אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פרטנר נלחמת על הלקוחות הקלים באמצעות 012 מובייל

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
למה הם מתחבאים מאחרי 012 ? למה הם לא מציעים את זה ישירות ללקוחות פרטנר
גם כשהם מנסים לקרוץ לפלח הלא משתמש הרבה - ושבעצם זה שגם לא ממש גולש - הם ממשיכים עם הנכלוליות שלהם ולא מציעים את החבילות האלו למי שהם לקוחות שלהם כבר 12 שנים, באותה הזדמנות שתעברו הם גם יחתכו קופון של 49 שקל על הסים, ותוכנת הבילינג שלהם תחייב אותכם באופן רנדולמי על כל מיני שירותים שניתנו לכם חינם לחודשיים בלי שידעתם ומשום שלא טרחתם לבטל את השרותים כי לא ידעתם עליהם - הוריד במצח שלכם ירצה להתפוצץ כל פעם שאתם מדברים איתם על החיובים המוזרים על השרותים האלו שלא בקשתם.
רונן | 21.11.12
11.
ההצעה אכן משתלמת, אבל לא אשוב לפרטנר
ההצעה כפי שהיא מוצגת מאוד משתלמת עבורי. אולם מניסיוני עם פרטנר - אוראנג' אין לי ספק שיהיו טעויות בחשבון (כמובן לרעתי). כדי לבצע את התיקון צריך לבזבז הרבה זמן ואנרגיה, לעבור מנציג לנציג ולהסביר מחדש את הטעויות, לקבל תשובה שאכן נפלה טעות, מבטיחים זיכוי, ובחודש הבא אין זיכוי - ושוב צריך להתקשר ואחרי מסע מייגע לקבל הבטחות... בסופו של דבר הם נצחו אותי במלחמת ההתשה שהם יזמו... די, מספיק לי עם פרטנר, לא מוכן אפילו לנסות.
דני | 20.11.12
7.
הכל היה יכול להיות טוב אם לא היינו יודעים שפרטנר כבר תמציא ו/או תשתמש בתרגילים
להיכנס לחשבון הבנק/כרטיס אשראי ולעשות טעויות בחשבון, מומלץ בחום להחזיק חוזה חתום ע"י פרטנר שבו מפורטים כל הסעיפים (להקפיד לקרוא את האותיות הקטנות) ולא להאמין לנציגי השרות שיספרו שהכל אצלם מתועד ואין בעיה. אם אין העתק החוזה/הסכם/סיכומים אכלתם אותה
 | 20.11.12
5.
הם שכחו לחשב את ה"שירותים הנוספים"
חוץ מה-9 שקל יהיה גם: (כי זה לא "הכל-כלול") +קצת יותר מדי על צילצול מוזיקלי, +בטעות ייקחו על תק קולי +חיוב יתר על 2 שיחות עם דודה רבקה ואחרי 7 שיחות באמת מצליחים להוציא מסלקום (סליחה 012) אישור שצריך להגיע זיכוי... "בחשבונית הבאה" ברור.... פראייר מי שמנסה לחסוך ככה (ולא, אני לא עובד או שכיר או מקבל משהו מאף חברת סלולר)
אורי | 20.11.12
1.
אני נשאר בגולן גם אם כולם יורידו מחירים בחצי (ואני לא תתגובה מטעם)
גולן היו הראשונים לצאת במחיר הוגן (9.99 או 99 ש"ח) כל השאר נאלצים להגרר וברור כי ברגע שיוכלו - יעלו את המחירים חזרה (היינו שם) אני אעדיף את גולן ואשאר איתם גם אם יציעו לי הרבה פחות בחברות הגדולות בגלל שצריך לשמור עליהם, גם כי אני זוכר מה לקחו ממני הרבה שנים וגם כי התמחור שלהם סביר. הדבר היחיד שיכול לגרום לי לעזור את גולן הוא בעיות ותקלות טכניות לאורך זמן. כרגע הכל בסדר ואם ישאר כך - אני נשאר איתם. ממש לא מבין איך לחברות הותיקות יש עדיין כל כך הרבה לקוחות.
n | 20.11.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת