אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בטר פלייס תציג תוכנית עסקית חדשה: רוצה להפחית בחצי את הוצאותיה

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
מאיטים את קצב שריפת המזומנים - זה רק יאריך את הגסיסה
הפלואנס הוכרזה בשנת 2009.אנחנו אוטוטו ב 2013.עד שבטר פלייס זזים הרכב ייחשב מיושן.תשוו אותו לפוקוס החדשה,I-35,הג'טה החדשה,אפילו I-30 החדשה - זה דור אחר.עולם הרכב לא דורך במקום.זה כמובן רק מתווסף על החסרונות המהותיים של הטווח,הבגז' הקטן,אי סחירות,אמינות ירודה של המותג רנו...
מתן אפרסמוני | 03.12.12
7.
ביצה ותרנגולת
אחרי הטעות הראשונית של מחיר גבוה מדי לק"מ נסועה, בטר פלייס נמצאת בסחרור שקשה עד בלתי-אפשרי לצאת ממנו. כדי לצאת ממנו צריך למכור מכוניות, אך כדי למכור מכוניות צריך להבטיח לצרכן יציבות - וזאת לא תהיה קיימת עד שלא יימכרו מכוניות בכמות סבירה, וכו'.. גם אם יפטרו את כל העובדים שם, עדיין לא יהיו ברווחיות כי אף אחד לא יהיה מוכן לקנות את הרכבים האלה (25 מסירות בחודש שעבר? זה מגוחך - החברה דיברה על מאות עד אלפים בחודש בשנה הראשונה) הדרך היחידה היא לעשות את המכונית אטרקטיבית יותר - לחתוך כ-30,000 ש"ח מעלות המכונית וכ-10,000 ש"ח מעלות השימוש ל-3 שנים. כן, הרווח השולי מכל מכונית יקטן (עדיין יהיה קיים), אבל כך הם יוכלו למכור מכוניות בכמות סבירה. ככה, רכב יעלה 95,000 ש"ח (מחיר תחרותי מאוד) וק"מ נסועה יעלה 30-40 אג', ובזה רכבים אחרים לא יוכלו להתחרות, והתועלת הכלכלית תהיה עדיפה בהרבה על פני הסיכון שבלקיחת רכב מחברה שרק מפטרת עובדים ונמצאת בחובות ענק ובשימוש ברכב שחייב "תדלוק" כל 150 ק"מ (במקום 400-700 ק"מ ברכב רגיל)
משה | 03.12.12
6.
לא יעזור, עלות כוללת TCO של רכב חשמלי לא תחרותית לזו של רכב בנזין, אפילו אחרי אפליית מס משמעותית.
מה לעשות, מצבר עולה 12,000 דולר מחזיק רק 6 שנים, 2000 דולר בשנה פחת. עלות הייצור של שאר הרכב זהה לזו של רכב בנזין בגלל רכיבי הספק גבוה יקרים ובגלל סדרות יצור קטנות יחסית ובגלל עלויות הפיתוח האדירות המגולמות במחיר. עלות החשמל שולית יחסית 10 אגורות לקילומטר. עמדת טעינה - התקנה חד פעמית 5000 שקל. הוצאות שיווק ומכירות גבוהות לטכנולוגיה לא מוכחת ולא מוכרת. בקיצור- רכב חשמלי הוא יקר. אפשר לתת הטבת מס גדולה לרכב החשמלי, להפריד את מחיר הסוללה מהרכב כדי להקל בשווי שימוש, להטיל מס של 100% על כל ליטר דלק, ועדיין העלות לצרכן רק בתיקו עם עלות רכב בנזין. בטר פלייס מוסיפה עלויות שלא קיימות ברכבים חשמליים אחרים- מנגנונים רובוטים וכח אדם רב ששותים מיליונים מדי חודש ויוצרים מנוי חודשי יקר מאוד ללקוחות. ועדיין צריך לסטות מהכביש ולהתעכב בנסיעות ארוכות, ולמכור לצרכנים רכב עם בגז' קטן ולא סקסי. מה שכן הוא שקט וסוחב חזק. שורה תחתונה- לבקש עוד הטבות להחדרת הטכנולוגיה מהמדינה, להקטין עלויות כוח אדם ל 2 מליון שקל בחודש (מאה עובדים, 20 אלף לעובד), הוזלת מנוי חודשי משמעותית לצורך חדירה, החכרת הרכב ללקוח כדי לתת לו ראש שקט.
אלקטרון | 03.12.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת