אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

84% מלקוחות הסלולר בחרו שלא להשתתף במהפכה

73 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

72.
84% מלקוחות הסלולר בחרו שלא להשתתף במהפכה
אתם/אתן יועים/ות למה ? כי כוווווווווווווווולם בארץ שקרנים והמבצע של היום נגמר בעוד כמה חודשים ואז אתה חוזר למצב הקודם !!!!! אז...בשביל 6 חודשים לעשות את כל בלגן השינוי ? סיבה 2. : כל אזרחי ישראל יודעים כי אין מתנות חינם ! בארץ.
אינשם | 27.11.12
67.
אני לא יודע מה קורה אצלכם בחשבון הטל'
אבל אני יודע מה קורה אצלי. אני מנוי בסלקום החשבון הממוצע שלי הוא 100-110 ש''ח לחודש אין לי סמארטפון(כי אני ממש לא צריך אחד כזה) ואני לא מתכונן לרכוש אחד כזה. אז תגידו לי למה עליי לעבור?! כדי לחסוך 10 ש''ח בחודש?! חוץ מזה,אני משלם בהוראת קבע כי אין לי כרטיס אשראי אז גם אם הייתי רוצה לעבור זה לא אפשרי כרגע. כי החברות החדשות פשוט לא רואים את אותם אנשים שאין להם כ.א. אז מגיב מספר 1 צודק בקשר ליהודיי הגלותי אבל שכח לקחת בחשבון שהיהודי הגלותי הזה לא ממש יודע איך להרים פרויקט מ א'-ת'.
ofer | 26.11.12
65.
אל תאמינו למה שחברות הסלולר אומרות. כולם נוטשים אותן והן בפאניקה
חברות הסלולר הגדולות מפרסמות נתונים מוטים ומטעים. עובדה שהן מנהלות מלחמה מלוכלכת ואינן בוחלות באמצעים, כנגד הנטישה הזו. הן לא היו משקיעות כל כך הרבה בכך אילו זו היתה תופעה שולית. האמת היא שהן נלחמות על הבונוסים והדיבידנדים המנופחים למנהליהן ולבעלי המניות שלהן, עושות קומבינות על חשבון הציבור. הן מנצלות את זה שכחלון עזב. אנחנו הציבור צריכים להראות שאנו לא פראיירים- ולעבור כולנו לגולן טלקום. צריך לתמוך בצרפתי החמוד הזה, בעל התודעה הצרכנית, שבא מתרבות אירופאית, וכל מי שעבר אליו- מרוצה מאד.
בעלת איפון | 26.11.12
64.
כאילו בחברות הותיקות אין ניתוקים..
פשוט אנחנו עושים עצמנו עיוורים לזה אומנם יש הרבה פחות "בעיות" ממה שיש בחברות החדשות אבל שמתי לב שמי שנמצא בחברה וותיקה- לא משנה איזו בעיה תיהיה לו (בעיות קלות)הוא בדרך כלל יעדיף להתעלם מיזה או יעשה משהו אחר מחוסר ברירה.. אבל התגובות כלפי החברות החדשות פתאום כולם נהיים פרפקטציוניסטים, כל ניתוק או בעיה קטנה מפריעה להם
לקוח 012m.. | 26.11.12
62.
אני משלם על המכשירים לאורנג ומחובר לגולןטלקום=אני משלם מאות ש"ח פחות ומרוצה.
כמשפחה רכשנו מכשירים מתקדמים דרך אורנג סך ההוצאות היה כ1000-2000 ש"ח כיום אנחנו במסלול של 10 ש"ח ן99 ש"ח לפי הצורך וחוסכים מאות ש"ח ץ הקושי בבמעבר היה כל הפיתויים וההטבות שקיבלנו מאורנג כדי שלא נעזוב,תמיד קרוב למה שדימיינו שנקבל אם נעבור חברה. והכסף הגדול שנאלצנו לשלם על מכשירים חדשים. ההחלטה הייתה להמשיך לשלם כשנה וחצי על המכשירים שנשארו ולעבור לגולן. כיום אני רואה שלבנות במשפחה ירד מאוד החיוב החודשי SMS באג' ושיחות זולות הביאו אותנו למצב שהחשבון החודשי שכולל את תשלומי המכשירים עדיין זול מכל ההטבות שקיבלנו. לסיכום שירות אמין וטוב ללא בולשיט של גולן ושימחה בלב על המאמץ הקטן שלנו לדפוק בחזרה את החברות הגדולות שסחטו אותי במשך שנים רבות.
שמואל | 26.11.12
56.
ללא ספק, צריך להחליף את העם.
לחילופין, אם גולן טלקום נופלת, מגיע לעם הזה שיעשקו אותו שוב במחירים גבוהים. אם להיות קצת פתאט, אז אפשר לדמות את זה לעם ישראל שלאחר שיצא ממצריים, והגיע למדבר, ראה שקצת קשה שם ורצה לחזור למצריים למרות שסבל שם. כאן אמנם שום דבר לא קשה(זה רק להכנס לאתר של גולן יא טמבלים!), אבל ללא ספק, יש כניראה רצון עז לחזור מצריימה.
 | 26.11.12
49.
