19. רכב לא שמיש אין הגיון ברכב שלא נוסע 500ק״מ לכל מילוי חבל על כספי משלמי המיסים.כמו שאמרו בהתחלה ״זה סופו של כל בלון״ חביב | 02.12.12 (ל"ת)
17. צודק, מספיק 5 עובדים. אחד מכין קפה, אחד שוטף כוסות, ושניים לשש בש. להיכן נעלם החמישי? אולי אתם ילדים תוכלו... | 02.12.12 (ל"ת)
16. אני לא מבין מדוע לרכוש רכב חשמלי כאשר מחיר האנרגיה קרוב לזה של הדלק,וכל העולם מדבר על הבעיה ביד 2 של מחיר ואני נזכר בסיוט שהיה לי למכור את ץ | 02.12.12 (ל"ת)
15. מדהים איך אנחנו אוהבים פה לשמוח לאיד באיפה זה אחד מהפרויקטים המשפיעים ופה??? ישראלי | 02.12.12 (ל"ת)
14. אני מאמין שהם עוד יצאו מזה כשידם על העליונה פיטורים זה אף פעם לא נעים אבל זה צעד אחורה כדי ללכת צעד קדימה חיים | 02.12.12 (ל"ת)
13. רנו פלואנס ZE היא המכונית הירוקה היחידה שקיימת רק בגלל זה אני מאחל להם בהצלחה רמי | 02.12.12 (ל"ת)
12. שהממשלה תתמוך קצת ותמנע את פיטורי מאות העובדים שהממשלה תתמוך קצת ותמנע את פיטורי מאות העובדים בעל משפחה | 02.12.12 (ל"ת)
11. לי יש מכונית ולכם אין לי יש מכונית חשמלית עלתה לי בדיוק כמו מכונית בנזין וכל חודש אני חוסך 500 שח 32 תחנות החלפה בכל הארץ מאפשרות לי נסיעה בנעירונית שקטה בטוחה ונקייה. מדן ועד אילת לי יש מכונית | 02.12.12 (ל"ת)
10. מצטער לשמוע על הפיטורים.... המון המון עובדים טובים ומוכשרים , חוזרים לשוק דורשי העבודה בהצלחה לכם. הלוואי ויכולתי לעזור :) אני | 02.12.12 (ל"ת)
9. חשיבה יצרתית יש מיזם אבל אין מוח ! 1- חשמלית שלא גומעת כ 600ק״מ לכול טעינה חייבת מחיר מוצדק 2- במידה וזה מיזם עירוני למה לא לעשות מוכנית של 35-45 אלף שקל דשלאנשים יהיה היכן להחנות את המפלצתשל רנו 3- שהמחיר יהיה 70 אלף שקל למוכנית גדולה לא יבה כלום עידן.ש | 02.12.12 (ל"ת)
8. מייזם מדהים וצריך להוריד בפניהם את הכובע על התעוזה יחד עם זאת, עלמנת שיצליח דרוש מחיר תחרותי אמיתי של 50% ממחיר המכוניות על בנזין ישראלי מציאותי | 02.12.12 (ל"ת)
6. לא רוצה לזרוע מלח על הפצעים אבל... עדיין לא הפנימו כי השוק הישראלי עדיין לא מוכן לקבל את הטכנולוגיה. צר לי על העובדים. הייתי בארופה וראיתי מכוניות חשמליות קטנות ונסיעה אורבנית. בכול פינת רחוב יש תחנת הטענה, ויש גם בחניונים פרטיים וציבוריים. כאן, הביא לנו אדון אגסי מכונית/טנק שאינה מתאימה לנשעות בינעירוניות וגם מודל התימחור מזכיר את חברות הסלולר עד ליפני שנה. הרעיות ש לשלם לחבילה הוא פסה - רק תמחור של נסעת-שילמת, לא נסעת-לא שילמת. וכמובן גם תעינה ביתית, הורדת מחיר של 50% כי אין מנוע, איון תיבת הילוכים, אין צנרות של שמן ומים.... בהצלחה לעובדים המפוטרים ולאילו שבדרך. הפתרון הוא מכונית היברידית. יוסי צפוני | 02.12.12 (ל"ת)
5. העיקר שניר גלעד יקבל משכורת מפלצתית של עשרות מליונים הרי ניר גלעד כמנכ"ל החברה לישראל שותף ראשי באחריות לכשלון המהדהד הזה שעלה לחברה לישראל (ולמעשה גם לחוסכים בקרנות הפנסיה) מאות מיליוני דולרים. האם ניר גלעד ואנשי החברה לישראל לא ראו כבר לפני שנה, שנתיים ואפילו ארבע שמדובר בבלוף מארץ הבלופים? על פרשת בטר פלייס היו צריכים לערוף הרבה מאד ראשים בחברה לישראל ואצל כל המשקיעים או הדירקטורים שאישרו את ההשקעות בלי להבין דבר וחצי דבר ברכב, חשמל או מצברים. אגסי אמנם נוכל אבל האשמים העיקריים הם אלו שהתפתו למעשה הנוכלות מבלי לבצע בדיקות אלמנטריות. עובד ב.פ. לשעבר | 02.12.12 (ל"ת)
2. פלואנס החשמלית - המכונית הכי יקרה בעולם החשמלית של בטר פלייס היא המכונית הכי יקרה בעולם, יותר מפרארי, למבורגיני או מזראטי: השקיעו בה מיליארד דולר ומכרו 500 מכוניות. כלומר, כ-8 מיליון שקלים לכל מכונית. מספר מדהים. עושהבחשבון | 02.12.12 (ל"ת)
120 איש יפוטרו השבוע מבטר פלייס
19 תגובות לכתיבת תגובה