אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רמי שביט עומד מאחורי קמפיין הטיזרים - רמי לוי התחיל את המהפכה

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
מיד ידעתי שזה חשוד, רמי לוי לא מפרסם אף פעם, מן הסתם חסך הרבה כסף
הרשתות היקרות מתחרות בינהן מי ידפוק יותר את הצרכן ולכן הן צריכות לפרסם בלי הפסקה "מבצעים" אצל רמי לוי כל השנה המחירים נמוכים יותר ולכן הוא לא צריך פרסום. אנשים יודעים שהכי משתלם לקנות שם. בירושלים אנשים מגיעים משכונות מרוחקות מתלפיות לקניה גדולה של פעם בשבוע. כל מי שינסה להכנס לנעליו צריך פשוט להגיע לרמת המחירים שלו. אנשים ממליצים אחד לשני ולא צריך פרסום.
תמר | 27.11.12
6.
לא בטוחה שזה אחלה פרסומת בחינם
רמי לוי ידוע ככזה שלא מבזבז כספים על שיווק ופרסום אלא עושה מבצע של עוף בשקל ומקבל ים פרסום בחינם ובשיא הפריים טיים. כששמעתי את הפסומת פעם ראשונה חשבתי שגם הוא התחיל להוציא כסף על שטויות וזה יבוא על חשבון הצרכנים, ודי התעצבנתי, לפחות מבחינתי הפרסומת הזאת עשתה לו (לפני שידעתי שזה לא הוא) שירות רע מאוד.
יעל | 27.11.12
3.
עוד לא יבשו דמעות התנין מחדלות פירעון אופיס דיפו וכבר מי מכין את התספורת הבאה?
אין סוף למינוף על כרעי התרנגולת שנקראת ספקים פריירים. מתי כבר יבינו שקמעונאות רמי שביט בסופו של דבר ממומנת על ידי הספקים, ובסופו של יום, או חודש או שנה יגיע החשבון לקיזוז או לתספורת
מסתפר סידרתי | 27.11.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת