8. רעיון גרוע ובזבוז אדיר של כסף ממש חבל שהרעיון הפופוליסטי הזה קורם גידים... כמות האנשים שמגיעים לאילת פשוט לא שווה את ההשקעה העצומה בבניית תשתית הרכבת כמו גם כמות המטען שמגיעה לנמל אילת! מחיר עלות הכרטיס לרכבת לא יהיה קרוב בכלל למחיר הנסיעה באוטובוס אלא הרבה יותר יקר. הוא יהיה יותר קרוב למחיר של כרטיס טיסה רק שזמן הנסיעה יהיה ארוך יותר אז בשביל מה לקחת רכבת?? ואם המחיר יהיה נוח בהנחה שהמדינה תעזור ותממן חלק מהעלות, שוב יש בזבוז כסף. פשוט רעיון גרוע שיעלה לכל האזרחים הרבה כסף שלא יושקע בהם חזרה! אלי | 04.12.12 (ל"ת)
7. רכבת לאילת לא כדאית הפרוייקט יעלה עשרות מילירדי שקלים והוא לא כדאי. עדיף להשקיע את הכסף ברכבת קלה בגוש דן ובמסילה רביעית באילון. אלון | 04.12.12 (ל"ת)
6. ישראל כץ הרבה זמן לא ראיתי בממשלה שר שעובד ועושה למען האזרחים ולמדינה ישר כח!! אדי | 04.12.12 (ל"ת)
5. הפתרון לקטע המרכזי מנהרה מדימונה לצומת הערבה. פגיעה בנוף מינימאלית וגם העלויות לא יותר מדי גבוהות, יש לנצל את מכונת החציבה שמשמת היום לחציבת תוואי הרכב לירושלים גם לחציבת קטע זה. ראש יהודי | 04.12.12 (ל"ת)
4. לא עדיף לקדם מהר יותר וביתר שאת רכבת קלה למטרופולין תל אביב??? השכל של הממשלה הזו אבד מזמן. יותר מידי פוליטיקה פחות מידי הגיון חיים | 03.12.12 (ל"ת)
2. משהו לא מסתדר עם מסלול המסילה דרך מצפה רמון . לא הגיוני שאם הרכבת עוברת בחצבה היא תעלה למצפה רמון ותרד משם לאילת . מוזר ... שמעון | 03.12.12 (ל"ת)
1. רעיון מצויין. הבעיה היא עם אנשי האוצר שמחזיקים בדעה מוטעית מימים ימימה שקו זה לא כלכלי אבנר ס. | 03.12.12 (ל"ת)
הרכבת מתקרבת לאילת: אושר תכנון תוואי המסילה הצפוני והדרומי
10 תגובות לכתיבת תגובה