים מעט מחוץ לעיר). מבחינה טכנית המיזם הצליח ונסיעה על חשמל זה עתיד התחבורה. אם יתקיימו סעיפים 1-4 שלעיל יימכרו עשרות אלפי פלואנס חשמליים בארץ בשנת 2013 והמיזם יינצל. בינתיים הוא נכשל משום שלציבור שנרתע מריח חמדנות יש אלטרנטיבות.
אור | 19.11.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת