אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

120 איש יפוטרו השבוע מבטר פלייס

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
לא רוצה לזרוע מלח על הפצעים אבל...
עדיין לא הפנימו כי השוק הישראלי עדיין לא מוכן לקבל את הטכנולוגיה. צר לי על העובדים. הייתי בארופה וראיתי מכוניות חשמליות קטנות ונסיעה אורבנית. בכול פינת רחוב יש תחנת הטענה, ויש גם בחניונים פרטיים וציבוריים. כאן, הביא לנו אדון אגסי מכונית/טנק שאינה מתאימה לנשעות בינעירוניות וגם מודל התימחור מזכיר את חברות הסלולר עד ליפני שנה. הרעיות ש לשלם לחבילה הוא פסה - רק תמחור של נסעת-שילמת, לא נסעת-לא שילמת. וכמובן גם תעינה ביתית, הורדת מחיר של 50% כי אין מנוע, איון תיבת הילוכים, אין צנרות של שמן ומים.... בהצלחה לעובדים המפוטרים ולאילו שבדרך. הפתרון הוא מכונית היברידית.
יוסי צפוני | 02.12.12
5.
העיקר שניר גלעד יקבל משכורת מפלצתית של עשרות מליונים
הרי ניר גלעד כמנכ"ל החברה לישראל שותף ראשי באחריות לכשלון המהדהד הזה שעלה לחברה לישראל (ולמעשה גם לחוסכים בקרנות הפנסיה) מאות מיליוני דולרים. האם ניר גלעד ואנשי החברה לישראל לא ראו כבר לפני שנה, שנתיים ואפילו ארבע שמדובר בבלוף מארץ הבלופים? על פרשת בטר פלייס היו צריכים לערוף הרבה מאד ראשים בחברה לישראל ואצל כל המשקיעים או הדירקטורים שאישרו את ההשקעות בלי להבין דבר וחצי דבר ברכב, חשמל או מצברים. אגסי אמנם נוכל אבל האשמים העיקריים הם אלו שהתפתו למעשה הנוכלות מבלי לבצע בדיקות אלמנטריות.
עובד ב.פ. לשעבר | 02.12.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת