אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רשות החשמל בוחנת פיקוח על מחירי בטר פלייס

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
צריך להבדיל: מנוי לבטר פלייס (שכירת הסוללה) או תשלום על טעינה של רכב חשמלי שאינו בטר פלייס.
בחו"ל רנו משכירה את הסוללה במחיר של כ 500 שקל לחודש, מה שאומר שכמחצית מהתשלום לבטר פלייס הוא החזרי מימון על הסוללה שבטר פלייס רכשה עבור כל לקוח שמצטרף אליה. שאר התשלום הוא השתתפות בפיתוח ותפעול תחנות ההחלפה הרובוטיות, עמדת הטעינה שהותקנה בבית הלקוח ותפעול חברת בטר פלייס עצמה. וגם החשמל עצמו, אבל זה תשלום די זניח ביחס לשאר (בסביבות 150 שקל בחודש). השאלה מה יהיה אם יביאו לפה את שלל הרכבים החשמליים והרכבים החשמליים למחצה שיש כבר בעולם. "חשמלי למחצה" הכוונה לרכב היברידי נטען מהחשמל , PHEV Plug In Electric Vehicle (כלומר חשמלים לטווח של נסיעה יומיומית אבל מעבר לכך נדלק מנוע בנזין והרכב הופך לרכב בנזין חסכוני בדומה לרכ היברידי כמו פריוס). כשרכבים אלו יהיו כאן, הם ירצו לטעון בכל הזדמנות בכל מיני מקומות ציבוריים שבהם הנהג חונה לרגע, ואז בטר פלייס תוכל לקרוע אותם במחיר על הזכות להשתמש בעמודים שהיא פרסה. (למשל רכב שימלא חשמל לנסיעה של 50 ק"מ אמור לשלם כ 5 שקלים עלות חשמל. בטר פלייס תוכל לחייב אותו ב 30 שקל כי אין כמעט ברירה כיום).
תומר | 26.11.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת