6. פוליקר היה צריך לעף מזמן.הוא האיש שבנה מודל עיסקי חסר סיכוי וקבר את הפרוייקט. כלכלן בכיר | 26.11.12 (ל"ת)
4. אאחחחח רנו רנו טוב אז אני חושב שהבעיה היחידה לזה שהרכבים של בטרפלייס היא הסמל של הרכב מיקדימה זה שנימצא על הפגוש ...♦ צרו איתי קשר אני יסביר לכם חיים | 25.11.12 (ל"ת)
3. למירי - רכב רגיל עולה פה כפול בגלל המס. על רכב חשמלי כמעט אין מס בכלל. ועדיין ההבדל ענקי. דוד | 25.11.12 (ל"ת)
2. ל - 1 בדומה להפרשי המחירים בין כל דגם אחר של מכונית בארה"ב ובישראל. ממש לא שייך אם חשמלית או לא. באותה מידה אתה יכול לדבר על מחיר הדלק בארץ ובקליפורניה או מחיר רכישת בית. לא רלוונטי לנושא מירי | 25.11.12 (ל"ת)
1. ניסאן ליף חשמלית, מחיר בקליפורניה 85,000 ש"ח. כולל הסוללה. אין תשלום למנוי חודשי. חשבון החשמל של הנהג תופח ב 40 דולר לחודש וזהו. אצלנו ? רנו פלואנס 121,000 שקל סוללה 77,000 שקל סה"כ 198,000 שקל עם כל ההטבות מס. המחיר פה יותר מכפול ! דוד | 25.11.12 (ל"ת)
נמשך גל העזיבות בבטר פלייס: סמנכ"ל הכספים תמיר פוליקר פורש
6 תגובות לכתיבת תגובה