11. שתי הערות אסטרטגיות למגיבים 1. כתב מס' 10 שמי שקונה רכב כזה יכול להרשות לעצמו עוד 30 כאלה. אני חייב לתקן. מי שיכול להרשות 30 רכבים כאלה נוסע בוולוו S80 או סאאב או ביואיק לוצרן או לקסוס מדגם סביר או כל רכב דומה בעלות של 250-400 א' ש"ח (גם אני בקבוצה, בינינו אפילו במונדיאו). 2. מי שקונה רכב כזה הוא לרוב מי שבקושי יכול להרשות לעצמו את האוטו, הרכב יהיה שווה כמעט כמו הדירה שלו (אם בכלל יש לו והוא לא בשכירות) והוא בממוצע לקח בין 36-60 תשלומים בריבית שוק אפור כדי לרכוש את האוטו. 3. מי שקונה רכב כזה לא מחפש לטוס 300 קמ"ש בכבישי ישראל הפקוקים. יש בארץ מאות מצלמות וחוקים נגד מהירות, אבל אין חוקים נגד תאוצה. ואת זה מחפשים במכוניות האלה יותר מהכל. אסטרטג | 27.11.12 (ל"ת)
10. שכחתם דבר אחד מי שקונה רכב כזה יכול לקנות עוד שלושים כך שלכסף אין ערך אלא רק למותג אור | 26.11.12 (ל"ת)
8. ועכשיו קחו בחשבון שאותן מכוניות עולות בחו"ל בין חצי לשליש מכאן... הפרשים כאלו, עם מכוניות כאלו, צריכים להפריע אפילו לעשירים. איתי | 25.11.12 (ל"ת)
5. כתבה לא מקצועית שכחתם מלא מכוניות:פרארי החדשה,פרארי 458,פורשה גי טי 3 אר אס 4 ליטר,מרצדס אס אל אס,פורשה גי טי 3,פורשה גי טי אס ויש עוד כמה שלא ציינתי אבל תוכלו למצוא אותם באתרים השונים של מגזיני הרכב בארץ... 993 | 25.11.12 (ל"ת)
4. ל1 אתה די צודק ובקשר לתאונות חבלללל לך בגלל שהן נמוכות מרכב רגיל כל פגיעה תפגע במהירות תפגע בהן קשה יותר בייחוד במדינת הגיפים שלנו ערך מוסף למוסכים בארץ חחח עדיף כבר רנג רובר או מרצדס G גם לוקסוס וגם בטיחות בודק לקנות | 25.11.12 (ל"ת)
1. שאלה קטנה, איך העמידות שלהן בתאונות? כי ל-300 אף אחד לא יגיע בארץ, ואת התאוצה והשליטה אין באמת איפה לנצל. איך העמידות של הרכבים האלה בתאונות? יש להם ערך מוסף? אנירקשאלה | 24.11.12 (ל"ת)
צרות של עשירים: המכוניות היקרות בישראל
12 תגובות לכתיבת תגובה