אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סבב הפיטורים השני בבטר פלייס מתחיל: עוד מנהלים בדרך הביתה

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
למה לא מנצלים את ה"צמפיונים לשיווק !?
הפיטורים בנוכחים מחויבי המציאות. לא הבנתי לשם מה צריך את כל הפאר והמרחבים הגדולים במרכז המכירות בפי גלילות . אפשר לשווק מכוניות גם בשטח מצומצם יותר . על מנת לחסוך עלויות אחזקה של נהגים ואנשי שיווק ניתן להשתמש או להעזר בבעלי המכוניות שרכשו את המכונית בחודשים הראשונים ומלווים את המיזם מראשיתו והמכונים -"צמפיונים" . הם המשווקים האמיתיים ! שיכולים לקדם את המכירות של המכונית החשמלית והשרות שניתן על ידי בטר פלייס ברחבי הארץ.
 | 21.11.12
4.
סוף סוף בטר בטר פלייס
עכשיו מקווה שנראה את מה שהיינו צריכים לראות לפני 3 שנים חברה עם הרגליים על הקרקע שמדברת ומתנהלת בגובה העינים ועל פי השוק ולא על פי מגלומנים שחושבים שהם המציאו את הגלגל ומגייסים מליונים בשביל משכורות מנופחות לאוכלי חינם וכל מיני דמגוגים אנליסטים ואנשי שיווק מיותרים למרות מה שכל המלעיזים וכותבי השטויות אני מאד מאמין בבטר פלייס ובפתרון שלה -הוא הפלטפורמה האמיתית לעתיד. וצר לי על כל העובדים שהיו צריכים ללכת בגלל תכנון עלוב והזוי לטווח ארוך. בקרוב רכב חשמלי אצלי
חלום חשמלי | 19.11.12
3.
זה רק מראה כמה חזירות הייתה כאן.
וכמה חוגגים על כספי המשקיעים. בשביל צריך 500 עובדים בישראל עוד לפני שמכרתם מכןנית? בשביל מה צריך שטח תצוגה בפי גלילות כל כך גדול עוד לפני שמכרתם מכונית? עם קצת צניעות, הייתם מגיעים רחוק יותר. העיקר להיות שופוני ולהראות שהנה זה מיזם מצליח ומדהים. קודם כל תצליחו בשקט בשקט, תביאו תוצאות אמיתיות, ואז תעשו את השופוני, כשבאמת יהיה משהו שעומד מאחוריו. חבל.
המציאות | 19.11.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת