16. דווקא זוהר באלי נשאר? מה הרעיון להשאיר מנהל מכירות שלא מוכר ? לא הצליח למכור מכוניות בשום מקום שהיה. מה הרעיון להשאיר מנהל מכירות שלא מוכר ? דוד | 23.11.12 (ל"ת)
15. למה לא מנצלים את ה"צמפיונים לשיווק !? הפיטורים בנוכחים מחויבי המציאות. לא הבנתי לשם מה צריך את כל הפאר והמרחבים הגדולים במרכז המכירות בפי גלילות . אפשר לשווק מכוניות גם בשטח מצומצם יותר . על מנת לחסוך עלויות אחזקה של נהגים ואנשי שיווק ניתן להשתמש או להעזר בבעלי המכוניות שרכשו את המכונית בחודשים הראשונים ומלווים את המיזם מראשיתו והמכונים -"צמפיונים" . הם המשווקים האמיתיים ! שיכולים לקדם את המכירות של המכונית החשמלית והשרות שניתן על ידי בטר פלייס ברחבי הארץ. | 21.11.12 (ל"ת)
13. מי צריך כל כך הרבה סמנכל''ים בחברה שלא הרוויחה גרוש? סתם נזרק כסף של משקיעים! שלמה | 20.11.12 (ל"ת)
11. מלבד רמי. כל הבכירים שהלכו כולם היו משקולת על החברה! פשוט גרפו הון אישי , התנהגו בחזירות וטוב שהלכו הביתה! צניעות , יעילות ושיתוף העובדים שישארו תביא להצלחה ירום | 20.11.12 (ל"ת)
9. אביוטן. מעט מדי ומאוחר מדי - לבטר פלייס יהיה קשה לשקם את השם הרע שיצא לה בקרב הצרכנים | 20.11.12 (ל"ת)
8. ההיסטוריה מלמדת שהרבה חברות מאוד רווחיות ידעו עלייות ומורדות במיוחד חברות סטארטאפ ככה זה הולך, צריך לחכות בסבלנות ולראות | 20.11.12 (ל"ת)
7. המנכל החדש עובר לישראל זה סימן שהולכת להיות השקעה רצינית אולי עוד תהיה כאן הפתעה לכל הסקפטים רענן | 20.11.12 (ל"ת)
6. כנאה שמי שהיה צריך ללכת הלך העיקר שמעכשיו יש סיכוי לשינוי בתכל עוד כמה שנים האמת נוכל להחזיק רכב בנזין??? בטר פלייס היא חלוצה בתחום אחריה יבואו עוד חברות עמיחי | 20.11.12 (ל"ת)
5. אנשי קפלינסקי איתן הון ורמי פנקס היו אנשים של קפלינסקי לא אגסי אגסי היה צריך לשלוח אותם הביתה מוקדם יותר וואלה | 19.11.12 (ל"ת)
4. סוף סוף בטר בטר פלייס עכשיו מקווה שנראה את מה שהיינו צריכים לראות לפני 3 שנים חברה עם הרגליים על הקרקע שמדברת ומתנהלת בגובה העינים ועל פי השוק ולא על פי מגלומנים שחושבים שהם המציאו את הגלגל ומגייסים מליונים בשביל משכורות מנופחות לאוכלי חינם וכל מיני דמגוגים אנליסטים ואנשי שיווק מיותרים למרות מה שכל המלעיזים וכותבי השטויות אני מאד מאמין בבטר פלייס ובפתרון שלה -הוא הפלטפורמה האמיתית לעתיד. וצר לי על כל העובדים שהיו צריכים ללכת בגלל תכנון עלוב והזוי לטווח ארוך. בקרוב רכב חשמלי אצלי חלום חשמלי | 19.11.12 (ל"ת)
3. זה רק מראה כמה חזירות הייתה כאן. וכמה חוגגים על כספי המשקיעים. בשביל צריך 500 עובדים בישראל עוד לפני שמכרתם מכןנית? בשביל מה צריך שטח תצוגה בפי גלילות כל כך גדול עוד לפני שמכרתם מכונית? עם קצת צניעות, הייתם מגיעים רחוק יותר. העיקר להיות שופוני ולהראות שהנה זה מיזם מצליח ומדהים. קודם כל תצליחו בשקט בשקט, תביאו תוצאות אמיתיות, ואז תעשו את השופוני, כשבאמת יהיה משהו שעומד מאחוריו. חבל. המציאות | 19.11.12 (ל"ת)
2. משרפה של כסף כמי שנמצאת לפעמים במשרדי החברה, קשה להתעלם מהבזבוז המוגזם של החברה הזו. הם נערכו למכירות של מאה אלף רכבים ומעולם לא העלו ספק בנוגע לתחזית שאגסי מכר לכל העולם ולמשקיעים. גזגז | 19.11.12 (ל"ת)
1. למה למה למה??? למה הייתם חייבים לעבוד כמו נובורישים מיליונרים? אתם חברת תשתיות, עסק מחורבן עם עבודה קשה מאוד ורווח לאורך זמן בלבד. למה לא למדו ממתחריהם???? חבל צח | 19.11.12 (ל"ת)
סבב הפיטורים השני בבטר פלייס מתחיל: עוד מנהלים בדרך הביתה
16 תגובות לכתיבת תגובה