19. מתי יקומו עוד תחנות במרחב הציבורי כדי שאוכל לקנות רכב חשמלי ולא משנה היצרן רנו, פיאט,או טויוטה פלאג אין אני זקוק לנקודות טעינה (חנייה לרכב חשמלי טוען בלבד) אבל חברת החשמל עדיין תוקעת את פריסת התחנות ברחבי הארץ והעיריות לא ממהרות לסמן את החניות בצבע ירוק למה? מתעניין בחשמלית | 30.11.12 (ל"ת)
18. הרי ברור שזהו העתיד עוד כמה שנים מכוניות על בסיס דלקים יהיו היסטוריה. השאלה היא: מה עושים אם בטר פלייס פושטת את הרגל? כל מכוניות החשמל עומדות במקום? מזכיר המדינה | 28.11.12 (ל"ת)
17. לכל המגיבים הקשקשנים, תעשו שיעורי בית. בישראל לא מפיקים חשמל מנפט ערבי. למעשה, למעט מקרי קצה של ביקוש יתר שבהם מפיקים ממזוט, הפקת החשמל בארץ היא בעיקר מפחם ומגז, ובעתיד יהיה יותר גז ועוד ישראלי. ולזה שדיבר על מכוניות מונעות מימן, ממליץ לו לעשות שיעורי בית גם כן. המימן המופק היום מסחרית מקורו בדלקים פוסיליים (גז טבעי, נפט, פחם) ומדענים וכלכלנים רציניים דוגמת robert zubrin (תגגל) כבר חישבו שהוא לא שמיש להנעת רכב מסיבות רבות ושונות הנוגעות בעיקר לבעיות בהובלה, הפצה ואיכסון. אמנון סנט-פיטר | 28.11.12 (ל"ת)
16. ל 15 לבטר פלייס עדיין אין טכנולוגיה מתקדמת מספיק כדי לעשות עמדות טעינה כל מצבר של בטר פלייס מחזיק רק 160 ק"מ וזה מעט מאוד בארץ עשו את החוקים של הטעינה מאוד בעיתיים כדי להקים עמדת טעינה יש צורך ב 3 חברות שונות הבירוקרטיה מסריחה בתקווה בעוד כמה שנים תשמעו על הפטנט החדש שלי ואז מכונית חשמלית תוכל לנסוע בין 700 ל 1000 ק"מ בטעינה בודדה אלמוג | 28.11.12 (ל"ת)
15. תמשיכו לצנזר אותי............. )-: מדוע התעקשה בטר פלייס לכפות על הצרכן הישראלי מודל עסקי המבוסס על החלפת סוללה, בעת שבארצות אחרות היא מיישמת מודל של הטענה ישירה??? התשובה ברורה (לפחות לי), אבל אשמח לשמוע את דעתם של הקוראים. מה אתם חושבים | 28.11.12 (ל"ת)
14. עלות טעינה מישתנה עמדת הטעינה צריכה להיות "חכמה" עם תעריפים מישתנים. אתה רןצה (או חייב) להטעין בשעות השיא, תשלם עלות פלוס, אתה רוצה להטעין בטעינה איטית בשעות הלילה, מה שמאד רצוי לחברת החשמל, תשלם עלות מינוס מיקי | 28.11.12 (ל"ת)
13. בשעה טובה ומוצלחת נקודת הטעינה הראשונה בשטח הציבורי הוקמה מקווה שיבנו עוד נקודות רבות שיתאימו לרכבים החשמליים שיציפו את ישראל בשנה הקרובה אנחנו בדרך הנכונה לגמילה מנפט ברוך השם ! | 27.11.12 (ל"ת)
12. ל10 תבדוק את עובדותיך, לא שומעים על אייר קאר משום שהיא דיווחה על תוצאות מדהימות ב2009 ומאז לא סיפקה אף הוכחה לכך שהיא מגיעה ליכולות האלה, תקרא בויקיפדיה. הטכנולוגיה הכי מבטיחה כרגע זה מימן, משום שגם במכוניות שמשתמשות בחשמל(בישראל לפחות) אתה משתמש בסולר על מנת לייצר חשמל, מכיוון שיש מגבלות פיזיקליות ליעילות מערכות להפקת חשמל, גם לא צפויות פריצות דרך משמעותיות בתחום... (אגב החשמל בארץ מסובסד ומחיר הייצור שלו הוא כ1.1-1.2 שח לקוט"ש, בניגוד לפחות מחצי מזה שמשלם הצרכן) מונקי | 27.11.12 (ל"ת)
11. עכשיו הם רוצים לקחת יותר כסף על חשמל לרכב מאשר על חשמל למקרר... דיי לגזל... לחשמל בקאבל לא אכפת לאיזה מטרה הוא משמש... גיל | 27.11.12 (ל"ת)
10. איך לא שומעים על Air car? חפשו בגוגל או יוטיוב הטכנולוגיה לא מספיק טובה וזה לא יצליח. | 27.11.12 (ל"ת)
9. לא הבנתי מה התירוץ הפעם לא הצלחתי להבין איך מתרצים הפעם את גביית הכספים הנוספים? מה הקשר לחשש מחוסר בתחרות? מנשה | 27.11.12 (ל"ת)
7. הכל עניין של כסף לדעתי הם נלחמים על העמלות של החשמל הכל זה עניין של כסף ולא קשור למקצועיות | 26.11.12 (ל"ת)
6. ישראלים קנאים וצרי אופק מה אכפת לכם מי התקין ומי שילם . בזכות המהלך הזה (שבטר פלייס דוחפת לא חשוב למה) מדינת ישראל התקדמה צעד ענק קדימה בכיוון של ארופה ושאר מדינות מפותחות אם כל הארץ הייתה מלאה בהם היינו כבר מזמן יכולים להיגמל מהנפט לא עובד בטר פלייס ולא מתכוון לקנות רכב חשמלי | 26.11.12 (ל"ת)
1. נצחון להגיון על השחיתות טוב שההגיון נצח את השחיתות. למרות שברור שמחיר החשמל לטעינת מצברים תעלה מעבר למחיר החשמל הביתי בגלל המיסים. עדי | 26.11.12 (ל"ת)
חדש: עמדת טעינה למכוניות חשמליות של חברת החשמל
19 תגובות לכתיבת תגובה