שטויות. למה לי לעזוב חברה טובה כמו אורנג? אמינה, עם שירות ותמיד יש קליטה
המחירים שלי ירדו באורנג ואני נשאר שם בשביל 100 שח לא שווה לי להתנייד ולהיות לא זמין או ללא קליטה או שמיעה דיר חרא. יש לי חבר שעבר לגולן, הרבה פעמים שמקשרים אליו "אינו זמין" בתור בעל עסק שמתעסק בסלולרי כל היום. זה חשוב לי יותר מעוד 100 שח (בעל עסק- לקוח פרטי)
 | 26.11.12
44.
עברתי לפני כחודש לגולן טלקום
אחרי שהייתי באורנג' הרבה שנים. קצת היססתי, כי גם אני שמעתי סיפורים לא טובים ובעיקר בעיות בשירות... אבל המחיר עשה את שלו ונמאס לי כבר לשלם הון, אז עברתי. בינתיים הכל מתקתק, קיבלתי את הסים החדש בדואר תוך פחות משבוע, והכל עובד פיקס. אינטרנט מהיר ולא נתקע והשאר רגיל כמו שהיה תמיד. ממליצה לעבור, ומקווה שלא יפשטו רגל! כי אז גם אני אידפק...
מישהי | 26.11.12
38.
אני מודה - אני דחיין!
יש לי טלפון "פשוט" (בלקברי ללא חיבור לרשת) לכן לא ראיתי סיבה לעבור לחברה אחרת, שהרי החשבון שלי עומד על כ-50 שקלים בממוצע. אבל אין ספק שאבחון את האופציות הקיימות ברגע שאעבור לטלפון חכם. בינתיים, זה יאפשר לחברות החדשות לשפר את התשתיות שלהן.
מה שנכון נכון | 26.11.12
29.
אם לא הבעיות שכל הזמן מדווחות על גולן טלקום
הייתי מזמן עוברת אליהם. אבל לצערי אני שומעת בלי הרף מחברים ומכרים שעברו על בעיות קליטה, בעיה בקבלת שיחות, ומה שמחמיר פי 100 את כל המצב הוא החוסר המוחלט כמעט בשירות לקוחות. אני מבינה שהיעדר שירות לקוחות מאפשר את המחירים הזולים, אבל הוא גם מהווה מחיר בפני עצמו.
אמילי | 26.11.12
28.
הפתרון,גיוס לקוחות ללא כרטיס אשראי שמשלמים בהוראת קבע-לפחות רבע מיליון שתקועים ב-3 החברות העושקות!
לא מבינה איך אנשי השיווק של הוט וגולן עדיין לא השכילו לגלות את הפוטנציאל העצום הזה. אם הם רק היו יודעים כמה לקוחות שיכולים לשלם רק בהוראת קבע מחכים לעזוב את שלושת החברות ה"לא נעימות". מרגע הכרזה,שלקוחות שמשלמים בהוראת קבע בנקאית יכולים להצטרף,אותה חברה תקבל מבול של לקוחות שרק מחכים לחסוך כסף כל חודש והכי חשוב,לברוח מאותן חברות שעשקו את כולנו בכזו ציניות,כל כך הרבה שנים!!!!!!
תום | 26.11.12
24.
כל הכבוד לו וימותו הקנאים...מרוויח - לא מרוויח, זה עניינו...
כל התגובות בתקשורת אתמול והיום הן תגובות של חברות יחס"צ מטעם המונופול ששלט כאן שנים. גולן מרוויחה גם בחמישים ש"ח לחודש והאמת שהיא תרוויח גם ב- 20 ש"ח לחודש. מי שלא מנצל את ההזדמנות להתנתק מאלה שדפקו אותו שנים ארוכות הוא פשוט אידיוט, ומגיע לו שיישאר וימשיך להידפק.
גד | 26.11.12
22.
בית לא עוזבים - הפסיכולוגיה ההרסנית של החברות הישנות
לא פלא שאנשים לא עוברים. הם פוחדים. שנים שטפו להם את המוח שסלולרי זה לא רק מכשיר אלא גם משפחה ומשפחה לא עוזבים. צודק גולן בפעולה שלו. אני עברתי לחברה אחרת במקרה ליופון, המעבר היה קל להפתיע, ומסתבר ש"משפחה" אלימה כמו החברות הישנות לא רק שקל לעזוב, חובה לעזוב.
 | 26.11.12
20.
כל מי שמתרץ שנשאר כי המחיר ירד- כשהמחיר יעלה בחזרה תזכרו שאתם האשמים
אתם ההוכחה שהחברות יכולות לזלזל ולדפוק אתכם בכל תחום. הרי במקרה הכי גרוע יורידו לכם קצת את המחיר וכבר תנכרו את נשמתכם כאילו לא היה כלום. אם בגללכם התחרות תיפול תחזרו לשלם 500 שח בחודש כי אתם פשוט טיפשים
מי שלא מעניש שלא יתלונן | 26.11.12
13.
לא כולם צריכים שיחות ללא הגבלה - החברות הוותיקות מציעות היום דילים טובים
אפשר היום גם לצאת עם חשבון טלפון של 50-60 ש"ח כולל גלישה אם אתה לא מדבר המון ולא גולש המון. לא כולם צריכים "ללא הגבלה". מסקר שוק שערכתי סלקום ואורנג' נותנים דילים לא רעים למי שלא מדבר הרבה. אגב, הצטרפתי לאורנג' בדיל כזה והם כמובן הצדיקו את השם שלהם כגנבים (כמה ש"ח בחודש, אבל זה בכ"ז מעצבן). כמה טוב שהיום קל ופשוט להתנייד.
שימי | 26.11.12
12.
השירות והאיכות של גולן מצויינים - סתם חחששתי מהקמפיין השלילי של המתחרות
גם אם שירות הלקוחות להם לא היה משהוא - והוא בסדר גמור - תחשבן למה כבר הצתרכתם שירות לקוחות בחברות הוותיקות??? לרוב המכריע כדי לשנות מסלולים, נציג שרימה אותנו, הבטחות שלא קויימו וטעויות בחיובים לרעתנו.....!!!!!!!!!!! אין מה להתקשר לגולן טלקום.. פשוט המחיר כולל הכול ואין תחקומים של חביחות הזויות ומטעות.
לקוח גולן | 26.11.12
11.
המבצע של הוט מובייל גם שיקף הנחה של 240 ש"ח ללקוח - אז?
אני לקוחה של גולן כבר כמה חודשים, ואין בכוונתי לדרוש הנחה דומה. אני מקווה שהוא יצליח לגייס מספיק לקוחות חדשים כדי לעמוד ביעדים. הנחה של 200-300 ש"ח עכשיו לא שווה את הסיכון שהוא יתמוטט ונחזור לשליטה של 3 חברות נבזיות. שאר חברות התקשורת והאינטרנט מתנהלות בצורה דומה (הנחות משמעותיות ללקוחות חדשים) ואף אחד לא חושב שהן מתמוטטות.
 | 26.11.12
9.
מסתבר שהצרכן הישראלי הוא פראייר גדול,למרות שהוא לא חושב כך...
בסיכומו של דבר צרכן פרטי שלא נייד את המספר לאחת החברות החדשות הוא פראייר. כי גם אם בחברה שבה הוא מצוי השוותה תנאים,צריך להבין שרכבו לך על הארנק מספיק זמן. ואי מעבר לחברות החדשות ימוטט אותן . ואז למעשה חזרנו לאותו מצב,3/4 חברות יישרו קו ויכנסו לכם לכיס חזק !!!
א | 26.11.12
7.
אתה טועים בניתוח
רוב הציבור מנצל את זכותו להפחתת מחירים, בין אם ע"י מעבר לחברה אחרת ובין אם ע"י מעבר למסלול מוזל. מי לא עובר -החלק הפרטי של המסלול העסקי - ברוב המקרים המסלול שלהם עדיף אפילו על המחירים המוזלים שיש כיום בשוק. גם באלו שבהם המחירים קצת יותר גבוהים, מתנהל מו"מ בין המעסיק/ועד העובדים לבין ספקיות הסלולאר לקבלת תנאים משופרים שבסופו גם הם יעברו ספק או יקבלו תעריף משופר. מי עוד לא עובר - אלא שרכשו מכשירים חכמים בשלוש שנים האחרונות בשיטת החזר עלות המכשיר בקיזוז מחשבונית הסלולר, מעבר שלהם או החלפת מסלול משמעותה אובדן ההחזר ששווה בדרך כלל יותר מהפרש העלויות בשינוי מסלול/ספק. אבל ברגע שתסתיים תקופת ההחזר גם הם ימהרו לשפר עמדות.
ראש יהודי | 26.11.12
6.
רציתי לעבור לגולן
יש לי מנוי בפלאפון. שילמתי עד לאחרונה מעל ל 500 שח למכשיר (יש לי שלושה) והיום אני משלם 120 ש"ח. לאחר מכן התחלתי לעשות שוק, וניסיתי ליצור קשר עם המוקד של גולן רק כדי לראות כמה זמן לוקח להם לענות. אז אחרי שלוש שיחות וניתוק אוטומטי אחרי איזה 20 דקות או יותר, החלטתי לא לעבור למרות הרצון לחסוך. עם הוט אני לא מתעסק גם אם ישלמו לי. חוויתי מהם מספיק... בקיצור גולן, הייתי מאד רוצה לעבור, אבל אני צריך שלפחות יענו לי לטלפון פעם ב...
אסף | 26.11.12
1.
הישראלי נשאר עם התכונות של היהודי הגלותי . הפחד מהשינוי. פריץ רע אבל מכירים אותו
שוב ושוב מוכיח הצרכן הישראלי את אפסותו הצרכנית . כמה שתכה אותו בשירות והמחיר הוא יתרץ את זה שעדיין זה גשם ולא יריקות. לא פלא שהכל יקר פה השירות גרוע כי מליוני ישראליים עם גנים גלותיים מעדיפים את הפריץ הרע והמוכר על פני העזה להחליפו.
היהודי הנודד | 26.11.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת